Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Красноголова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Красноголова І. Б. 
Формування мотивів учіння студентів у процесі викладання англійської мови : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. Б. Красноголова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Розглядається проблема формування мотивів вивчення англійської мови у студентському віці. Визначається зміст мотиваційного синдрому вивчення на основі таких критеріїв: дієвості мотиву, його відповідності провідній діяльності та віковим особливостям суб'єкта вивчення, зв'язку з позитивними емоційними переживаннями. Встановлюється оптимальна структура мотиваційної сфери студента з точки зору роботи над англійською мовою як профільним предметом, обгрунтовуються шляхи, механізми та способи формування мотивів вивчення студентів вищих навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.0 + Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Красноголова І. Б. 
Формування мотивів учіння та особливості контингенту студентів / І. Б. Красноголова // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 1998. - № 4. - С. 91-95. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

В статье рассматривается проблема зависимости успешности формирования мотивов учения студентов от таких факторов, как возрастные особенности субъектов учения, характер мировоззрения, уровень способностей и умственного развития, особенности темперамента. Делается вывод о том, что формирование мотивов учебной деятельности должно вестись с максимальным учетом и опорой на их возрастные и индивидуальные особенности, а резервы студенческого возраста с точки зрения активизации деятельности учения надо искать в формировании и развитии мотивов профессионального достижения, познавательных и коммуникативных мотивов, соответствующие потребности которых наиболее развиты во втором периоде юности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського