Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Куликівський В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Куликівський В. Л. 
Розробка гвинтових транспортерів з підвищеним ресурсом для зерноочисних машин : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.11 / В. Л. Куликівський; Вінниц. нац. аграр. ун-т. - Вінниця, 2012. - 20 c. - укp.

Проаналізовано існуючі конструкції гвинтових робочих органів, призначених для застосування в технологічних процесах транспортування матеріалів. Встановлено силові навантаження, які створює потік зерен, що формують профіль зношування витків гвинтових робочих органів. Досліджено закономірності динаміки зношування для серійних і для запропонованого робочих органів гвинтових транспортерів. Встановлено конструктивні параметри та режими роботи шнека, за яких досягається ефективне транспортування з мінімальним травмуванням матеріалу. Проведено випробування запропонованого гвинтового транспортера та розраховано економічний ефект від його використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.854.1-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Куликівський В. Л. 
Встановлення закономірності динаміки зношування витків гвинтових робочих органів транспортерів / В. Л. Куликівський, В. К. Палійчук, В. М. Боровський // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2016. - № 3. - С. 102-107. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано конструкцію експериментального транспортера, яка надає змогу впливати на величину зазору між спіраллю та кожухом, зменшуючи її під час зношування витків. Наведено результати досліджень динаміки зміни профілів периферійних частин витків експериментального та серійного гвинтових транспортерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О931-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Куликівський В. Л. 
Підвищення ресурсу робочих органів шнекових живильників / В. Л. Куликівський // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2017. - № 7. - С. 156-161. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано зусилля, які виникають у зазорі між витками і кожухом під час транспортування матеріалу гвинтовим робочим органом. Приведені конструктивно-технологічні заходи, що направлені на підвищення ресурсу робочих органів шнекових живильників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л821.031-53-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Куликівський В. Л. 
Підвищення надійності та довговічності шнеків шляхом регулювання зазору між гвинтом і корпусом / В. Л. Куликівський // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2016. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Запропоновано більш надійну та довговічну, у порівнянні із серійною, конструкцію експериментального шнекового транспортера, яка дозволяє впливати на величину зазору між гвинтом та корпусом, зменшуючи її при зношуванні витків. Представлено результати досліджень динаміки зношування гвинтів експериментального та серійного шнеків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О931.21-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Куликівський В. Л. 
Вплив шнекових транспортувальних пристроїв на показники якості насіння зернових культур / В. Л. Куликівський // Інженерія природокористування. - 2018. - № 2. - С. 108-114. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Ефективність та якість роботи шнекових транспортувальних пристроїв залежить від ряду параметрів, серед яких щільність вантажу, крок і діаметр гвинта, його частота обертання (або кутова швидкість), зазор між гвинтом та кожухом. Зі збільшенням частоти обертання гвинтова поверхня, що рухається назустріч зерновому матеріалу, починає відкидати насіння назад в завантажувальний пристрій, тим самим погіршуючи процес захоплення. Чим більша кутова швидкість робочого органу, тим більший вплив на вантаж (тим сильніше він відкидається гвинтовою поверхнею). Продуктивність шнекового живильника починає знижуватися, а пошкодження зернового матеріалу суттєво зростає. Частинка зернового матеріалу, переміщуючись вздовж осі гвинтового робочого органу, виконує складний рух ковзання по поверхням тертя з прокручуванням навколо власного центра мас. Це продовжується до виникнення умов защемлення частинки в зазорі, які складаються внаслідок зношування робочої поверхні витка, стирання переднього кута взаємодії з зерновою масою і виникнення щілини захвату насінини. При дослідженні травмування насіннєвого матеріалу було з'ясовано, що використання транспортера, з можливістю регулювання зазору між витками і кожухом у раціонально допустимих межах, дозволяє зменшити пошкодження зерна гвинтовим робочим органом до 0,3 % при збереженні максимальної продуктивності процесу. Встановлено, що оптимальними параметрами горизонтальних шнекових транспортувальних пристроїв з точки зору травмування, як основного фактора, що обмежується агротехнічними вимогами на пошкодження насіннєвого матеріалу є частота обертання робочого органу - 100 - 200 об/хв, при зазорі між витками та кожухом 1 - 2 мм. Після переміщення матеріалу шнековими транспортерами виявлено найбільше зернівок пшениці з травмованою оболонкою зерна і ендоспермом та пошкодженою оболонкою ендосперму, що суттєво знижує якість насіння та урожайність.


Індекс рубрикатора НБУВ: П075 + П138.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Куликівський В. Л. 
Експериментальні дослідження динаміки зношування витків гвинтових транспортерів / В. Л. Куликівський // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2013. - Вип. 133. - С. 69-73. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати досліджень динаміки зміни профілів периферійних частин витків експериментального та серійного гвинтових транспортерів зерноочисних машин.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.854.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Куликівський В. Л. 
Методика експериментальних досліджень динаміки зношування витків шнеків / В. Л. Куликівський // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2013. - Вип. 139. - С. 40-45. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено методику експериментальних досліджень динаміки зношування витків шнекових робочих органів. Представлено експериментальний фіксатор для зняття відбитків з досліджуваних робочих ділянок гвинтів. Визначено критерій оптимізації, а також фактори, що впливають на нього.


Індекс рубрикатора НБУВ: О931.21-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Палійчук В. К. 
Дослідження впливу диференціації процесів пневмотранспортування відходів тіпання на якість короткого льоноволокна / В. К. Палійчук, В. Л. Куликівський, В. М. Боровський // Інженерія природокористування. - 2019. - № 1. - С. 114-119. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

У даний час основною причиною, що обмежує розширення сфери використання короткого льоноволокна, є його невисока якість внаслідок значного вмісту костриці та сміттєвих домішок. В результаті досліджень встановлено, що змішування відходів, одержаних після м'яльної машини з відходами першої, другої тіпальних секцій двосекційного МТА та третьої тіпальної секції чотирьохсекційного м'яльно-тіпального агрегату, підвищує щільність завантаження першої трясильної і сушильної машини агрегату КПАЛ, як наслідок погіршуються умови виділення насипної костриці та підсушування. У результаті чого відбувається засмічення більш чистих відходів першої, другої тіпальних секцій двосекційного та третьої тіпальної секції чотирьохсекційного МТА, із вмістом костриці 35 - 69 %, відходами м'яльної машини, що містять 268 - 280 % костриці. Зниження витрат на одержання волокнистого продукту обумовлено виключенням операцій підсушування сировини перед механічною переробкою, а також зменшенням енергоємності та матеріаломісткості технологічного обладнання за рахунок скорочення деяких операцій технологічного процесу, зменшення інтенсивності обробки, а також застосування більш ефективних видів впливів. Акцентовано увагу на диференційованому підході до відбору відходів тіпання. Запропоновано енергозберігаючий прийом зниження вмісту костриці у відходах тіпання за допомогою розмежування місця їх пневмотранспортування від м'яльно-тіпального агрегату до лінії переробки короткого волокна. Удосконалення технологічного процесу обробки льоноволокна шляхом диференціації пневмотранспортування відходів тіпання від МТА, за вмістом костриці, на різні секції куделеприготувального агрегату, забезпечує підвищення якості короткого волокна. Після застосування запропонованих схем пневмотранспортування відходів тіпання, спостерігається зниження вмісту костриці в короткому льоноволокні на 6 - 10 %, а його якість підвищується на 1 - 2 номери.


Індекс рубрикатора НБУВ: М321.010.7 + М321-310.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Палійчук В. К. 
Дослідження впливу диференціації процесів пневмотранспортування відходів тіпання на якість короткого льоноволокна / В. К. Палійчук, В. Л. Куликівський, В. М. Боровський // Інженерія природокористування. - 2019. - № 1. - С. 114-119. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

У даний час основною причиною, що обмежує розширення сфери використання короткого льоноволокна, є його невисока якість внаслідок значного вмісту костриці та сміттєвих домішок. В результаті досліджень встановлено, що змішування відходів, одержаних після м'яльної машини з відходами першої, другої тіпальних секцій двосекційного МТА та третьої тіпальної секції чотирьохсекційного м'яльно-тіпального агрегату, підвищує щільність завантаження першої трясильної і сушильної машини агрегату КПАЛ, як наслідок погіршуються умови виділення насипної костриці та підсушування. У результаті чого відбувається засмічення більш чистих відходів першої, другої тіпальних секцій двосекційного та третьої тіпальної секції чотирьохсекційного МТА, із вмістом костриці 35 - 69 %, відходами м'яльної машини, що містять 268 - 280 % костриці. Зниження витрат на одержання волокнистого продукту обумовлено виключенням операцій підсушування сировини перед механічною переробкою, а також зменшенням енергоємності та матеріаломісткості технологічного обладнання за рахунок скорочення деяких операцій технологічного процесу, зменшення інтенсивності обробки, а також застосування більш ефективних видів впливів. Акцентовано увагу на диференційованому підході до відбору відходів тіпання. Запропоновано енергозберігаючий прийом зниження вмісту костриці у відходах тіпання за допомогою розмежування місця їх пневмотранспортування від м'яльно-тіпального агрегату до лінії переробки короткого волокна. Удосконалення технологічного процесу обробки льоноволокна шляхом диференціації пневмотранспортування відходів тіпання від МТА, за вмістом костриці, на різні секції куделеприготувального агрегату, забезпечує підвищення якості короткого волокна. Після застосування запропонованих схем пневмотранспортування відходів тіпання, спостерігається зниження вмісту костриці в короткому льоноволокні на 6 - 10 %, а його якість підвищується на 1 - 2 номери.


Індекс рубрикатора НБУВ: М321.010.7 + М321-310.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського