Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Лісова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Дубасенюк О. А. 
Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики : монографія / О. А. Дубасенюк, С. В. Лісова, М. М. Осадчий, О. Є. Антонова, С. С. Вітвицька; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 564 c. - укp.

Проаналізовано загальні інноваційні тенденції в сфері педагогічної освіти (ПО) у контексті сучасних методологічних підходів. Описано особливості розробки та впровадження у навчальну діяльність інноваційних технологій у процесі ПО студентів педагогічних ВНЗ, сучасні методики їх підготовки, формування в старшокласників громадянських і моральних цінностей та розумових здібностей.

Проанализированы общие инновационные тенденции в сфере педагогического образования (ПО) в контексте современных методологических подходов. Описаны особенности разработки и внедрения в учебную деятельность инновационных технологий в процессе ПО студентов педагогических ВУЗ, современные методики их подготовки, формирования у старшеклассников гражданских и моральных ценностей, умственных способностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дубасенюк О. А. 
Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід : монографія / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвицька, С. В. Лісова, М. М. Осадчий, Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2011. - 412 c. - укp.

Висвітлено проблеми професійно-педагогічної освіти у сфері професійної підготовки (ПП) майбутніх фахівців. Обгрунтовано компетентнісний підхід (КП) до ПП сучасного фахівця у контексті сучасних теоретико-методологічних засад. Визначено європейський вимір КП та його концептуальні основи, особливості впровадження у навчальну діяльність. Розглянуто питання розробки та впровадження системи моніторингу якості освітньої діяльності з урахуванням сучасних проблем оцінювання якості професійної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лісова С. В. 
Основні напрями розвитку педагогічної думки у сучасній Польщі / С. В. Лісова // Укр. полоністика. - 2011. - Вип. 8. - С. 80-87. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуо основні напрямки педагогічної думки у сучасній Польщі, проаналізовано перспективи розвитку педагогічної науки у світлі Болонського процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лісова С. В. 
Особливості структурної перебудови вищої освіти у Польщі / С. В. Лісова // Укр. полоністика. - 2010. - Вип. 7. - С. 106-110. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано складові структурної перебудови вищої освіти Польщі у світлі Болонського процесу, окреслено пріоритети й перспективи розвитку сучасної системи вищої освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Антонова О. Є. 
Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / О. Є. Антонова, С. С. Вітвицька, О. А. Дубасенюк, С. В. Лісова, О. С. Березюк; ред.: О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2012. - 435 c. - укp.

Висвітлено здобутки Житомирської науково-педагогічної школи щодо теорії та практики особистісно орієнтованого підходу в педагогічній освіті. Розкрито теоретико-методологічні засади особистісно орієнтованої педагогічної освіти. Проаналізовано проблеми навчально-методичного забезпечення особистісно орієнтованого підходу у вищій та середній освіті та особливості його впровадження в процесі фахової підготовки майбутніх вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : Зб. наук.-метод. пр. Вип. 1 / ред.: С. В. Лісова; Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 1999. - 161 с. - рус.

Розглянуто актуальні проблеми теорії, методики та техніки навчального експерименту, зокрема, шкільного фізичного експерименту, організації та проведення дослідництва учнів. Висвітлено процес становлення експериментального методу пізнання, історію становлення та розвитку шкільного фізичного експерименту як методу навчання та його окремих видів - демонстраційного, лабораторного, фронтальних дослідів і спостережень.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21-3я43

Шифр НБУВ: Ж70624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лісова С. В. 
Естетична культура особистості як складова підготовки майбутнього фахівця в системі професійної освіти / С. В. Лісова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 50. - С. 60-63. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність цілеспрямованого формування естетичної культури особистості як складової підготовки майбутнього фахівця, особливостей прояву естетичної культури в різних сферах життєдіяльності, критеріїв культурного розвитку особистості. Дослідження проблеми естетичного розвитку особистості грунтується на визначенні теоретико-методологічних та методичних засад його здійснення в системі професійної освіти.

Обоснована необходимость целенаправленного формирования эстетической культуры личности как составляющей подготовки будущего специалиста, особенности проявления эстетической культуры в разных сферах жизнедеятельности; критерии культурно развитой личности. Исследование проблемы эстетического развития личности основывается на определении теоретико-методологических и методических основ её осуществления в системе профессионального образования.

In the article the necessity of the purposeful formation of aesthetic culture of personality is grounded as a part of preparation of future specialist; features of display of aesthetic culture of personality are in the different spheres of vital functions; criteria of the personality developed in a civilized manner. Research of problem of aesthetic development of personality is based on determination of theoretical-methodologycal and methodical bases of its realization in the system of trade education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.355

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Антонова О. Є. 
Професійна педагогічна освіта: системні дослідження : монографія / О. Є. Антонова, О. В. Вознюк, С. С. Вітвицька, О. А. Дубасенюк, С. В. Лісова; ред.: О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2015. - 307 c. - укp.

Простежено історію становлення системних досліджень у науковому знанні. Проаналізовано суттєві зміни і трансформації наукових розвідок, які відбулися на сучасному етапі розвитку науки і техніки. Наведено приклади дослідження системного підходу в педагогіці як відкритої системи, а саме індивідуальної виховної системи педагога, визначено перспективи системних досліджень у теорії та методиці професійної освіти. Подано основні положення загальної теорії систем та її педагогічні проекції. Обгрунтовано основні фундаментальні парадигми пізнання світу. Вивчено діалектику одиничного, особливого, всезагального у методології структурно-системної парадигми. Розглянуто особливості застосування системного підходу у побудові моделі загальної обдарованості. Проаналізовано сучасні наукові дослідження щодо феномена обдарованості, обгрунтовано необхідність реалізації системного підходу до вивчення педагогічних явищ. Висвітлено системно-синергетичний підхід до педагогічної підготовки майбутніх магістрів освіти. Охарактеризовано особливості реалізації системного підходу до стандартизації професійної освіти, проаналізовано проблеми стандартизації професійної освіти з позицій системного підходу. Розроблено концепцію моделювання системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів за умов євроінтеграційних процесів в освіті. Розглянуто прикладні аспекти системного підходу у вищій освіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Освіта в умовах реформування: теорія і практика : [колект. монографія] / О. В. Дейнега, І. О. Дейнега, Р. Л. Сойчук, М. А. Яремович, Ю. О. Глінчук, В. Ю. Акімов, К. О. Журба, Н. Б. Грицай, Т. В. Яковишина, С. В. Лісова, О. М. Третяк, О. В. Боровець, О. М. Синьчук; ред.: Р. Л. Сойчук; Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне : О. Зень, 2023. - 354 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Представлено теоретичні та практичні аспекти дискурсу реформування освітньої системи України. Означену поліаспектність спроектовано на коло наукових проблем, пов'язаних із трансформаціями в управлінні вищою освітою за умови глобалізації економіки, вихованням дітей і молоді в цифровому світі, формуванням національної та громадянської солідарності як особливих складників професійної підготовки майбутніх учителів, специфікою організації освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти з плекання професійної ідентичності майбутнього вчителя, зокрема безпековим складником розвитку соціальної відповідальності майбутніх учителів і створення інформаційно безпечного й інклюзивного освітньо-виховного середовища закладу освіти, застосуванням інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі, набуттям професійної компетентності майбутніх педагогів і розвитком обдарованості, різновекторністю такої в закладах вищої освіти за умови європейського простору освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866981 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського