1. |
Кондрашова Л. В. Педагогіка в запитаннях і відповідях : Навч. посіб. / Л. В. Кондрашова, О. А. Пермяков, Н. І. Зеленкова, Г. Ю. Лаврешина. - К. : Знання, 2006. - 252 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 250-252. - укp.Розглянуто загальні засади педагогіки, теорії виховання та навчання, керування навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі. Наведено методи розумового, естетичного, трудового, морального й екологічного виховання, науково-педагогічних досліджень. Проаналізовано особливості формування та розвитку колективу, роботи класного керівника, планування роботи в школі. Висвітлено місце вчителя у сучасній школі. Рассмотрены основы педагогики, теории воспитания и обучения, управления учебно-воспитательным процессом в общеобразовательной школе. Приведены методы умственного, эстетического, трудового, морального и экологического воспитания, научно-педагогических исследований. Проанализированы особенности формирования и развития коллектива, работы классного руководителя, планирования работы в школе. Освещено место учителя в современной школе. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73 + Ч489.511.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА675206 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Лаврешина Г. Ю. Формування логічної культури старшокласників у процесі навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Г. Ю. Лаврешина; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2000. - 21 c. - укp.Дисертацію присвячено пошуку дидактичних умов, які забезпечують результативність формування логічної культури старшокласників. На підставі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено сутність логічної культури та розкрито специфічні особливості формування логічної культури старшокласників у навчальному процесі. Визначено структуру, зміст і показники логічної культури школярів. Обгрунтовано дидактичні умови підвищення результативності процесу формування логічної культури та розкрито вплив на процес навчально-пізнавальної діяльності школярів. За результатами експериментів доведено: робота щодо формування логічної культури школярів досягає найбільшої результативності тоді, коли вона стає одним із найважливіших завдань навчання. Забезпечено сприятливу творчу атмосферу в шкільному колективі, яка певною мірою допомогла зняти психологічний бар'єр пізнавального остраху учнів, удосконалила розвиток емоцій старшокласників. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ю4р(4Укр)2 + Ю935.131.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА311859 Пошук видання у каталогах НБУВ
|