Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Лилик І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Лилик І. В. Маркетинг в українській економіці : монографія / І. В. Лилик; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2008. - 237 c. - Бібліогр.: с. 198-208. - укp.На підставі аналізу сучасних концепцій маркетингу висвітлено загальні тенденції розвитку маркетингової діяльності у нових ринкових економіках. Розглянуто становлення нової індустрії - маркетингових досліджень як індикатора розвитку системи маркетингового управління підприємства та маркетингу в Україні. Досліджено специфіку секторальних і галузевих видів маркетингу, описано механізм саморегулювання маркетингової індустрії. Визначено чинники впливу на розвиток маркетингу у країні. Увагу приділено перспективам розвитку саморегулювання маркетингової галузі в українській державі. На основе анализа современных концепций маркетинга освещены общие тенденции развития маркетинговой деятельности в новых рыночных экономиках. Рассмотрено становление новой индустрии - маркетинговых исследований как индикатора развития системы маркетингового управления предприятием и маркетинга в Украине. Исследована специфика секторальных и отраслевых видов маркетинга, описан механизм саморегуляции маркетинговой индустрии. Определены факторы влияния на развитие маркетинга. Внимание уделено перспективам развития саморегулирования маркетинговой отрасли в украинском государстве. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА716687 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Лилик І. В. Інноваційність продукту як фактор застосування маркетингового інструментарію / І. В. Лилик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 69-74. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Проаналізовано вплив інноваційності продукту на застосування маркетингового інструментарію на прикладі продукції харчової промисловості, а саме - виробництва соків. Аналіз показав, що низка чинників (таких, як постійне технічне оновлення підприємств, розроблення нових технологій продукування соків, розгалужена система сертифікації продукції) призвели до того, що конкурентною перевагою все більше стає інноваційна діяльність на підприємстві. Водночас, саме інноваційний продукт потребує великих маркетингових зусиль для зміни споживчих смаків та зайняття певного місця в споживчому кошику, і є одним із головних факторів інтенсифікації маркетингових зусиль підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Лилик І. В. Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи : практикум / І. В. Лилик, О. В. Кудирко; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2010. - 262 c. - Бібліогр.: с. 259-261 . - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-5 + У9(4КР)290-211.1 я73-5
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА748511 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|