Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Куденко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Куденко Н. В. 
Стратегічний маркетинг : Навч. посіб. / Н. В. Куденко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 151 c. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Розглядаються сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою. Аналізуються маркетингові стратегії росту, сегментації та вибору цільового ринку, диференціації та позиціонування, конкурентні стратегії. Висвітлюються методи портфельного аналізу, маркетингове середовище, визначення конкурентних переваг тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.331 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Куденко Н. В. 
Маркетингові стратегії фірми / Н. В. Куденко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 245 c. - Бібліогр.: 76 назв. - укp.

Висвітлено сутність терміну "маркетингова стратегія", виділено класифікаційні ознаки та відповідні різновиди маркетингових стратегій фірми, розкрито зміст складових елементів маркетингової стратегії. Описано процес розробки маркетингової стратегії фірми та сутність його основних етапів. Розглянуто основні види та підвиди маркетингових стратегій фірми. Наведено характеристику маркетингових корпоративних стратегій на всіх етапах життєвого циклу товару, сегментації, вибору цільового сегмента та позиціювання, маркетингових конкурентних стратегій. Проаналізовано матриці як важливий елемент формування маркетингових стратегій фірми.

Освещена сущность термина "маркетинговая стратегия", выделены классификационные признаки и соответственные разновидности маркетинговых стратегий фирмы, раскрыты сущность и содержание составляющих элементов маркетинговой стратегии. Описан процесс разработки маркетинговой стратегии фирмы и сущность его основных этапов. Рассмотрены основные виды и подвиды маркетинговых стратегий фирмы. Приведена характеристика маркетинговых корпоративных стратегий на всех этапах жизненного цикла товара, сегментации, выбора целевого сегмента и позиционирования, маркетинговых конкурентных стратегий. Проанализированы матрицы как важный элемент формирования маркетинговых стратегий фирмы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Павленко А. Ф. 
Маркетинг : підручник / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, А. В. Войчак, Н. В. Куденко, О. О. Бєляєв, Т. Є. Оболенська; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 600 c. - укp.

Розглянуто сутність маркетингу як філософію підприємницької діяльності й одну з головних функцій менеджменту. Увагу приділено становленню та розвитку світової маркетингової думки, базовим категоріям маркетингової діяльності (МД), а також особливостям і проблемам розвитку МД за сучасних умов. Висвітлено основні питання теорії маркетингу, а також парадигму сучасного маркетингу. Розкрито теоретичні аспекти маркетингової товарної політики підприємства. Наведено теорії маркетингової політики розподілення, маркетингових комунікацій. Запропоновано класифікацію цін за умов вітчизняного ринку. Встановлено економічну ефективність маркетингового ціноутворення.

Рассмотрена сущность маркетинга как философии предпринимательской деятельности и одной из основных функций менеджмента. Внимание уделено становлению и развитию мировой маркетинговой мысли, базовым категориям маркетинговой деятельности (МД), а также особенностям и проблемам развития МД в современных условиях. Освещены основные вопросы теории маркетинга, а также парадигма современного маркетинга. Раскрыты теоретические аспекты маркетинговой товарной политики предприятия. Приведены теории маркетинговой теории распределения, маркетинговых коммуникаций. Предложена классификация цен в условиях отечественного рынка. Установлена экономическая эффективность маркетингового ценообразования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У521.11 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710673 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Куденко Н. В. 
Маркетингове стратегічне планування виробників молочної продукції України / Н. В. Куденко, Н. В. Овсієнко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 368-374. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основні елементи стратегічного маркетингового планування на прикладі виробників молочної продукції України. Проаналізовано місію, стратегічні бізнес-підрозділи, маркетингові стратегії інтенсивного росту, інтеграції та диверсифікації підприємств-виробників молочної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-23-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Куденко Н. В. 
Маркетингове стратегічне планування : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01 / Н. В. Куденко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 36 c. - укp.

Досліджено маркетингову стратегічну діяльність зарубіжних і вітчизняних підприємств, розроблено заходи щодо підвищення її ефективності за умов транзитивної економіки України. Визначено цілі маркетингового стратегічного планування та його основні елементи. Розроблено методику процесу даного планування, у якій висхідним етапом є маркетинговий стратегічний аналіз, а базовим, центральним етапом - формування маркетингової стратегії підприємства. Розроблено класифікацію даної стратегії, яка відрізняється від інших рівневим підходом і повним охопленням усіх існуючих її різновидів. Удосконалено категоріальний апарат стратегічного маркетингу. Запропоновано нове чітке визначення категорій "маркетингова стратегія підприємства", "маркетингове стратегічне планування"; установлено відмінність між категоріями "маркетингова стратегія" та "стратегія маркетингу", "формулювання маркетингової стратегії" та "формування маркетингової стратегії". Упроваджено нову категорію "ефективність цільового сегмента підприємства" та наведено методики її оцінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1-23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Куденко Н. В. 
Стратегічний маркетинг : підручник / Н. В. Куденко; ДВНЗ Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. - К. : КНЕУ, 2012. - 523 c. - Бібліогр.: с. 520-523 - укp.

Викладено й обгрунтовано основи теорії стратегічного маркетингу та його прикладні аспекти. Відмінність підручника полягає в підході до структури процесу стратегічного маркетингу та до класифікаційних стратегій підприємства. Зазначено, що за умови становлення та розвитку ринкових економічних відносин в економіки України посилення стратегичного аспекту в маркетинговій діяльності підприємств має критично важливе значення для їх успішної ринкової діяльності. Нагалошено на важливості та актуальності хххх еволюції стратегічних концепцій управління підпрриємством формулювання його місії, маркетингові цілі розкрито у перший частині, в другій розглянуто стратегічний маркетинговий аналіз, SWOT-аналіз, SPACE-аналіз, аналіз галузі, матричний аналіз, в третій частині подано сутність і класифікацію маркетингових стратегій, формулювання стратегій маркетингу, корпоративних стратегій, конкурентних стратегій, у четвертій - реалізація та контроль у стратегічному маркетингу. Висвітлення теоретико-методологічного підгрунтя стратегічної маркетингової діяльності підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС54042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Куденко Н. В. 
Управління рекламним бізнесом на засадах концепції маркетингу : монографія / Н. В. Куденко, Т. О. Примак, Т. В. Архипова, О. Л. Шевченко; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2012. - 279 c. - Бібліогр.: с. 260-262 - укp.

Проаналізовано еволюційні етапи розвитку рекламного бізнесу, концептуальні засади реклами та рекламного бізнесу за умов ринкової економіки, чинники, які впливають на розвиток рекламного бізнесу. Приділено увагу ретроспективі та тенденціям розвитку рекламного ринку України, здійснено характеристику учасників рекламного бізнесу. Узагальнено існуючі методи та моделі маркетингових досліджень в рекламному бізнесі та сформовано сучасні інструменти реалізації рекламної діяльності суб'єктів рекламного ринку. Висвітлено креативні складові рекламних кампаній, використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень і підходи оцінки ефективності рекламної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Куденко Н. 
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко // Вища шк.. - 2011. - № 12. - С. 87-92. - укp.

Висвітлено передумови становлення маркетингу в Україні з позицій еволюції його як науки, методичного забезпечення навчального процесу в університетах, розвитку маркетингової освіти, створення української наукової школи маркетингу, розвитку практичної маркетингової діяльності, формування українських професійних організацій із певних функціональних напрямів маркетингу. Доведено вагомий внесок Київського національного економічного університету (КНЕУ) в становлення вітчизняної школи маркетингу, створення на його базі Всеукраїнської громадської організації "Українська асоціація маркетингу". Розглянуто стратегічні напрями в освіті, науці, підприємницькій діяльності, дослідження яких актуальні для вітчизняної економіки. Стверджено необхідність розвитку теоретичної складової сучасного маркетингу, тісного поєднання теорії і практики маркетингового менеджменту, вирішення яких є пріоритетним напрямом КНЕУ ім. В. Гетьмана.

Освещены предпосылки становления маркетинга в Украине с позиций эволюции его как науки, методического обеспечения учебного процесса в университетах, развития маркетингового образования, создания украинской научной школы маркетинга, развития практической маркетинговой деятельности, формирования украинских профессиональных организаций из определенных функциональных направлений маркетинга. Доказаны весомый вклад Киевского национального экономического университета (КНЭУ) в становление отечественной школы маркетинга, актуальность создания на его базе Всеукраинской общественной организации "Украинская ассоциация маркетинга". Очерчены стратегические направления в образовании, науке, предпринимательской деятельности, исследование которых актуальны для отечественной экономики. Утверждена необходимость развития теоретической составляющей современного маркетинга, тесного сочетания теории и практики маркетингового менеджмента, решение которых является приоритетным направлением деятельности КНЭУ им. В. Гетьмана.

The prerequisites and formation of marketing in Ukraine have been highlighted from the following standpoints: the development of marketing as a science; the development of marketing education; the creation of Ukrainian scientific school of marketing; the development of practical marketing activities; the formation of Ukrainian professional organizations in different functional directions of marketing.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р31(4УКР)13 + У9(4УКР)211.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Куденко Н. В. 
Формування маркетингових стратегій росту / Н. В. Куденко, Т. С. Мельник // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2003. - № 2. - С. 32-36. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто та проаналізовано наявні підходи щодо виділення різновидів маркетингових стратегій росту фірми. Розглянуто погляди І. Ансоффа, Д. Аакера й описано підхід щодо досліджуваної проблеми. Запропоновано класифікацію маркетингових стратегій росту. Особливу увагу приділено практичному застосуванню даних стратегій на ринку України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)290-211.1-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського