Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>A=Корсакова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Корсакова О. К. 
Методи навчання, що формують в учнів досвід перетворювальної діяльності / О. К. Корсакова; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : ФАДА, ЛТД, 2000. - 28 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

На підставі результатів наукових досліджень та осмислення передового педагогічного досвіду розроблено нетрадиційний підхід до визначення методів навчання творчості. Запропоновано методичні рекомендації для їх ефективного застосування в середніх загальноосвітніх закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р90623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Корсакова О. К. 
Зміст сучасної шкільної освіти: Дидактичний аспект : [Посіб.] / О. К. Корсакова, С. Е. Трубачова; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : ФАДА, ЛТД, 2003. - 56 c. - Бібліогр.: с. 51-52. - укp.

З використанням основних тенденцій розвитку сучасної освіти наведено дидактичні підходи до оновлення змісту загальної середньої освіти в Україні, розглянуто її склад і структуру. Запропоновано критерії відбору змісту шкільної освіти, визначено фактори та рівні її формування.

С учетом основных тенденций развития современного образования приведены дидактические подходы к обновлению содержания общего среднего образования в Украине, рассмотрены его состав и структура. Предложены критерии отбора содержания школьного образования, определены факторы и уровни его формирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649169 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Корсакова О. К. 
Проблема поглибленого вивчення профільних предметів у педагогічній теорії та практиці / О. К. Корсакова // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 2. - С. 107-115. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Розглянуто проблему поглибленого вивчення профільних предметів у педагогічній теорії та практиці, основні завдання і принципи профільного навчання. Висвітлено історію впровадження профілізації середньої загальноосвітньої школи та відокремлено основні етапи даного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кизенко В. І. 
Дидактичні засади формування навчальних профілів : посібник / В. І. Кизенко, О. К. Корсакова, Л. А. Липова, Л. Л. Момот, С. Е. Трубачева, В. Р. Ільченко; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2010. - 131 c. - укp.

Розглянуто проблему запровадження профільного навчання старшокласників, розкрито його педагогічну сутність, зміст і структуру, дидактичні засади допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів, розробки змісту профільних загальноосвітніх предметів, курсів за вибором (факультативних і спеціальних). Визначено шляхи реалізації зазначених підходів у педагогічній практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204я7

Шифр НБУВ: ВА736920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Корсакова О. К. 
Способи та засоби рівневої організації навчальної діяльності учнів / О. К. Корсакова // Нaша шк. - 2009. - № 3. - С. 2-5. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто реалізацію диференційованого підходу до учнів у навчальному процесі. Висвітлено методологічну основу сучасного диференційованого навчання початкової школи за рахунок створення класів з поглибленим вивченням окремих предметів та старшої школи шляхом профільного навчання. Акцентовано увагу на процесі соціалізації особистості школяра та формуванні її рефлексивної культури (вмінні аналізувати свої вчинки і передбачати їх наслідки, керувати своєю поведінкою, володіти методами оцінки і розвитку своїх інтелектуальних і творчих здібностей, способів спілкування з іншими). Виділено типологічні групи учнів за рівнем навчальних здібностей та засоби диференційованого підходу до них у навчальному процесі. Охарактеризовано технології диференційованого навчання відповідно до розроблених у педагогічній теорії вимог.


Ключ. слова: диференційоване навчання, навчання, здібності учнів, навчальний процес
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кизенко В. І. 
Дидактичні засади диференціації навчання в основній школі : монографія / В. І. Кизенко, Г. О. Васьківська, С. П. Бондар, О. В. Барановська, О. К. Корсакова; ред.: В. І. Кизенко; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2012. - 214 c. - укp.

Розкрито теоретико-методичні засади диференціації навчання в основній школі, розкрито сутність факультативів як форми диференціації навчання. Викладено дидактичні засади допрофільної підготовки школярів. Висвітлено особливості формування в учнів системи знань про людину. Запропоновано диференційований підхід до формування загальнонавчальних компетемтностей учнів, наведено форми організації навчальної діяльності учнів. Викладено методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, розкрито особливості самостійної роботи учнів на навчальних заняттях. Наведено психолого-педагогічні основи диференційованого формуванн загальнонавчальних компетентностей учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Верьовкина Ж. 
Профілізація старшої школи: шляхи впровадження / Ж. Верьовкина, О. Корсакова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6. - С. 86-91. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито досвід педагогічного колективу школи № 4 Дніпровського району м. Києва з впровадження профільного навчання. Обговорено питання формування профільної компетентності випускника та її структури. Акцентовано увагу на розробці і впровадженні принципу наукового поглиблення змісту профільних предметів. Викладено положення, які є методологічною основою дидактичного обгрунтування принципу наукового поглиблення змісту профільних предметів. Розглянуто аспекти дії принципу наукового поглиблення змісту профільних предметів природничо-наукового циклу. З суспільно-гуманітарного напряму профілізації надано приклади поглиблення змісту предметів "література", "рідна мова", "іноземна мова".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Корсакова О. К. 
Зміст профільних загальноосвітніх предметів: від розробки до реалізації / О. К. Корсакова // Наша шк.. - 2009. - № 5. - С. 46-50. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

За результатами дослідження проблем профільного навчання доведено, що необхідно розробляти та впроваджувати принцип наукового поглиблення (ПНП) змісту профільних предметів (ПП). Висвітлено вимоги до організації на сучасному етапі профілізації старшої школи поглибленого вивчення навчальних предметів. Детерміновано поняття "профільної компетенції" як інтегральної характеристики якості підготовки учнів і виділено її складові. Розглянуто положення компетентісно-соціологічної моделі змісту шкільної освіти які є методологічною основою дидактичного обгрунтування ПНП. Розкрито суть ПНП на підставі аналізу таких якостей знань, як глибина, повнота та взаємозв'язки між компонентами змісту освіти, які надають знанням цих якостей. У даному аналізі поняття "глибина знань" визначено як сукупність усвідомлених учнем суттєвих зв'язків між знаннями, що співвідносяться, яка має досягатися поглибленням за всіма змістовими лініями, з урахуванням індивідуальних особливостей учнів на різних профілях: образність мислення, розвиток уяви, емоційність (учнів суспільно-гуманітарних профілів), логіка, чіткість, згорнутість розумової діяльності (учнів природничо-математичних профілів). Зазначено, що навчальний матеріал під час вивчення ПП набуває пріоритетного значення (виділено основні критерії відбору змісту ПП), а основна увага під час розробки та реалізації змісту ПП повинна акцентуватися на встановленні між знаннями взаємозв'язків, які обгрунтовано розкриваються за допомогою проблемних і дослідницьких методів навчання тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Корсакова О. К. 
Дидактичні засади розробки змісту сучасної шкільної освіти: основні фактори і принципи структурування / О. К. Корсакова // Гуманіт. науки. - 2005. - № 2. - С. 24-30. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Корсакова О. К. 
Допомогти у виборі долі. (До проблеми вивчення профільних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах) / О. К. Корсакова, Д. В. Трубачова // Гуманіт. науки. - 2007. - № 1. - С. 24-31. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Корсакова О. К. 
Актуалізація проблеми поглибленого вивчення профільних загальноосвітніх предметів / О. К. Корсакова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 39. - С. 61-65. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему поглибленого вивчення навчальних предметів. Її актуальність зумовлена необхідністю розробки основних вимог до його впровадження на сучасному етапі профілізації старшої школи. Розкрито дидактичні засади конструювання змісту профільних предметів на основі особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів до організації навчального процесу.

Рассмотрена проблема углубленного изучения учебных предметов. Ее актуальность обусловлена необходимостью разработки основных требований к его внедрению на современном этапе профилизации старшей школы. Представлено дидактическое обоснование конструирования содержания профильных предметов на основе личностно ориентированного и компетентностного подходов к организации процесса обучения.

The article deals with the problem of advanced learning of the school subjects. Its topicality is determined by the necessity of the formation of the basic requirements to its implementation in the modern period of the professional training of the high school. Didactic foundation of the vocational subjects' contents is displayed on the basis on a personality oriented and competitive approaches to the organization of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Заблодська І. В. 
Формування територіально-виробничих структур регіону : монографія / І. В. Заблодська, О. С. Корсакова, С. А. Носкова, І. О. Хорошилова; НАН України, Ін-т екон.-прав. дослідж. - Київ : Десна Поліграф, 2015. - 151 c. - Бібліогр.: с. 129-141 - укp.

Досліджено теоретичні, методичні і практичні аспекти формування територіально-виробничих структур регіону. Розкрито сутність таких структур, узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід їх функціонування, визначено види і класифікацію. Виокремлено кластер як сучасний та новітній вид територіально-виробничої структури регіону. Проаналізовано економічні передумови формування територіально-виробничих структур у Луганській області й обгрунтовано створення кластеру диверсифікованого типу "вугілля - електроенергія", до складу якого запропоновано включити банківську установу. Сформовано підхід до визначення сили взаємозв'язку між параметрами функціонування кластеру на основі побудови відповідно матриці й експертних оцінок у поєднанні з кореляційно-регресійним аналізом. Удосконалено порядок розрахунку синергетичного ефекту від створення кластеру, який зводиться до визначення ефекту масштабу й інтегрального економічного ефекту за умов стабілізації суспільно-політичної ситуації в регіоні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)682.9 + У049(4УКР-4ЛУГ)682.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА798281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Корсакова О. С. 
Формування територіально-виробничих структур регіону : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / О. С. Корсакова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2015. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретичні положення формування територіально-виробничих структур регіону, розкрито їх сутність, визначено види та класифікацію. Виокремлено кластер як сучасний та новітній вид територіально-виробничої структури регіону. Узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід функціонування територіально-виробничих структур і визначено переваги інтегрованих корпоративних структур. Удосконалено підхід до аналізу економічних передумов формування територіально-виробничих структур у регіоні та визначено умови й можливості формування кластеру в паливно-енергетичному комплексі регіону. Запропоновано створення територіально-виробничої структури регіону у формі кластеру диверсифікованого типу "вугілля-електроенергія", до складу якого запропоновано включити банківську установу. Сформовано підхід до визначення сили взаємозв'язку між параметрами функціонування кластеру на основі побудови відповідної матриці й експертних оцінок у поєднанні з кореляційно-регресійним аналізом. Вдосконалено порядок розрахунку синергетичного ефекту від створення кластеру, який зводиться до визначення ефекту масштабу й інтегрального економічного ефекту за умов стабілізації суспільно-політичної ситуації в регіоні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)682.9 + У9(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418951 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського