Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Костинець Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Костинець Ю. В. 
Інформаційне забезпечення маркетингового управління на ринку посередницьких послуг / Ю. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11. - С. 73-77. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено інформаційне забезпечення маркетингового управління на ринку посередницьких послуг. Визначено основні особливості CRM- і PRM-систем. Зроблено висновки щодо можливостей розробки інтегрованої інформаційної системи маркетингового управління на ринку посередницьких послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.325.6 ф + У9(4УКР)293.1-211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Костинець Ю. В. 
Маркетингова взаємодія на ринку посередницьких послуг / Ю. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 8. - С. 26-31. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено стан реалізації концепції маркетингової взаємодії на ринку посередницьких послуг. Визначено основні функції, принципи та процеси маркетингової взаємодії на ринку посередницьких послуг. Зроблено висновки щодо доцільності впровадження систем маркетингової взаємодії у діяльність посередників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)293.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Костинець Ю. В. 
Модель ринку посередницьких послуг як маркетингової системи / Ю. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 6. - С. 119-123. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено ринок посередницьких послуг. Проаналізовано сутність маркетингової системи. Визначено основні рівні та складові моделі ринку посередницьких послуг як маркетингової системи. На основі дослідження зроблено висновки про можливості розробки механізму управління розвитком ринку посередницьких послуг з використанням маркетингового підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Костинець В. В. 
Модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець" / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 80-85. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність розробки та безпосередньо розроблено модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець". Визначено основні елементи бренду, які підлягають оцінюванню.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-571-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Костинець Ю. В. 
Маркетингове управління розвитком ринку посередницьких послуг в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Ю. В. Костинець; ВНЗ "Нац. акад. упр" . - Київ, 2014. - 24 c. - укp.

Досліджено розвиток ринку посередницьких послуг (ПП). Проаналізовано сутність ринку, сутність посередництва та поняття маркетингової системи. Визначено основні рівні та складові моделі ринку ПП як маркетингової системи. Досліджено можливості розробки механізму управління розвитком ринку ПП з використанням маркетингового підходу. Розглянуто структуру та динаміку розвитку ринку ПП. Розроблено структурно-логічну модель дослідження ринку ПП за його секторами та в цілому. Досліджено реалізацію концепції маркетингової взаємодії на ринку ПП. Визначено основні функції, принципи та процеси маркетингової взаємодії на ринку ПП. Вивчено доцільність впровадження систем маркетингової взаємодії у діяльність посередників. Визначено основні рівні функціонування ринку ПП як маркетингової системи та фактори, що впливають на розвиток ринку ПП на мікро-, мезо- та макрорівнях. Наведено схему комплексного аналізу впливу факторів на розвиток ринку ПП. Звернено увагу на ступінь впливу окремих факторів на функціонування системи ринку ПП. Обгрунтовано комплекс маркетингу для ринку ПП. Визначено основні складові комплексу маркетингу для ринку ПП. Розроблено матрицю комплексу маркетингу для ринку ПП. Розглянуто можливості здійснення впливу на окремі складові комплексу маркетингу на ринку ПП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)293.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Костинець В. В. 
Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 199-205. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Удосконалено методику проведення стратегічного аналізу сильних і слабких сторін, можливостей і загроз туристичних регіонів, яка базується на побудові векторів альтернативних стратегій розвитку на підставі розрахунку інтегральних показників бальних оцінок. Запропоновано карти векторів альтернативних стратегій SWOT.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Костинець Ю. В. 
Механізм кластерного управління розвитком національної економіки / Ю. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 12. - С. 83-89. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розроблено структуру та логічно побудовано механізм кластерного управління розвитком національної економіки, визначено основні цілі, завдання і функції цього виду управління з метою підвищення та підтримання національної конкурентоспроможності. Зроблено висновки щодо ефективності механізму кластерного управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Костинець Ю. В. 
Роль кластерних стратегій у підвищенні конкурентоспроможності національної економіки України / Ю. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2018. - № 3. - С. 21-28. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено роль кластерних стратегій у підвищенні конкурентоспроможності національної економіки України. Проаналізовано структуру експорту України. Зроблено висновки щодо експортного потенціалу України як фактора підвищення конкурентоспроможності національної економіки та можливостей застосування кластерних стратегій для експортоорієнтованих галузей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Костинець Ю. В. 
Обгрунтування основних положень маркетингової комунікаційної політики підприємства / Ю. В. Костинець, Т. Ю. Юденко // Актуал. проблеми економіки. - 2018. - № 11. - С. 104-110. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено маркетингові комунікації політики та пошук шляхів її вдосконалення для підприємства сфери послуг. Визначено поняття, види та основні інструменти маркетингових комунікацій та сутність маркетингової комунікаційної політики. Встановлено напрямки, за якими туристичній компанії доцільно рухатися для досягнення максимальної ефективності у просуванні власного бренду.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-221.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Костинець Ю. В. 
Впровадження інтернет-технологій як метод підвищення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві / Ю. В. Костинець, І. А. Шпигун // Актуал. проблеми економіки. - 2018. - № 11. - С. 111-119. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено використання інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства. Визначені поняя, види та основні інструменти інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства. Проведено дослідження ринку рекламних послуг України, на основі якого було визначено напрямки вдосконалення моделі інтерактивного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290.211.1ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Стан та тенденції розвитку сучасного підпрємництва : монографія / М. П. Денисенко, О. В. Ольшанська, А. О. Мельник, Н. П. Борецька, І. П. Мігус, Г. Рустамбеков, С. Г. Натрошвілі, Г. Б. Тітаренко, І. К. Бистряков, Т. Є. Воронкова, В. В. Бугас, З. Я. Шацька, К. В. Фокіна-Мезенцева, О. Ю. Будякова, В. В. Бугас, Е. Г. Толкачева, А. О. Липская, В. В. Ліщук, Д. В. Клиновий, І. О. Петровська, Э. Дадашев, Я. С. Коваль, С. В. Бреус, Ю. В. Зимбалевська, Ю. В. Костинець, В. В. Костинець, О. М. Ніфатова, Г. О. Крапівіна, Т. М. Янковець, Є. Б. Хаустова, В. М. Шульга, Н. О. Бабіна, Г. Р. Натрошвілі, Т. Г. Бабина, І. Ю. Предко, Е. Мамедова, О. В. Тітаренко, П. С. Якушко, Д. В. Григорчук, І. В. Кузьменчук, Д. В. Новіков; ред.: М. П. Денисенко; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ : КНУТД : ДКС центр, 2019. - 463 c. - укp.

Висвітлено теоретичні основи детермінантів розвитку бізнес-cередовища підприємств, організацій, закладів вищої освіти в економічних, соціальних та інформаційних аспектах. Особливу увагу приділено механізму забезпечення сталого розвитку підприємницьких структур та безпековим проблемам розвитку підприємництва. Розглянуто питання обліку, контролю та аналізу у забезпеченні ефективності сучасного управління суб'єктами підприємницької діяльності. Досліджено проблему щодо сучасних тенденцій та перспектив стратегічного розвитку підприємництва в Україні та за кордоном.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Костинець Ю. В. 
Соціальні мережі як інструментарій маркетингових комунікацій в цифровому середовищі / Ю. В. Костинець, Б. О. Колесник // Актуал. проблеми економіки. - 2020. - № 1. - С. 102-108. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено використання соціальних мереж як інструментарію маркетингових комунікацій, зокрема досліджено використання Facebook для реалізації маркетингових цілей. Проаналізовані тенденції розвитку реклами в інтернет, соціальні мережі, пошукові системи та види Інтернет реклами, маркетингові комунікації у мережі Інтернет і сучасні методи маркетингових досліджень. Виявлено закономірності між зростаючою необхідністю використання Інтернет ресурсів у маркетингу та необхідними знаннями про історію розвитку та способи застосування функцій досліджуваних систем у мережі Інтернет. Доведено, що на сьогоднішній день реклама в мережі Інтернет - один із найефективніших напрямків маркетингових комунікацій, що має на меті інформування споживачів про товари, послуги або саме підприємство.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У010.242.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Костинець В. В. 
Особливості розвитку ринку готельних послуг в Україні / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2020. - № 2. - С. 15-20. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено особливості розвитку ринку готельних послуг в Україні. Розкрито питання впливу історичних особливостей розвитку ринку готельних послуг в Україні на сучасні тенденції в аспекті сьогоденних вимог споживачів, які останні висувають до закладів розміщення. Визначено основні вимоги сучасного споживача до сфери гостинності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Костинець Ю. В. 
Науково-методичні підходи до управління на засадах маркетингу / Ю. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2020. - № 4. - С. 70-77. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено науково-методичні підходи до управління на засадах маркетингу. Розглянуто основні концепції маркетингу та маркетинг-міксу. Зроблено висновки, що розуміння сутності концепцій маркетингу, ключових відмінностей є важливими для аналізу проблем вибору інструментарію їх реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Костинець Ю. В. 
Стратегічні напрямки розвитку ринку послуг в умовах ризиків цифрової трансформації / Ю. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2020. - № 6. - С. 43-50. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто питання розвитку та забезпечення безпеки ринку послуг в умовах цифрової трансформації (ЦТ). Визначено основні ризики ЦТ. Встановлено основні етапи розроблення та реалізації стратегії розвитку ринку послуг в Україні. Узагальнено адаптаційні стратегії держави для забезпечення зайнятості населення в умовах ЦТ. Зроблено висновки про необхідність розвиненої нормативно-правової бази та стратегії розвитку економіки, що базується на цифрових технологіях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.42 + У9(4УКР)442

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Костинець Ю. В. 
Концептуальні засади маркетингового управління розвитком ринку послуг в умовах цифрової трансформації економіки / Ю. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2020. - № 9. - С. 29-36. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано Концепцію управління розвитком ринку послуг на засадах маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки, яка базується на системі поглядів відносно сутнісних особливостей об'єктів і суб'єктів маркетингового впливу, інструментів і принципів формування системи управління на засадах маркетингу, що в сукупності становлять методологічну основу організації ефективного розвитку ринку послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У010.295.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лужаниця Н. Д. 
Використання сучасних інформаційних комп'ютерних технологій, як головна умова прийняття ефективних маркетингових рішень / Н. Д. Лужаниця, Ю. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2020. - № 11. - С. 81-87. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто важливість і необхідність застосування новітніх комп'ютерних технологій під час управлінської діяльності маркетингового відділу. Визначено ряд переваг застосування комп'ютерних технологій в управлінні підприємством: під час установлення завдань і цілей, розроблення планів майбутнього розвитку підприємства. Наведено визначення та напрямки застосування комп'ютерних технологій. Систематизовано та наведено приклади застосування комп'ютерних технологій, що використовуються на різних етапах маркетингової діяльності підприємством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)210.302

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Костинець Ю. В. 
Економічна ефективність діяльності страхової компанії / Ю. В. Костинець, К. О. Ярема, Е. Мамедов // Актуал. проблеми економіки. - 2020. - № 11. - С. 95-104. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено моделювання економічної ефективності діяльності підприємства. Визначено сутність понять "ефект", "ефективність" та їх взаємозв'язок, досліджено регулювання ефективності страхових послуг; вивчено особливості управління ефективністю страхових послуг і методичні підходи до оцінки; здійснено аналіз та оцінку управління ефективністю міжнародних страхових операцій на прикладі страхової компанії та визначено напрями удосконалення управління ефективністю страхових операцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Костинець Ю. В. 
Методика аналізу ефективності управління грошовими коштами підприємства / Ю. В. Костинець, К. О. Ярема, А. О. Розломій // Актуал. проблеми економіки. - 2020. - № 11. - С. 105-116. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено можливості підвищення ефективності управління грошовими коштами підприємства (ГКП). В дослідженні визначено сутність, склад і структуру ГКП, фактори, що визначають ефективність використання ГКП, і методи аналізу ефективності управління ГКП. Аналіз ефективності управління ГКП передбачає аналіз динаміки та структури грошових коштів на підприємстві, аналіз джерел надходження та витрачання ГКП, аналіз ліквідності та платоспроможності підприємства та ефективності управління грошовими потоками на підприємстві, обгрунтування заходів по вдосконаленню руху ГКП, розроблений план надходження та витрачання ГКП та оцінка ефективності управління грошовими коштами у плановому періоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-93-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції "Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку", 23 квітня 2021 року : [збірник] / ред.: О. В. Ольшанська, Ю. В. Костинець, М. І. Скрипник, А. О. Мельник, І. О. Тарасенко, А. О. Касич, Є. Б. Хаустова, Г. М. Квіта, І. В. Пономаренко, К. О. Шіковець, Ю. В. Зимбалевська; Національна академія педагогічних наук України, Київський національний університет технологій та дизайну, Державна навчально-наукова установа "Академія фінансового управління", Білоруський торгово-економічний університет споживчої кооперації, Саутгемптонський університет, Національна академія наук Азербайджану, Державний університет імені Акакія Церетелі, Азербайджанський державний університет культури та мистецтва, Міжнародний університет туризму "Шовковий шлях", Вища лінгвістична школа, Інститут технологій та бізнесу в Чеське Будейовіце. - Київ : КНУТД, 2021. - 151 c. - укp. - англ.

Досліджено соціально-економічний вплив пандемії COVID-19 на реалізацію глобальних цілей сталого розвитку. Проаналізовано вплив пандемії коронавірусу на місцеві фінанси. Увагу приділено функціонуванню спільних закладів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19, впливу пандемії COVID-19 на розвиток індустрії гостинності. Розглянуто регіонально-системну організацію економіки як чинник реалізації цілей сталого розвитку. Охарактеризовано сучасний стан конкурентного середовища ринку сільськогосподарської продукції України. Розкрито особливості системи професійного навчання державних службовців в Україні. Проаналізовано вплив аутсорсингу на оптимізацію витрат швейного підприємства за стадіями ланцюга створення вартості продукції. Висвітлено теоретичні засади формування стратегії конкурентоспроможності суб'єкта готельного бізнесу. Розкрито основні аспекти управління фінансовим станом суб'єкта господарювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-96 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852009 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського