Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Курганська Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Курганська Б. М. 
Конкурентоздатність підприємств швейної промисловості, як основний фактор забезпечення зайнятості у даній галузі / Б. М. Курганська // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Механізми регулювання регіон. ринку праці: Щорічник наук. пр.. - 2002. - Вип. 3(34). - С. 276-284. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Курганська Б. М. 
Інноваційний пошук як ефективний механізм забезпечення конкурентоздатності підприємства / Б. М. Курганська // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період: Фін. політика приватиз. п-в і механізми її реалізації: Зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 4. - С. 188-194. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Курганська Б. М. 
Організаційно-економічні механізми забезпечення конкурентоздатності підприємства (на прикладі швейної промисловості) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Б. М. Курганська; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2002. - 21 c. - укp.

Конкретизовано поняття "конкурентоспроможність підприємства". Запропоновано методику аналізу забезпечення конкурентоспроможності підприємств швейної промисловості, вивчено вітчизняний і зарубіжний досвід його забезпечення. Проведено факторний аналіз конкурентоспроможності та запропоновано класифікацію факторів, що впливають на забезпечення конкурентоспроможності підприємств швейної промисловості, які розглянуто в аспектах: за характером дії - економічні, організаційні, виробничі, науково-технічні, маркетингові, політичні, міжнародні, культурні, соціально-демографічні, психологічні, за формою впливу - прямі та непрямі, за сферою дії - зовнішні та внутрішні. Розроблено механізм забезпечення конкурентоспроможності підприємств швейної промисловості на базі інноваційного пошуку, вихідним пунктом якого є тенденції розвитку споживчого попиту на продукцію підприємств. Запропоновано вважати моніторинг кон'юнктури ринку продукції основним методом, за результатами якого визначаються заходи для підвищення конкурентоспроможності підприємств швейної промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.5-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320915 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського