Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Левшин М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Клещев М. Ф. 
Аналітична хімія. Титриметричний аналіз : Навч. посіб. / М. Ф. Клещев, Т. Д. Костиркіна, М. П. Левшин, С. І. Самойленко; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х. : НТУ "ХПІ", 2005. - 129 c. - Бібліогр.: с. 120. - укp.

Наведено стисло теоретичні відомості щодо основних розділів титриметричного аналізу з курсу аналітичної хімії. Розглянуто методи визначення рівноваги в окисно-відновних системах, водних розчинах кислот та основ, а також комплексних та малорозчинних сполук. Охарактеризовано основні одиниці вимірювання в аналітичній хімії. Представлено методи гравіметричного та титриметричного аналізу, охарактеризовано гетерогенні системи та основні закономірності гравіметрії. Розглянуто методи кислотно-основного, окисно-відновного титрування та комплексонометрії. Розроблено класифікацію похибок аналізу та методику статистичної обробки результатів аналітичного дослідження. Наведено завдання для лабораторно-практичних робіт з титриметрії та методичні вказівки щодо їх проведення, а також приклади розв'язання типових задач та питання для самоконтролю.

Представлены краткие теоретические сведения об основных разделах титриметрического анализа по курсу аналитической химии. Рассмотрены методы определения равновесия в окислительно-восстановительных системах, водных растворах кислот и основ, а также комплексных и малорастворимых соединений. Охарактеризованы основные единицы измерения в аналитической химии. Представлены методы гравиметрического и титриметрического анализа, охарактеризованы гетерогенные системы и основные закономерности гравиметрии. Рассмотрены методы кислотно-основного, окислительно-восстановительно титрования и комплексонометрии. Разработаны классификация погрешностей анализа и методика статистической обработки результатов аналитического исследования. Приведены задания для лабораторно-практических работ по титриметрии и методические указания по их проведению, а также примеры решения типичных задач и вопросы для самоконтроля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г442.2 я73

Шифр НБУВ: ВА666651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Андрущенко В. П. 
Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах : кол. моногр. / В. П. Андрущенко, Н. О. Дівінська, Б. І. Корольов, М. М. Левшин, В. І. Луговий, О. П. Муковіз; АПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2008. - 254 c. - укp.

Наведено теоретико-методологічне обгрунтування особистісно орієнтованої освіти. Описано інтегративно-синергетичну модель психолого-педагогічного проектування особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання. Розкрито особистісну орієнтацію Болонського процесу в євроінтеграційному контексті. Проаналізовано інноваційні підходи до реалізації моделі особистісно орієнтованого навчання та виховання. Визначено потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у забезпеченні особистісно орієнтованого підходу до навчання. Розглянуто процес особистісно-професійного становлення студентів.

Изложено теоретико-методологическое обоснование личностно ориентированного образования. Описана интегративно-синергетическая модель психолого-педагогического проектирования личностно ориентированных технологий обучения и воспитания. Раскрыта личностная ориентация Болонского процесса в евроинтеграционном контексте. Проанализированы инновационные подходы к реализации модели личностно ориентированного обучения и воспитания. Определен потенциал информационно-коммуникационных технологий в обеспечении личностно ориентированного подхода к обучению. Рассмотрен процесс личностно-профессионального становления студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Ю940.3-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Луговий В. І. 
Психолого-педагогічні засади проектування інноваційних технологій викладання у вищій школі : монографія / В. І. Луговий, М. М. Левшин, О. Ф. Бондаренко, І. І. Загарницька, С. А. Калашнікова; ред.: В. П. Андрущенко, В. І. Луговий; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2011. - 259 c. - укp. - англ.

Здійснено теоретико-методологічне обгрунтування засад проектування інноваційних технологій викладання у вищій школі. Розкрито принципи проектування педагогічних систем. Розглянуто проективні вміння магістрантів як складову компетентнісного підходу. Висвітлено методичні засади викладання за дистанційною формою навчання у ВНЗ. Запропоновано модель технології формування проективних умінь у майбутніх викладачів ВНЗ. Увагу приділено проблемам реалізації інноваційних форм, методів і засобів викладання у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч481.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Левшин М. М. 
Математика : навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. напряму підготов. "Початкова освіта": у 3 ч. Ч. 1 / М. М. Левшин; ред.: Є. О. Лодатко. - Т., 2012. - 263 c. - укp.

Розглянуто методи доведення теорем, структуру математичних тверджень, логічні схеми міркувань, види понять і способи їх означення. Увагу приділено логіці викладення матеріалу, що відіграє важливу роль в усвідомленні майбутніми вчителями змістово-логічних зв'язків між математичними поняттями та методами та у засвоєнні логіко-математичних конструкцій шкільного курсу математики. Важливі базисні поняття ілюструються переважно прикладами зі шкільного курсу математики. У посібнику використовуються мова та символіка сучасної математики. Наведено покажчик термінів та грецька, латинська звична й готична абетки.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353797/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Левшин М. 
Електронний підручник у системі навчально-методичного забезпечення ВНЗ / М. Левшин, Ю. Прохур, О. Муковіз // Вища освіта України. - 2007. - № 1. - С. 60-67. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано різноманітні трактування поняття "електронний підручник" та розробку його структури. Репрезентовано модель електронного підручника, що відповідає розв'язанню завдань формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності студентів. Доведено, що використання даної моделі уможливлює підвищення рівня вмінь самостійної пізнавальної діяльності студентів.

Проанализированы различные определения понятия "электронный учебник" и разработки его структуры. Представлена модель электронного учебника, соответствующая задачам формирования умений самостоятельной познавательной работы студентов. Доказано, что использование данной модели способствует повышению уровня умений самостоятельной познавательной деятельности студентов.

The article analysed various definitions of concept " the electronic textbook " and development of its structure. The model of the electronic textbook corresponding to tasks of formation of skills of independent cognitive work of students is submitted. It is proved, that use of the given model promotes increase of a level of skills of independent cognitive activity of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Левшин М. 
Різновекторна модельованість навчального матеріалу в контексті здійснення особистісно орієнтованого підходу / М. Левшин // Вища освіта України. - 2006. - № 1. - С. 13-17. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано принцип різновекторної модельованості навчального матеріалу як чинника особистісно орієнтованого навчання. Звернено увагу на значення змісту, структури та форми подання матеріалу в дидактично-методичних комплексах навчання дисциплін. Описано найтиповіші вектори урізноманітнення моделей: мову опису, систему взаємозв'язків. Зазначено, що принцип різновекторної модельованості реалізується на різних етапах навчання та в різних компонентах дидактико-методичних комплексів. Виділено принципи, які його обумовлюють. Наголошено на складових методологічної культури вчителя, зокрема на системному мисленні. Розкрито досвід роботи в цьому напрямі кафедри теорії та історії освітньо-виховних систем НПУ ім. М. П. Драгоманова. На прикладі фрагмента вступної проблемної лекції курсу "Освітньо-виховні системи" з широким використанням варіантного моделювання простежено процес розкриття творчих здібностей студентів. Наведено двадцять варіантів тестових контрольних завдань з курсу "Сучасні педагогічні технології у вищій школі" - різновидів інформаційних моделей, в яких відображено склад певних знань, навичок і вмінь, що мають важливе значення у здійсненні особистісного підходу до навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Падалка О. С. 
Проектування магістрантами навчально-методичного забезпечення : [монографія] / О. С. Падалка, М. М. Левшин, Н. Ю. Тітаренко, Д. Е. Кільдеров; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - 210 c. - Бібліогр.: с. 192-209 - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні основи формування у магістрантів умінь проектувати навчально-методичне забезпечення. Проаналізовано різні підходи до визначення понять "педагогічне проектування" та "проективні вміння". Для об'єднання різних підходів запропоновано інтегративний підхід. Теоретично обгрунтовано необхідність введення в навчальний процес інноваційного об'єкта проектування - підручника. Показано, що проективні уміння є важливою компетентністю викладача ВНЗ. Охарактеризовано складові дидактико-методичного комплексу навчальної дисципліни, узагальнено істотні ознаки основного його компонента - підручника. З'ясовано взаємозв'язок між функціями підручника, факторами особистісно орієнтованого навчання та умовами ефективного оволодіння проективними вміннями магістрантів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА786860 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського