Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Костолович М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Костолович М. І. 
Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. І. Костолович; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - Миколаїв, 2010. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему активізації творчого потенціалу підлітків (ТПП) у процесі краєзнавчої роботи (КР) загальноосвітньої школи (ЗОШ). Обгрунтовано та розроблено концептуальні підходи, критерії відбору та побудови різнорівневого змісту, форми, методи та педагогічні умови активізації ТПП у процесі КР ЗОШ, визначено їх ефективність. Розкрито змістові характеристики поняттєво-категоріального апарату дослідження, розглянуто його базові поняття як дієвий світоглядно-методологічний засіб пізнання особистістю об'єктів довкілля в процесі КР. Визначено функції та удосконалено класифікацію принципів активізації ТПП у процесі організації та здійснення КР ЗОШ, що забезпечує ефективність розробленого й запровадженого в практику навчального змісту, удосконалених форм і методів формування досліджуваного феномену. Розкрито теоретичні основи особистісно орієнтованих методик активізації ТПП і визначено їх структурні та функціональні компоненти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.44 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Костолович М. 
Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи / М. Костолович // Рідна шк.. - 2010. - № 3. - С. 64-66. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено педагогічні умови для забезпечення результативності активізації творчого потенціалу підлітків у краєзнавчій роботі в загальноосвітній школі: урахування єдності мети та завдань навчально-виховного процесу, зокрема, логіко-дидактичного аналізу навчального матеріалу; реалізація міжпредметних зв'язків і використання інтегрованих завдань як умова комплексного підходу до навчання і виховання; теоретичне обгрунтування й розроблення в їх логічній єдності змісту, форм, методів і педагогічних умов активізації творчого потенціалу підлітків на рівні співпраці та співтворчості в системі "учитель-учень"; урахування особистісно-орієнтованого підходу до побудови, системності, наступності та логічної єдності виховних заходів та їх практичної спрямованості щодо активізації творчого потенціалу підлітків; спрямування навчально-виховної діяльності на посилення рефлексивних процесів. Розкрито побудову навчально-виховного процесу не тільки за допомогою педагогічних умов, а й з позиції учня, враховуючи його потреби й інтереси.

Освещены педагогические условия для обеспечения результативности активизации творческого потенциала подростков в краеведческой работе в общеобразовательной школе: учета единства цели и задач учебно-воспитательного процесса, в частности, логико-дидактического анализа учебного материала; реализация межпредметных связей и использования интегрированных задач как условие комплексного подхода к обучению и воспитанию; теоретическое обоснование и разработка в их логической единства содержания, форм, методов и педагогических условий активизации творческого потенциала подростков на уровне сотрудничества и сотворчества в системе "учитель-ученик"; учета личностно-ориентированного подхода к построению, системности, преемственности и логической единства воспитательных мероприятий и их практической направленности в активизации творческого потенциала подростков; направления учебно-воспитательной деятельности на усиление рефлексивных процессов. Раскрыто построение учебно-воспитательного процесса не только с помощью педагогических условий, но и с позиции ученика, учитывая его потребности и интересы.

The article deals with some pedagogical conditions concerning securing the effectiveness of activating teenagers' creative potential in the process of work on regional ethnography in secondary school. The author tries to reveal the structure of educational-training process not only with the help of pedagogical conditions but also with a pupil's position, talking into consideration their needs and interests.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.385.44

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Костолович М. 
Дослідження рівнів сформованості творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи загальноосвітньої школи / М. Костолович // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 104-111. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Описано результати дослідження рівнів сформованості творчих здібностей підлітків у процесі краєзнавчої роботи загальноосвітньої школи. Проаналізовано інтереси і мотиви пізнавальної діяльності підлітків, знання і інтелектуально-логічні вміння, емоційне ставлення до краєзнавчої роботи, творчий потенціал.

Описаны результаты исследования уровней сформированности творческих способностей подростков в процессе краеведческой работы в общеобразовательной школе. Проанализированы интересы и мотивы познавательной деятельности подростков, знания и интеллектуально-логические умения, эмоциональное отношение к краеведческой работе, творческий потенциал.

The results of the study the level of formation of creative abilities of young people in local history work in secondary school. It's analyzed the interests and motives of adolescent cognitive activities, knowledge and the intellectual and logical skills, emotional attitude to the local history work, creativity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.44 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Костолович М. 
Функції та принципи активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи / М. Костолович // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 75-79. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено невирішені аспекти проблеми визначення передумов, основних функцій та принципів активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи (КР) у загальноосвітній школі (ЗШ). На основі дидактичних принципів, визначено і охарактеризовано провідні функції процесу КР в ЗШ: систематизувальна, інформаційна, розвивально-виховна, інтегрувальна, трансформаційна, корегувальна. Охарактеризовано та апробовано специфічні принципи активізації творчого потенціалу підлітків, зокрема: інтегративності, міждисціплінарності, варіативності, гуманізації суб'єкт-суб'єктної взаємодії, життєвої смислотвірної самодіяльності, самостійності та активності особистості, прогностичності. Звернено увагу на перспективу подальшого дослідження питань організації індивідуальної КР старших підлітків.

Освещены нерешенные аспекты проблемы определения предпосылок, основных функций и принципов активизации творческого потенциала подростков в процессе краеведческой работы (КР) в общеобразовательной школе (ОШ). На основе дидактических принципов, определены и охарактеризованы ведущие функции процесса КС в ОШ: систематизирующая, информационная, развивающе-воспитательная, интегрирующая, трансформационная, корректирующая. Охарактеризованы иапробированы специфические принципы активизации творческого потенциала подростков, в частности: интегративности, междисциплинарности, вариативности, гуманизации, субъект-субъектного взаимодействия, жизненной смыслообразующей самодеятельности, самостоятельности, активности личности, прогнозируемости. Обращено внимание на перспективу дальнейшего исследования вопросов организации индивидуальной КР старших подростков.

When covering outstanding aspects of the determination of prerequisites, core functions and principles for enhancing the creative potential of young people in the process of local studies work in a secondary school. Based on the teaching principles identified and characterized key features of the local studies work a secondary school: systematized, informational, and educational challenge developing, integrating, transformational, correcting. Described and approved specific principles for enhancing creativity capacity of adolescents, namely the principles are: integrativity, interdisciplinarity, variability, humanization subject-subject interaction, life expose the initiative, independence, activity cards, predictability. Attention is drawn to the prospect of further research on the organization of individual local studies work senior teenagers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.44 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лико Д. В. 
Радіоактивні відходи: технології утворення, поводження, утилізації : [навч. посіб.] / Д. В. Лико, М. І. Костолович, О. П. войтович; Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. - Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2016. - 203 c. - Бібліогр.: с. 194-200 - укp.

Розкрито загальні поняття хімії радіоактивних елементів. Охарактеризовано технологічні процеси з використанням радіоактивних елементів. Приділено увагу джерелам утворення радіоактивних відходів. Описано технології поводження з радіоактивними відходами. Подано інформацію про управління системою поводження із зазначеними відходами. Розглянуто особливості правового режиму радіоактивно забруднених територій.


Індекс рубрикатора НБУВ: З47-43 я73-1 + Л362.09 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Костолович М. І. 
Асистентська практика : навч. посіб. для здобувачів вищ. освіти ступеня магістра зі спец. 101 Екологія / М. І. Костолович, Н. В. Денисюк, Л. В. Ойцюсь; Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. - Рівне : Гельветика, 2018. - 171 c. - Бібліогр.: с. 136-141 - укp.

Розглянуто змістово-організаційні та методичні аспекти підготовки, проходження й оцінювання асистентської практики. Увагу приділено організації освітнього процесу в системі підготовки фахівців з екології. Охарактеризовано нормативно-правову базу забезпечення організації освітнього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА823079 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського