![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Коростельов Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Воронін С. В. Визначення раціональної шорсткості бокової поверхні голівки рейки в криволінійних ділянках колії метрополітену / С. В. Воронін, О. О. Скорик, Є. М. Коростельов // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2016. - № 4/1. - С. 11-17. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень впливу шорсткості поверхонь на трібологічні властивості контакту "колесо-рейка" в криволінійних ділянках колії метрополітену. За результатами досліджень встановлено значення раціональної шорсткості контактуючих поверхонь, що послугує передумовою створення технології превентивного шліфування рейок для уповільнення їх зносу під руху в криволінійних ділянках колії метрополітену. Індекс рубрикатора НБУВ: О811.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Коростельов Є. М. Підвищення ресурсу рейок метрополітену шляхом уповільнення розвитку їх домінуючих дефектів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.06 / Є. М. Коростельов; Держ. ун-т інфраструктури та технологій. - Київ, 2017. - 20 c. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: О811.1-082.1/9
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА431620 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|