Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Лилик І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Лилик І. В. 
Маркетинг в українській економіці : монографія / І. В. Лилик; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2008. - 237 c. - Бібліогр.: с. 198-208. - укp.

На підставі аналізу сучасних концепцій маркетингу висвітлено загальні тенденції розвитку маркетингової діяльності у нових ринкових економіках. Розглянуто становлення нової індустрії - маркетингових досліджень як індикатора розвитку системи маркетингового управління підприємства та маркетингу в Україні. Досліджено специфіку секторальних і галузевих видів маркетингу, описано механізм саморегулювання маркетингової індустрії. Визначено чинники впливу на розвиток маркетингу у країні. Увагу приділено перспективам розвитку саморегулювання маркетингової галузі в українській державі.

На основе анализа современных концепций маркетинга освещены общие тенденции развития маркетинговой деятельности в новых рыночных экономиках. Рассмотрено становление новой индустрии - маркетинговых исследований как индикатора развития системы маркетингового управления предприятием и маркетинга в Украине. Исследована специфика секторальных и отраслевых видов маркетинга, описан механизм саморегуляции маркетинговой индустрии. Определены факторы влияния на развитие маркетинга. Внимание уделено перспективам развития саморегулирования маркетинговой отрасли в украинском государстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лилик І. В. 
Інноваційність продукту як фактор застосування маркетингового інструментарію / І. В. Лилик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 69-74. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано вплив інноваційності продукту на застосування маркетингового інструментарію на прикладі продукції харчової промисловості, а саме - виробництва соків. Аналіз показав, що низка чинників (таких, як постійне технічне оновлення підприємств, розроблення нових технологій продукування соків, розгалужена система сертифікації продукції) призвели до того, що конкурентною перевагою все більше стає інноваційна діяльність на підприємстві. Водночас, саме інноваційний продукт потребує великих маркетингових зусиль для зміни споживчих смаків та зайняття певного місця в споживчому кошику, і є одним із головних факторів інтенсифікації маркетингових зусиль підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лилик І. В. 
Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи : практикум / І. В. Лилик, О. В. Кудирко; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2010. - 262 c. - Бібліогр.: с. 259-261 . - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-5 + У9(4КР)290-211.1 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748511 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського