Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кошманова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Культура і спільнота у становленні педагога / ред.: К. Кларк, Т. С. Кошманова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Л. : Вид-во ЛНУ ім.І.Франка, 2000. - 408 c. - укp.

Розглянуто сутність і тенденції розвитку педагогічної освіти в Україні та США з позицій педагогічної антропології. На підставі використання контрастів викладання у двох досить різних культурних спільнотах висвітлено вплив культури і спільноти на підготовку вчителів в Україні та США. Проаналізовано особливості оволодіння професією педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(7СОЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кошманова Т. С. 
Розвиток педагогічної освіти у США (1960-1998 рр.) / Т. С. Кошманова; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Л. : Світ, 1999. - 487 c. - Бібліогр.: с. 427-487. - укp.

Проаналізовано теорію і практику розвитку педагогічної освіти в США у 1960-1998 рр., виявлено особливості, тенденції і шляхи реформування системи підготовки вчителів за умов ринкової економіки. Висвітлено варіативність педагогічної освіти США, охарактеризовано її структуру, зміст, методи та форми організації навчання, що складають систему. Розкрито сутність, філософські та теоретичні засади практичного застосування педагогічних філософських теорій та психолого-педагогічні аспекти освіти американських учителів зазначеного періоду. Визначено філософсько-теоретичні моделі навчання у системі педагогічної освіти США, розкрито зміст і структуру педагогічної освіти у єдності її основних компонентів. Розглянуто сутність, особливості, шляхи інноваційного навчання у системі професійного становлення майбутніх вчителів і педагогів-практиків (на прикладі Шкіл професійного розвитку). Визначено тенденції розвитку педагогічної освіти США та перспективи творчого застосування американського досвіду у системі підготовки вчителів України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СОЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кошманова Т.  
Педагогіка для громадського суспільства / Т. Кошманова, Л. Брайс, Л. Нейшинз Джонсон, Г. Голм, Т. Равчина. - Л. : ЛНУ ім. І.Франка, 2005. - 382 c. - укp.

Розглянуто загальні засади педагогіки, теорії виховання та навчання учнів, що сприяють розвитку їх громадянських почуттів і демократичних якостей на підставі узагальнення поглядів відомих зарубіжних науковців. Значну увагу приділено новітнім педагогічним стратегіям навчання з урахуванням сучасних тенденцій розвитку суспільства, учнівського середовища, а також пошуків і надбань глобальної освіти в теоретичному та практичному аспектах. Охарактеризовано конфлікти в освітньому середовищі, наведено шляхи їх вирішення.

Рассмотрены общие основы педагогики, теории воспитания и обучения учеников, способствующие развитию их гражданских чувств и демократических качеств на основе обобщения взглядов известных зарубежных ученых. Значительное внимание уделено новейшим педагогическим стратегиям обучения с учетом современных тенденций развития общества, ученической среды, а также поиска и приобретения глобального образования в теоретическом и практическом аспектах. Охарактеризованы конфликты в образовательной среде, приведены пути их решения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кошманова Т. С. 
Розвиток педагогічної освіти у США (1960 - 2000 рр.) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Т. С. Кошманова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 40 c. - укp.

Досліджено процес становлення та розвитку педагогічної освіти у США протягом 1960 - 2000 рр., розглянуто сутність, провідні тенденції та чинники розвитку педагогічної освіти у США у даний період, які зумовили загальний механізм її функціонування як цілісної системи, що гарантувало підготовку компетентних педагогічних кадрів. На підставі вивчення оригінальних джерел здійснено аналіз теоретико-методологічних засад педагогічної освіти у США, досліджено становлення та реформування процесу підготовки вчителів, проаналізовано сучасні засадничі ідеї, шляхи теоретичної та практичної підготовки вчителів. Проаналізовано підготовку вчителів у Школах професійного розвитку, обгрунтовано сучасні тенденції, перспективи вдосконалення підготовки вчителів у США і на цій підставі запропоновано теоретико-практичний підхід до реформування педагогічної освіти України в сучасних економічних реаліях переходу до ринкової економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7Сое)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кошманова Т. С. 
Неопрагматизм як сучасна філософія американської освіти? / Т. С. Кошманова // Американська філософія освіти очима українських дослідників : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 груд. 2005 р. - 2005. - С. 80-97. - укp.

Розглянуто сутність сучасної американської філософії освіти як ринкового продукту. Визначено, що вагомими чинниками формування цієї філософії були соціально-економічні умови розвитку освіти, зокрема вплив соціально-мобільних й соціально-продуктивних функцій ринку, а також історико-педагогічні передумови розвитку шкільництва у США. На основі вивчення оригінальних джерел здійснено історичний аналіз розвитку педагогічної освіти у США, обгрунтовано сучасні тенденції навчання та запропоновано підхід до побудови особистої філософії викладання. Вміщено результати теоретико-емпіричного дослідження, проведеного безпосередньо в США, у процесі вивчення однієї з найбільших програм педагогічної освіти.

Исследование посвящено рассмотрению сущности современной американской философии образования как рыночного продукта. Определено, что весомыми факторами формирования этой философии были социально-экономические условия развития образования, в частности влияние социально-мобильных и социально-продуктивных функций рынка, а также историко-педагогической предпосылки развития школьного образования в США. На основе изучения оригинальных источников осуществлен исторический анализ развития педагогического образования в США, обоснованы современные тенденции обучения и предложен подход к построению личной философии преподавания. Представлены результаты теоретико-эмпирического исследования, проведенного автором непосредственно в США, при изучении одной из наибольших программ педагогического образования.

The paper explores a contemporary philosophy of American education as a market product. Market constraints, specifically its social mobile and social productive functions, along with social-historical and pedagogical development of American schooling,shaped a modern philosophical vision of learning in the United States. Based on document analysis, the study attempts to shed the light on the history and current trends in the field, with special emphasis on the development of one's personal philosophy of teaching. The article is grounded in theoretical-empirical study conducted by its author at one of the biggest American teacher education programs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського