Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Косарєва О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Косарєва О. І. 
Педагогічні умови формування гармонійних взаємин батьків з дітьми старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. І. Косарєва; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Проаналізовано наукові погляди на природу міжособистісних взаємин батьків і дітей. Розкрито психолого-педагогічну суть зазначених взаємин з дітьми дошкільного віку. Виокремлено істотні характеристики гармонійних батьківсько-дитячих взаємин і особливості їх порушень. Досліджено моделі психолого-педагогічної корекції цих взаємин, а також умови життя й особливості виховання дітей старшого дошкільного віку в сім'ї, відмінності у позиціях батька та матері щодо їх взаємин з дитиною та особливості поведінки батьків і дітей у конфліктних ситуаціях. Здійснено експериментальну перевірку педагогічних умов формування гармонійних взаємин батьків з дітьми старшого дошкільного віку. Охарактеризовано динаміку змін у даних взаєминах, здійснено оцінку ефективності розробленого корекційно-педагогічного комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Косарєва О. І. 
Роль стилів сімейного виховання у виникненні конфліктної поведінки в дошкільному віці / О. І. Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40. - С. 132-136. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

З'ясовано, що в останні роки науковий інтерес до проблеми конфлікту значно збільшується, що пояснюється підвищенням загального рівня конфліктності сучасного суспільства. Наголошено на тому, що характерні для кожної людини способи поведінки в конфліктній ситуації починають закладатися на ранніх етапах становлення особистості; в процесі активного засвоєння дитиною навколишньої дійсності, її включення у широку систему соціальних відносин, усвідомлення себе і свого місця в ній. Висвітлено результати експериментального дослідження ролі стилів сімейного виховання у виникненні конфліктної поведінки в дошкільному віці та частоти виникнення конфліктних ситуацій у сім'ях із різними типами батьківського ставлення. Підкреслено необхідність створення програм пропедевтичної роботи з батьками дітей дошкільного віку для попередження конфліктної взаємодії.

Отмечается, что в последние годы научный интерес к проблеме конфликта значительно увеличивается, что объясняется повышением общего уровня конфликтности современного общества. Акцентировано на том, что характерные для каждого человека способы поведения в конфликтной ситуации начинают закладывается на ранних этапах становления личности; в процессе активного усваивания ребенком окружающей действительности, его включения в широкую систему социальных отношений, осознания себя и своего места в ней. Освещены результаты экспериментального исследования роли стилей семейного воспитания в появлении конфликтного поведения в дошкольном возрасте и частота появления конфликтных ситуаций в семьях с различными типами родительского отношения. Подчеркнута необходимость создания программ пропедевтической работы с родителями детей дошкольного возраста для предупреждения конфликтного взаимодействия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.32 + Ч491.331 + Ю956-994-06-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Косарєва О. І. 
Особливості прояву механізмів психологічного захисту в підлітковому віці / О. І. Косарєва, Г. В. Рудь // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 43. - С. 84-87. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено, що своєчасне виявлення відхилень в розвитку та запобігання процесу соціалізації у молоді – найважливіше завдання в роботі практичного психолога. Проаналізовано проблему виявлення особливостей прояву механізмів психологічного захисту в підлітковому віці. Зроблено висновок про те, що підлітковий вік можна вважати сенситивним для прояву зазначених механізмів психологічного захисту.

Отмечено, что своевременное обнаружение отклонений в развитии и предупреждение процесса социализации у молодежи – наиболее важная задача в работе практического психолога. Проанализирована проблема изучения особенностей проявлений механизмов психологической защиты в подростковом возрасте. Сделан вывод, что подростковый возраст можно считать сенситивным для проявления указанных механизмов психологической защиты.

The article is devoted the problem of exposure of features of display of mechanisms of psychological defence in teens. Cited data, which confirm, that protective system of teenager is flexible and adapted character with depends not only on the own experiencing but also requirements of sociumu.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252.2-734 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Косарєва О. І. 
Теоретичний аналіз проблеми виникнення почуття сорому у дітей / О. І. Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С.  167-170. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Відзначено, що почуття сорому як один з важливих мотивів людської поведінки постійно привертало увагу представників психолого-педагогічної науки. Подано теоретичний аналіз проблеми виникнення почуття сорому у дітей та розкрито основні його причини та наслідки. Зроблено висновок, що глибинним джерелом сорому є страх, що активізує архаїчні страхи, пов’язані з особистісною історією й історією людства зокрема.

Отмечено, что чувство стыда как один из важных мотивов человеческого поведения постоянно привлекало внимание представителей психолого-педагогической науки. Дан теоретический анализ проблемы возникновения чувства стыда у детей и раскрыты основные его причины и последствия. Сделан вывод о том, что глубинным источником стыда является страх, который активизирует архаические страхи, связанные с личностной историей и историей человечества в частности.

This article deals with the theoretical analysis of the problem of children’s shame. It has been found out the reasons and the conditions of emerging of shame. It also has been given a description of the results of parents’ inducement of shame and blame.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.2 + Ю983.726-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Косарєва О. І. 
Особливості застосування казкотерапії при подоланні емоційних проблем у дітей / О. І. Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 94-98. - Бібліогр.: с. 98 (8 назв) - укp.

Описано особливості застосування казкотерапії для подолання емоційних проблем у дітей, різноманітні прийоми, які можна застосовувати в процесі корекції дитячих страхів і вирішення проблем, пов’язаних з розлукою з близькою для дитини людиною. Зроблено висновок, що казкотерапія є цінним методом психологічної роботи з дітьми.

Описаны особенности применения сказкотерапии для преодоления эмоциональных проблем у детей, разнообразные приемы, которые можно применять при коррекции детских страхов и решения проблем, связанных с разлукой с близким для ребенка человеком. Сделан вывод о том, что сказкотерапия является ценным методом психологической работы с детьми.

This article describes the peculiarities of application of the story therapy while dealing emotional problems in children, namely: the description of different techniques that can be used for the correction of children’s fears, the problems related to the separation from a person close to the child.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Косарєва О. І. 
Формування позитивного Я-образу дитини: опис техніки / О. І. Косарєва // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65. - С. 402-405. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю983

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Л. Б. Лук'янова, В. В. Сагуйченко, В. О. Вихрущ, О. М. Іонова, В. В. Партола, Н. А. Фроленкова, І. Д. Загрійчук, Л. П. Гарник , І. І. Снігурова, Т. О. Олійник, М. М. Товстяк, Т. В. Плужнікова, О. І. Краснова, О. Г. Краснов, Н. І. Товтин, О. М. Пєхота, О. В. Аніщенко, С. М. Прийма, І. Ю. Кириченко, О. В. Москаленко, О. В. Баніт, Т. Є. Комісова, А. В. Мамотенко, Л. П. Коваленко, І. А. Прокопенко, К. П. Завгородня, Л. І. Ващенко, А. І. Прокопенко, С. О. Доценко, С. С. Ізбаш, В. М. Кухаренко, М. А. Кислова, О. М. Касьянова, Г. А. Шахова, Т. О. Стриженко, К. Д. Каруник, Д. В. Сотніков, Т. Т. Андреєва, А. П. Андреєва, О. В. Дзюбенко, В. М. Носаченко, С. В. Харченко, М. В. Хорош, Д. В. Паламарчук, Л. А. Паламарчук, Є. Б. Новікова, Н. С. Скрипник, І. М. Трубавіна, Л. Г. Цибулько, Н. В. Харченко, А. В. Костріков, І. А. Голованова, Н. О. Ляхова, І. В. Бєлікова, О. В. Філатова, А. Г. Разумна, О. В. Квасник, В. С. Харківський, С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. В. Захарченко, Н. В. Бєлікова, Н. М. Туренко, Г. О. Головченко, Я. А. Черкаський, В. В. Григораш, О. В. Григораш, О. Є. Гречаник, О. І. Мармаза, В. В. Григораш, О. М. Попович, С. В. Королюк, М. В. Швардак, В. Р. Дубюк, Л. Ю. Вітер, І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, О. Г. Коваленко, С. О. Каплун, Т. М. Хлєбнікова, А. І. Чаговець, Т. В. Галич, О. А. Коваленко, Л. М. Коваленко, Т. В. Водолазська, М. О. Портян, І. Г. Сіваченко, Н. І. Білик, Є. П. Нелін, О. Є. Долгова, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Ткаченко, О. С. Хмельницька, О. В. Колісник, О. А. Самойленко, О. В. Бєлікова, Н. М. Бессонова, О. О. Греул, С. О. Дитюкк, О. М. Воронцова, О. В. Водолаженко, О. А. Жерновникова, О. І. Проскурня, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, В. А. Гладуш, М. В. Хижняк, В. В. Ушмарова, Н. Ю. Брижак, О. О. Мішкулинець, Т. В. Висікайло, Л. В. Беземчук, А. В. Мартем'янова, К. В. Соколова, І. О. Шпак, І. Г. Яловега, Н. О. Пономарьова, С. С. Зуб, С. А. Веприк, Л. В. Олефіренко, О. В. Темченко, О. М. Ліба, М. Ю. Штима, Т. І. Молнар, Ю. М. Багно, О. М. Сергійчук, О. М. Пинзеник, В. П. Коц, С. М. Коц, Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер, О. Л. Войно-Данчишина, А. П. Аніщенко, М. О. Яріко, А. В. Боярська-Хоменко, В. В. Коваленко, М. Л. Ростока, В. В. Яковенко, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, О. М. Фенцик; ред.: Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Бровін О. В., 2020. - 546 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp. - англ.

Визначено освіту дорослих як чинник розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу. Висвітлено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Розглянуто новітні моделі підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847632 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського