Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (34)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Лузан П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лузан П. Г. 
Активізація навчання студентів / П. Г. Лузан. - К., 1999. - 216 c. - Бібліогр.: 312 назв. - укp.

Висвітлено питання формування навчально-пізнавальної активності студентів. Обгрунтовано теоретичні положення активізації навчання, подано ретроспективний аналіз проблеми, викладено показники, рівні, напрямки формування активності студентів через розвиток їх пізнавальних здібностей, удосконалення педагогічної майстерності викладачів, оптимальне застосування методів навчання тощо. Наведено приклади застосування інтелектуальних ігор, методику проведення заняття з аналізу виробничих ситуацій, вміщено матеріали дослідно-експериментальної роботи тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593877 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лузан П. Г. 
Активізація навчання у сільськогосподарському вузі / П. Г. Лузан. - К. : ІАЕ УААН, 1996. - 188 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Обгрунтовуються деякі теоретичні положення активізації навчання, викладені показники, рівні, дидактичні шляхи формування активності, а також теоретичний матеріал та методичні поради щодо виховання пізнавальних здібностей студентів. Характеризуються репродуктивні й продуктивні методи навчання, запропонована структурна модель їх систематизації на основі поетапної реалізації активності, що націлює педагогів вищої школи на розв'язання проблеми оптимального використання методів навчання. Розглядаються питання застосування гри як засобу активізації пізнання. Для підтвердження достовірності та наукової обгрунтованості викладених матеріалів і положень вміщено результати дослідно-експериментальної роботи, проведеної протягом 1993-1996 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + П.р(4УКР)3-34,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лузан П. Г. 
Методи і форми організації навчання у вищій аграрній школі : Навч. посіб. / П. Г. Лузан; Нац. аграр. ун-т. - К. : Аграр. освіта, 2003. - 224 c. - Бібліогр.: 84 назв. - укp.

Висвітлено основні методи навчання в аграрних вищих навчальних закладах. Описано методику проведення лекційних, семінарських, лабораторно-практичних занять. Значну увагу приділено інноваційним методам і формам навчання. Розкрито аспекти програмованого та дистанційного навчання, практичної підготовки студентів у навчально-практичних центрах.

Освещены основные методы обучения в аграрных высших учебных заведениях. Описана методика проведения лекционных, семинарских, лабораторно-практических занятий. Значительное внимание уделено инновационным методам и формам обучения. Раскрыты аспекты программированного и дистанционного обучения, практической подготовки студентов в учебно-практических центрах.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-25я7

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА641851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Подпрятов Г. І. 
Зміст і процес підготовки фахівців з механізації сільського господарства : Навч. посіб. для підгот. педагогів / Г. І. Подпрятов, В. М. Манько, П. Г. Лузан; Нац. аграр. ун-т. - К., 2004. - 407 c. - укp.

Висвітлено питання відбору змісту освіти для підготовки фахівців з механізації сільського господарства у вищих аграрних навчальних закладах. Розкрито теоретико-методологічні засади професійної підготовки, психолого-педагогічні аспекти навчального процесу. Розглянуто основні методи та організаційні форми навчання.

Освещены вопросы отбора содержания образования для подготовки специалистов по механизации сельского хозяйства в высших аграрных учебных заведениях. Раскрыты теоретико-методологические основы профессиональной подготовки, психолого-педагогические аспекты учебного процесса. Рассмотрены основные методы и организационные формы обучения


Індекс рубрикатора НБУВ: П07р(4УКР)31

Шифр НБУВ: ВА651281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лузан П. Г. 
Теорія і методика формування навчально-пізнавальної активності студентів : Моногр. / П. Г. Лузан. - К. : Нац. аграр. ун-т, 2004. - 272 c. - Бібліогр.: с. 254-271. - укp.

Розглянуто питання формування навчально-пізнавальної активності студентів (НПАС) у вищих аграрних закладах освіти, визначено рівні та фактори її розвитку. Запропоновано систему цілеспрямованої активізації навчання студентів-аграрників, а також методику її реалізації. Проаналізовано вплив колективу академічної групи на формування НПАС. Розглянуто інтелектуальні ігри як засіб активізації навчання.

Рассмотрены вопросы формирования учебно-познавательной активности студентов (УПАС) в высших аграрных заведениях образования, определены уровни и факторы ее развития. Предложены системы целенаправленной активизации обучения студентов-аграрников, а также методика ее реализации. Проанализировано влияние коллектива академической группы на формирование УПАС. Рассмотрены интеллектуальные игры как способ активизации обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лузан П. Г. 
Історія педагогіки та освіти в Україні : Навч. посіб. / П. Г. Лузан, О. В. Васюк, О. М. Бернова. - К. : Нац. аграр. ун-т, 2007. - 300 c. - укp.

Висвітлено основні етапи становлення та розвитку педагогічної науки та освіти в Україні від найдавніших часів до сучасного періоду. Наведено відомості про заснування та діяльність перших українських академій - Острозької та Києво-Могилянської, показано роль братських шкіл у формуванні національної науки та культури. Розглянуто просвітницьку діяльність та педагогічні ідеї видатних українських та російських учених, письменників і громадських діячів XVIII - XIX ст. Проаналізовано педагогічну спадщину К.Д.Ушинського - основоположника наукової педагогіки та реформи школи. Охарактеризовано стан початкової і середньої школи та вищої освіти в Україні кінця XIX - початку XX ст., розглянуто основні ідеї національного виховання у даний період. Наведено відомості про розвиток освіти в Українській державі (1917 - 1919 рр.). Визначено характерні риси радянської тоталітарної школи та системи виховання. Розглянуто педагогічну діяльність П.Блонського, С.Шацького, Г.Ващенка, А.Макаренка, В.Сухомлинського, показано їх вплив на розвиток української педагогіки. Проведено порівняльне дослідження сучасних тенденцій розвитку освіти незалежної України з зарубіжними теоріями.

Освещены основные этапы становления и развития педагогической науки и образования в Украине от древнейших времен до современного периода. Приведены сведения об основании и деятельности первых украинских академий - Острозкой и Киево-Могилянской, показана роль братских школ в формировании национальной науки и культуры. Рассмотрена просветительская деятельность и педагогические идеи выдающихся украинских и российских ученых, писателей и общественных деятелей XVIII - XIX ст. Проанализировано педагогическое наследие К.Д.Ушинского - основоположника н аучной педагогики и реформы школы. Охарактеризовано состояние начальной и средней школы и высшего образования в Украине конца XIX - начала XX ст., рассмотрены основные идеи национального воспитания в данный период. Приведены сведения о развитии образования в Украинском государстве (1917 - 1919 гг.). Раскрыты характерные черты советской тоталитарной школы и системы воспитания. Рассмотрена педагогическая деятельность П.Блонского, С.Шацкого, Г.Ващенка, А.Макаренка, В.Сухомлинского, показано их влияние на развитие украинской педагогики. Проведено сравнительное исследование современных тенденций развития образования независимой Украины с зарубежными теориями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР) я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686107 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лузан П. Г. 
Формування активності студентів у навчанні : Моногр. / П. Г. Лузан, А. І. Дьомін, В. І. Рябець. - К. : Вища шк., 1998. - 191 c. - Бібліогр.: с. 182-190. - укp.

Розглянуто основні методологічні проблеми активізації навчання у вищих аграрних закладах освіти. Розкрито сутність пізнавальної активності, охарактеризовано її структуру, наведено методи поетапного розвитку. У контексті діяльнісного підходу проаналізовано роль педагога у формуванні активності студентів у процесі навчання та вплив міжособистісних взаємин у студентській групі на даний процес. Наведено результати дослідження пізнавальної активності студентів як психолого-фізіологічного явища. Визначено функції основних сфер психіки, що домінують у пізнавальній діяльності людини, зокрема, детально досліджено вплив понятійно-логічного, образного мислення та емоційної сфери психіки на активність навчання. Наведено рекомендації щодо удосконалення практичної підготовки студентів у технічному коледжі. Обгрунтовано вимоги до рівня професійних знань, умінь і навичок техніків і механіків (основних спеціальностей агротехнічного коледжу), розроблено педагогічну технологію продуктивної практичної підготовки студентів та визначено умови її ефективного впровадження.

Рассмотрены основные методологические проблемы активизации обучения в высших аграрных образовательных учреждениях. Раскрыта сущность познавательной активности, охарактеризована ее структура, приведены методы поэтапного развития. В контексте деятельностного подхода проанализирована роль педагога в формировании активности студентов в процессе обучение и влияние межличностных взаимоотношений в студенческой группе на данный процесс. Приведены результаты исследования познавательной активности студентов как психолого-физиологического явления. Определены функции основных сфер психики, доминирующих в познавательной активности человека, в частности детально исследовано влияние понятийно-логического, образного мышления и эмоциональной сферы на активность обучения. Приведены рекомендации по усовершенствованию практической подготовки студентов в техническом коледже. Обоснованы требования к уровню профессиональных знаний, умений и навыков техников и механиков (основные специальности агротехнического коледжа), разработана педагогическая технология продуктивной практической подготовки студентов и обоснованы условия ее эффективного внедрения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + П.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лузан П. Г. 
Обгрунтування параметрів та режимів роботи інерційно-гравітаційного решітчастого сепаратора зерна : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.11 / П. Г. Лузан; Кіровогр. держ. техн. ун-т. - Кіровоград, 2001. - 19 c. - укp.

Розглянуто сепарацію зернових сумішей у полі дії інерційно-гравітаційних силових полій. Теоретично досліджено процес сепарації на решетах з щілинами, розмір яких збільшується в напрямку руху оброблюваного матеріалу. Визначено й обгрунтовано напрямок вдосконалення технології сепарації зерна та запропоновано конструкцію сепаратора для її виконання. Наведено принципи побудови математичних моделей процесу руху та процесу сепарації на запропонованих решетах. Проведено оптимізацію конструктивних параметрів решета та кінематичних режимів руху зернової суміші, які забезпечують сприятливі умови для виділення прохідних часток. Викладено методику визначення ефективності сепарації на решетах запропонованого типу. Визначено методику розрахунку параметрів і режимів роботи, встановлено економічну ефективність використання запропонованого сепаратора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.854.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315949 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лузан П. Г. 
Теоретичні і методичні основи формування навчально-пізнавальної активності студентів у вищих аграрних закладах освіти : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / П. Г. Лузан; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2004. - 42 c. - укp.

Запропоновано концепцію поетапного формування навчально-пізнавальної активності як багаторівневого утворення особистості. Доведено, що сформованість продуктивної навчально-пізнавальної активності студентів є стрижневою метою підготовки майбутніх фахівців-аграрників. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічну систему цілеспрямованого формування активності студентів у навчанні. На підставі дослідження результатів впровадження методики поетапного формування навчально-пізнавальної активності зроблено висновок про підвищення якості підготовки майбутніх фахівців-аграрників за рахунок зростання рівня їх професійної компетентності та пізнавальної самостійності. Удосконалено основні дефініції процесу формування навчально-пізнавальної активності студентів. Уточнено систему критеріїв та показників визначення рівнів її сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3

Шифр НБУВ: РА331496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лузан П. Г. 
Історія педагогіки та освіти в Україні : навч. посіб. / П. Г. Лузан, О. В. Васюк. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - К. : НАКККіМ, 2010. - 295 c. - укp.

Висвітлено основні етапи становлення та розвитку педагогічної освіти України від найдавніших часів до сьогодення. Розкрито особливості становлення виховання у східних слов'ян, зародження письменності, розвитку шкільної освіти за часів Київської Русі. Проаналізовано роль братських шкіл у формуванні національної свідомості, науки та культури. Описано методику навчально-виховного процесу в Києво-Могилянській академії. Вивчено ідею народності виховання в творчості К. Д. Ушинського, проблеми морального виховання в його педагогічній спадщині, роль учителя у вихованні учнів. Визначено особливості радянської тоталітарної школи та системи виховання, становлення освіти у повоєнний період. Висвітлено сучасні тенденції розвитку освіти в Україні у контексті її порівняння з закордонними. Особливу увагу приділено персоналіям, аналізу педагогічних надбань видатних вітчизняних філософів, просвітителів і педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ільїн В. В. 
Методика тестового контролю успішності навчання студентів : монографія / В. В. Ільїн, П. Г. Лузан, Я. М. Рудик. - К. : НАКККіМ, 2010. - 223 c. - Бібліогр.: 45 назв. - укp.

Наведено дидактичну характеристику тестування як методу об'єктивного контролю навчальних досягнень студентів. Описано методику конструювання тестових завдань різних видів та технологію створення тестів успішності навчання. Увагу приділено валідним тестам, експериментальній перевірці тестових завдань і тестів у цілому на валідність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лузан П. Г. 
Основи науково-педагогічних досліджень : навч. посіб. / П. Г. Лузан, І. В. Сопівник, С. В. Виговська; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - 2-ге вид., доповн. - К. : НАКККіМ, 2010. - 270 c. - Бібліогр.: 100 назв. - укp.

Розкрито сутність наукових досліджень, теоретичні основи планування, організації та проведення науково-педагогічних досліджень. Описано основні методи емпіричного та теоретичного дослідження, проведення педагогічного експерименту, особливості використання статистичних методів дослідження у педагогіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6я73

Шифр НБУВ: ВА735791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Теслюк В. М. 
Основи педагогічної майстерності : навч. посіб. / В. М. Теслюк, П. Г. Лузан, Л. М. Шовкун. - К. : НАККіМ, 2010. - 242 c. - Бібліогр.: 61 назв. - укp.

Висвітлено зміст професійно-педагогічної діяльності викладача ВНЗ, визначено сутнісні складові його педагогічної майстерності, умови та засоби формування педагогічної техніки, розвитку педагогічних здібностей, умінь та навичок. Розкрито структуру та стиль педагогічного спілкування, його комунікативні, перцептивні та інтерактивні особливості. Увагу приділено проблемам взаємодії викладача та аудиторії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.42я73 + Ч314я73

Шифр НБУВ: ВА735786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шмат С. І. 
Моделювання технологічних процесів обробітку грунту із застосуванням щілювання / С. І. Шмат, П. Г. Лузан, С. В. Колісник // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2010. - 8, вип. 10. - С. 111-119. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто моделювання технологічних процесів обробітку грунту із застосуванням щілювання. Проведено аналіз ефективності найбільш розповсюджених щілинорізів та визначено їх агротехнічну оцінку з метою підвищення ефективності процесів щілювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.2-12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Забезпечення довговічності робочих органів загортаючих систем посівних машин : монографія / М. І. Черновол, В. М. Сало, Ю. В. Мачок, П. Г. Лузан, С. В. Мартиненко; Кіровогр. нац. техн. ун-т. - Кіровоград : Лисенко В.Ф., 2012. - 147 c. - Бібліогр.: с. 129-144 - укp.

Проведено аналіз причин низької надійності та способів підвищення довговічності різальних елементів сошників посівних машин. Висвітлено теоретичні передумови підвищення довговічності грунторізальних елементів сошників зернових сівалок. Наведено методику експериментальних досліджень. Проведено дослідження довговічності та тягового опору сошників зернових сівалок зі зіщеними полозами. Розкрито техніко-економічну ефективність запропонованої конструкції полозів сошників.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.41-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Нестерова Л. В. 
Науково-методичні засади професійної підготовки кваліфікованих робітників в умовах євроінтеграції : колект. моногр. / Л. В. Нестерова, П. Г. Лузан, В. М. Манько, Т. М. Герлянд, О. А. Слатвінська; ред.: Л. В. Нестерова; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 159 c. - Бібліогр.: с. 155-159 - укp.

Здійснено теоретико-методологічне обгрунтування організаційно-педагогічних засад підготовки робітничих кадрів у професійно-технічних НЗ. Викладено сучасні підходи до реалізації компетентнісної освіти засобами особистісно-орієнтованих педагогічних технологій. Розкрито інноваційні моделі застосування технологій проблемного навчання, різнорівневого тестового контролю. Розглянуто організаційно-технологічні аспекти розробки тестів успішності навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Нестерова Л. В. 
Педагог професійної школи : метод. посіб. / Л. В. Нестерова, П. Г. Лузан, В. М. Манько, Т. М. Герлянд, Л. В. Романенко; ред.: Л. В. Нестерова, Т. М. Герлянд; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 199 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання науково-методичного забезпечення професійної підготовки кваліфікованих робітників, наведено прогностичну модель регіональної системи професійної освіти за нових економічних умов. Розкрито дидактичні аспекти технологічного забезпечення компетентнісного підходу до професійної підготовки кваліфікованих робітників і педагогів професійного навчання, їх готовність до науково-методичної роботи у сучасних ПТНЗ України. Наголошено на формуванні культури здоров'я та здорового способу життя учнів ПТНЗ, застосуванні методу Case Study в програмах здоров'яспрямувальної діяльності педагогів. Акцентовано на самоосвіті педагога професійного навчання як чиннику професійної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.22 я722

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС54562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лузан П. Г. 
Організаційно-технологічні засади підготовки та проведення тестового контролю / П. Г. Лузан // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 3. - С. 192-200. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено технологію тестового контролю успішності навчання майбутніх кваліфікованих робітників-аграрників як послідовність етапів створення інструментарію, проведення перевірки, оцінювання результатів тестування. Виписано основні вимоги до конструювання валідних тестів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.284 + П. р(4УКР)3-3

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Загортаючі робочі органи для прямої сівби зернових культур : монографія / В. М. Сало, О. Р. Лузан, П. Г. Лузан, Ю. В. Мачок; Кіровогр. нац. техн. ун-т. - Кіровоград : Лисенко В.Ф., 2012. - 163 c. - Бібліогр.: с. 147-160 - укp.

Проаналізовано взаємодії елементів конструкції сошника з рослинними рештками. Запропоновано програму і методику експериментальних досліджень. Проаналізовано результати експериментальних досліджень умов та показників роботи сошника зі стеблевідводом. Обгрунтовано перспективи впровадження результатів досліджень та розрахунок економічної ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.41-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Нестерова Л. В. 
Методика розробки дидактичних комплексів відповідно до вимог державних стандартів ПТО нового покоління : метод. посіб. / Л. В. Нестерова, П. Г. Лузан, В. М. Манько, І. С. Голіяд, О. А. Слатвінська; ред.: Л. В. Нестерова, В. М. Манько; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 207 c. - Бібліогр.: с. 207 - укp.

Висвітлено актуальні питання методики розроблення дидактичних матеріалів тестового контролю навчальних досягнень учнів зі спецдисциплін відповдно до Держстандарту професійно-технічної освіти України. Розкрито методичні засади розроблення та впровадження дидактичного комплексу з графічної підготовки учнів ПТНЗ. Запропоновано методичні рекомендації щодо створення та використання дидактичних комплексів для ПТНЗ аграрного профілю. Обгрунтовано методичні засади розроблення дидактичного комплексу "Здоровий спосіб життя учнів ПТНЗ".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215.5

Шифр НБУВ: СО32003 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського