Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Логвіна-Бик Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Логвіна-Бик Т. А. 
Творчий пошук учителів: шляхи вирішення / Т. А. Логвіна-Бик, О. Кобка, О. Сібільов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 11. - С. 62-66. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено науково обгрунтовані проблеми управління навчально-виховним процесом в сільських загальноосвітніх школах. Розкрито принципи, методи, форми управління. Особливу увагу приділено ролі педагогічного колективу в управлінні на принципах демократії та гуманізму.

Освещены научно обоснованные проблемы управления учебно-воспитательным процессом в сельских общеобразовательных школах. Раскрыто принципы, методы, формы управления. Акцентировано внимание на роли педагогического коллектива в управлении на принципах демократии, гуманизма.

The article elucidates scientifically grounded problems of educational process management in the village school. Principles, methods and forms of the management are revealed. The role of a pedagogic collective in management process on the basis of democratic and humanistic principles is particularly stressed.


Ключ. слова: самореалізація педагога, професійність педагога, педагогічне керівництво, моделювання, модель педагогічного керівництва, педагогічне управління
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Логвіна-Бик Т. А. 
Педагогічне керівництво диференційованим навчанням учнів середніх і старших класів (на прикладі предметів біологічного циклу) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. А. Логвіна-Бик; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 20 c. - укp.

Дисертацію присвячено дослідженню шляхів здійснення диференційованого підходу до учнів, розробці і апробації моделі педагогічного керівництва диференційованим навчанням учнів середніх і старших класів з біології, розподілу учнів на динамічні групи, особливостям роботи учнів у динамічних групах. Модель педагогічного керівництва диференційованим навчанням учнів включає діагностико-моделюючий, регулятивно-процесуальний та оціночно-коригуючий етапи. Подано коротку характеристику учнів гомогенних динамічних груп, виділених на основі таких критеріїв: рівня знань, наявності пізнавального інтересу до біології, рівня навчання. Вказано види діяльності учнів, характерних для кожної групи, а саме: "Творці", "Норма", "Репродукти", "Мінімум". Розглянуто варіанти переходу учнів із груп в групи в межах класу. Сформульовано умови, необхідні для здійснення диференціації навчання: діяльність учня має бути контрольованою і керованаою у процесі навчання постійно повинен здійснюватись зворотний зв'язок; кожен учень повинен почувати себе комфортно в процесі навчання; знання засвоюються учнем в індивідуальному темпі, на різному рівні складності тільки через власну діяльність учня; процес засвоєння знань повинен бути мотивованим, а навчальні завдання - максимально конкретизованими.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Е.р(4УКР)21-34,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306558 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Логвіна-Бик Т. 
Роль куратора у професійному ставленні студентів та самоврядуванні / Т. Логвіна-Бик // Рідна шк.. - 2006. - № 1. - С. 61-65. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено надзвичайно актуальну проблему формування ціннісних орієнтацій та культурних потреб, ствердження моральних і духовних засад у молодіжному середовищі. Розглянуто діяльність куратора академічної групи студентів університету, який виконує дидактичну, організаторську, управлінську і виховну (що забезпечує неперервність виховання і самовиховання) функції. Наведено форми роботи, які використовувались на кураторських годинах: інформаційні, ілюстративно-показові, практичні, діагностико-контролюючі. Визначені десять основних компонентів педагогічної культури вихователів серед яких наукова ерудиція, загальна та національна культура, педагогічні здібності, педагогічна майстерність і етика, культура мовлення, культура спілкування, духовне багатство, наукова організація праці, прагнення до самовдосконалення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Логвіна-Бик Т. А. 
Професійне вигорання вчителів біології / Т. А. Логвіна-Бик // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 29-32. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

За допомогою розгляду концепції стресу Ганса Сельє охарактеризовано причини виникнення стресів, запропоновано шляхи їх подолання у вчителів біології. Акцентовано увагу на розробці та впровадженні програми корекції професійного вигорання, що включає дотримання норм санітарно-гігієнічних умов шкільних приміщень, раціональну організацію праці та відпочинку, виробничу гімнастику, релаксаційну та фонаційну дихальну гімнастику, просвітницьку роботу, яка фіксує зниження ступеня значного професійного вигорання на 14 % за коефіцієнтом професійного вигорання.

С помощью рассмотрения концепции стресса Ганса Селье охарактеризованы причины возникновения стрессов, предложены пути их преодоления у учителей биологии. Акцентировано внимание на разработке и внедрении программы коррекции профессионального выгорания, которая включает соблюдение норм санитарно-гигиенических условий школьных помещений, рациональную организацию труда и отдыха, производственную гимнастику, релаксационную дыхательную гимнастику, просветительскую работу, которая фиксирует снижение степени значительного профессионального выгорания на 14 % согласно коэффициенту профессионального выгорания.

By consideration of conception of stress of Hansa Sel'e reasons of origin of stresses are described, the ways of their overcoming are offered for the teachers of biology. Attention is accented on development and introduction of the program of correction of the professional burning down, which includes the observance of norms of sanitary-hygienic terms of school apartments, rational organization of labor and rest, production gymnastics, relaxation respiratory gymnastics, elucidative work which fixes the decline of degree of the considerable professional burning down on 14 % in obedience to the coefficient of the professional burning down.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю940.91-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Логвіна-Бик Т. А. 
Педагогічне керування пізнавальною діяльністю учнів / Т. А. Логвіна-Бик // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 4. - С. 43-47. - укp.

Освещается проблема современного подхода к педагогическому руководству процессом обучения. Предлагается модель этого процесса, технология, формы и методы обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського