Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Корольова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Азарський І. М. 
Лікування дитячого церебрального паралічу : Моногр. / І. М. Азарський, О. О. Азарська, В. М. Мороз, О. Г. Процек, В. С. Тарасюк, В. І. Кириченко, Н. Д. Корольова, В. В. Поляруш, А. Г. Хоптяр, М. Г. Сокольський, І. В. Паламар, С. Л. Малик, Т. А. Чорна, В. А. Черевко. - Вінниця; Хмельницький, 2005. - 56 c. - Бібліогр.: 97 назв. - укp.

Розглянуто питання лікування, масажу, голкотерапії, педагогічної та психологічної підготовки, юридичного захисту та соціальної реабілітації профільних хворих на дитячий церебральний параліч, олігофренію, слабкорозумовість та педагогічно занедбаних. Наведено список лікарських засобів для лікування дітей з вказаними хворобами.

Рассмотрены вопросы лечения, массажа, иглоукалывания, педагогической и психологической подготовки, юридической защиты и социальной реабилитации профильных больных с детским церебральным параличем, олигофренией, слабоумием и педагогически запущенных. Представлен список лекарственных средств для лечения детей с указанными болезнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-5 + Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тарасюк В. С. 
Організація і надання першої медичної допомоги населенню в надзвичайних ситуаціях : навч. посіб. для студ. вищ. мед. навч. закл. / В. С. Тарасюк, І. Ю. Андрієвський, І. М. Азарський, М. В. Матвійчук, Н. Д. Корольова. - Вінниця : Нова Кн., 2007. - 144 c. - Бібліогр.: с. 142-143. - укp.

Викладено основні принципи й алгоритми надання медичної допомоги (МД) населенню у надзвичайних ситуаціях (НС) згідно з протоколами надання першої МД Міністерства охорони здоров'я України. Висвітлено особливості МД у системі медичної служби цивільної оборони. Описано види (долікарську та першу допомогу, долікарську МД, першу лікарську допомогу) та проаналізовано суть МД у НС. Розкрито зміст понять про шок, кровотечі, травми, рани, опіки, електротравми, кому, синдром тривалого стискання тканини. Розглянуто питання організації допомоги постраждалим під час аварій на хімічно-небезпечних і радіаційно-небезпечних об'єктах. Запропоновано способи транспортування та перенесення хворих.

Изложены основные принципы и алгоритмы оказания медицинской помощи (МП) населению в чрезвычайных ситуациях (ЧС) в соответствии с протоколами оказания первой МП Министерства здравоохранения Украины. Освещены особенности МП в системе медицинской службы гражданской обороны. Описаны виды (доврачебная и первая помощь, доврачебная МП, первая врачебная помощь) и проанализирована сущность МП в ЧС. Раскрыто содержание понятий о шоке, кровотечении, травмах, ранах, ожогах, электротравмах, коме, синдроме длительного сдавливания ткани. Рассмотрены вопросы организации помощи пострадавшим при авариях на химически-опасных и радиационно-опасных объектах. Предложены способы транспортировки и переноски больных.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)23 я73 + Р35,31 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС44776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Азарський І. М. 
Реабілітація дітей-інвалідів з патологіями психічного стану та опорно-рухового апарату : Моногр. / І. М. Азарський, О. О. Азарська, В. М. Мороз, О. Г. Процек, В. С. Тарасюк, В. І. Кириченко, Н. Д. Корольова, В. В. Поляруш, А. Г. Хоптяр, М. Г. Сокольський, І. В. Паламар, С. Л. Малик, Т. А. Чорна, В. А. Черевко. - Вінниця; Хмельниц., 2005. - 50 c. - Бібліогр.: 97 назв. - укp.

Розглянуто поняття "дитячий церебральний параліч", питання комплексної лікувально-психолого-педагогічної програми для хворих на дитячий церебральний параліч та придбану слабкорозумовість, мануальної терапії, масажу, відновлювальної та лікувальної фізкультури, психологічної та педагогічної підготовки, працетерапії, навичок письма та малювання, лікувального харчування у разі ожиріння та надлишкової ваги, а також для нарощування м'язового кістяка. Запропоновано шляхи соціальної реабілітації дітей-інвалідів з патологіями психічного стану та опорно-рухового апарату.

Рассмотрены понятие детский церебральный паралич, вопросы комплексной лечебно-психолого-педагогической программы для больных с детским церебральным параличем и приобретенным слабоумием, мануальной терапии, массажа, восстанавливающей и лечебной физкультуры, психологической и педагогической подготовки, трудотерапии, навыков письма и рисования, лечебного питания в случае ожирения и избыточного веса, а также для наращивания мышечного костяка. Предложены пути социальной реабилитации детей-инвалидов с патологиями психического состояния и опорно-двигательного аппарата.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.64-5 + Р733.627.709.3-5 + Ч439.6 + Ч435

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коваленко О. Е. 
Методика професійного навчання : навч. посіб. / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова, Є. В. Шматков; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : Контраст, 2008. - 488 c. - Бібліогр.: с. 479-483. - укp.

Розглянуто методику професійного навчання як науку та навчальний предмет. Висвітлено особливості формування програми професійної підготовки студентів технічних спеціальностей. Увагу приділено методиці аналізу, конструювання та прогнозування змісту та мети навчання, діагностиці стану навчального процесу. Наведено інформацію про мотиваційні технології навчання, технологію нових знань і професійних дій. Охарактеризовано основні типи систем організації теоретичного навчання.

Рассмотрена методика профессионального обучения как наука и учебный предмет. Освещены особенности формирования программы профессиональной подготовки студентов технических специальностей. Уделено внимание методике анализа, конструирования и прогнозирования содержания и цели обучения, диагностики состояния учебного процесса. Дана информация о мотивационных технологиях обучения, технологии новых знаний и профессиональных действий. Охарактеризованы основные типы систем организации теоретического обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203я73 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712794 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Корольова Н. А. 
Методи стиску і відновлення зображень на основі поліадичного кодування масивів довжин серій для скорочення часу обробки і передачі інформації : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.02 / Н. А. Корольова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2002. - 16 c. - укp.

Доведено, що своєчасність і точність розв'язання задач з керування залізничним транспортом залежить від оперативності й вірогідності обробки та передачі відеоінформації. Розроблено метод стиску зображень на підставі формування масивів довжин серій зі зменшеним діапазоном та їх комбінованим поліадичним кодуванням. Стиск зображень досягається за рахунок скорочення структурної й комбінаторної надмірності. Запропоновано метод відновлення зображень, що забезпечує декодування комбінованих кодів, ієрархічно - конвеєрну організацію одержання відеоінформації та підвищення перешкодостійкості стиснених даних до помилок у каналі зв'язку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319910 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Азарський І. М. 
Інститут дитячого церебрального паралічу і нейрореабілітації хворих (Вінницького національного медичного університету ім. М.І.Пирогова) : монографія / І. М. Азарський, В. М. Мороз, О. Г. Процек, О. О. Азарська, В. В. Петрушенко, В. В. Кравчук, К. О. Романюк, С. К. Осатюк, Н. Д. Корольова, В. І. Кириченко. - Вінниця; Хмельниц., 2010. - 65 c. - укp.

Висвітлено досвід багаторічної роботи з дітьми та дорослими, хворими на церебральний параліч, захворювання Луї-Бара, олігофренію, поліетіологічний та набутий слаборозумовий розвиток, черепно-мозкові травми, інфекційні захворювання в ранньому дитячому віці, педагогічну занедбаність. Наведено наукове та практичне обгрунтування успіху в лікуванні даних захворювань на основі систематизованого, комплексного та індивідуального підходу до лікувально-реабілітаційних і педагогічних заходів в Інституті дитячого церебрального паралічу і нейрореабілітації хворих Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова.

Освещен опыт многолетней работы с детьми и взрослыми, больными церебральным параличем, заболеваниями Луи-Бара, олигофренией, полиэтиологическим и приобретенным слабоумием, черепно-мозговыми травмами, инфекционными заболеваниями в раннем детском возрасте, педагогической запущенности. Дано научное и практическое обоснование успеха в лечении данных заболеваний на основе систематизированного, комплексного и индивидуального подхода к лечебно-реабилитационным и педагогическим мероприятиям в Институте детского церебрального паралича и нейрореабилитации больных Винницкого национального медицинского университета имени Н.И.Пирогова.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3е(4УКР-4ВІН)л2

Шифр НБУВ: ВА723913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коваленко О. Е. 
Методика професійного навчання : навч. посіб. Ч. 1. Дидактичне проектування / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова, Є. В. Шматков; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - 263 c. - Библиогр.: 55 назв. - укp.

Викладено основні теоретичні положення та системний підхід у методиці професійного навчання, загальну характеристику дидактичного проектування. Описано методики аналізу і конструювання змісту освіти, прогнозування мети навчання, діагностики стану навчального процесу, проектування дидактичних матеріалів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202я75

Шифр НБУВ: В352788/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Коваленко О. Е. 
Методика професійного навчання : навч. посіб. Ч. 2. Основні технології навчання / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова, Є. В. Шматков; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - 254 с. - Бібліогр.: 61 назв. - укp.

Розкрито засади проектування технологій навчання (ТН), мотиваційних технологій, формування нових знань (ФНЗ), професійних дій, проблемного навчання (ПН), контролю діяльності студентів (КНД), а також організацію навчального процесу за різних ТН. Наведено основні положення теорії поетапного формування розумових дій та їх реалізації під час розробки ТН. Висвітлено особливості мотивації та мотиваційної поведінки, мотиву, стимулу, мотивування, зовнішньої та внутрішньої мотивації, її взаємозв'язок з навчальною діяльністю. Визначено завдання проектування технологій ФНЗ, наведено критерії вибору різних типів навчання. Описано методику формування діяльності в практичному навчанні та структуру діяльності викладача під час проектування технологій формування дій. Подано загальну характеристику ПН у контексті сучасних педагогічних теорій, дидактичні характеристики ПН. Особливу увагу приділено проблемному викладу навчального матеріалу. Наведено вимоги до технологій КНД студентів і способів їх реалізації, дидактичні характеристики контролю й алгоритм діяльності викладача під час проектування системи контролю. Висвітлено основні типи систем організації теоретичного навчання, зокрема, індивідуальна, індивідуально-групова, класно-урочна.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203я73


      
Категорія:    
9.

Корольова Н. М. 
Розвиток людського капіталу підприємств залізничного транспорту : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. М. Корольова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2010. - 19 c. - укp.

Досліджено економічну сутність людського капіталу (ЛК) та встановлено його особливості на залізничному транспорті. Удосконалено класифікацію ЛК. Визначено фактори, що впливають на формування та розвиток ЛК підприємств залізничного транспорту (ПЗТ), проаналізовано їх сучасний стан і надано рекомендації щодо його покращання. Розкрито сутність складових ЛК ПЗТ і їх структуру. Розроблено механізм відтворення ЛК ПЗТ, розглянуто життєвий цикл ЛК на індивідуальному рівні та на рівні підприємства. Висвітлено проблеми інтеграції в навчальній, науковій і творчій сферах діяльності ПЗТ. Наведено пропозиції щодо створення в структурі залізничного транспорту підрозділу, функції якого пов'язані з розбудовою науково-освітнього та творчого сектору підприємств-учасників з метою розвитку ЛК, запропоновано методику оцінки ефективності його функціонування. Розроблено концептуальні засади інтегрованої системи генерації та використання знань ПЗТ та механізм управління в ній.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-640

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Батаєв О. П. 
Теорія електричного зв'язку : навч. посіб. / О. П. Батаєв, І. В. Ковтун, Н. А. Корольова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2010. - 631 c. - укp.

Розглянуто системи та мережі електрозв'язку. Охарактеризовано математичні моделі повідомлень, сигналів, завад і каналів зв'язку. Проаналізовано особливості спектрального та кореляційного аналізу детермінованих сигналів і випадкових процесів. Розкрито принципи розподілу сигналів у багатоканальних системах передачі інформації. Висвітлено проблеми оптимального прийому дискретних і безперервних сигналів. Розглянуто основи теорії інформації та завадостійкого кодування. Увагу приділено цифровим методам передачі інформації.

Рассмотрены системы и сети электросвязи. Охарактеризованы математические модели сообщений, сигналов, помех и каналов связи. Проанализированы особенности спектрального и корреляционного анализа детеминированных сигналов и случайных процессов. Раскрыты принципы распределения сигналов в многоканальных системах передачи информации. Освещены проблемы оптимального приема дискретных и непрерывных сигналов. Рассмотрены основы теории информации и помехоустойчивого кодирования. Уделено внимание цифровым методам передачи информации.


Індекс рубрикатора НБУВ: З88-01 я73-1 + З811 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Корольова Н. В. 
Формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Корольова; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено модель компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін майбутніх інженерів-педагогів, яка складається з аналітичної, прогностичної та конструювальної компетенцій, що побудована на основі ознак знанєвого, вміннєвого, особистісного компонентів і представлена у двох формах: структурній та у вигляді множин ознак. Удосконалено метод управління процесом формування системи компетенцій з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін, що забезпечує підвищення якості сформованості знань, умінь і професійно важливих якостей майбутнього інженера-педагога як на репродуктивному, так і на продуктивному рівнях. Узагальнено модель засобів управління процесом формування у студентів системи компетенцій з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін, яка дозволяє поєднати декларативну та процедурну інформацію та забезпечує одночасне формування професійних знань, умінь і професійно важливих якостей. Модель засобів доповнено допоміжною інформацією, що дозволяє студенту самостійно розв'язувати задачі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З2 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385217 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Азарський І. М. 
Фундаментальні винаходи вчених Поділля : монографія / І. М. Азарський, О. Г. Процек, О. О. Азарська, В. В. Кравчук, В. С. Тарасюк, В. І. Кириченко, І. М. Кириченко, Н. Д. Корольова, М. Д. Андрєєв, К. О. Романюк. - Вінниця; Хмельниц., 2011. - 237 c. - Бібліогр.: 71 назв. - укp.

Описано спосіб заготівлі крові та проект банків крові, а також проект "Науково-дослідного інституту дитячого церебрального паралічу і нейрореабілітації хворих" Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова. Проаналізовано нанотехнології та основні фактори здоров'я й довголіття людства в сучасному суспільстві. Наведено комплексну соціально-реабілітаційну програму вчених Азарських для дітей-інвалідів з різними патологічними відхиленнями та для інших профільних вчених. Запропоновано "пірамідальний" точковий масаж трійчастого нерва академіка І. М. Азарського, спосіб і апарат академіка О. О. Азарської для вдосконалення дрібної моторики як інструменту мислення людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р.е(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дуднік В. М. 
Діагностика і патогенетичні аспекти лікування гельмінтозів / В. М. Дуднік, О. І. Ізюмець, Л. І. Лайко, Н. Д. Корольова, Л. М. Кондратюк, Г. М. Руденко, Л. М. Іванюк // Соврем. педиатрия. - 2011. - № 4. - С. 70-72. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено порівняльне дослідження ефективності лікування гельмінтозів у дітей з використанням традиційної алопатичної терапії та запропонованого комплексного підходу. Застосування комплексної поетапної терапії відповідно до виду гельмінтозу з включенням не лише етіотропних, але й патогенетичних засобів, має значні переваги у порівнянні з призначенням монотерапії алопатичними препаратами, оскільки дозволяє швидше ліквідувати порушення функцій усіх систем організму та досягти повного і стійкого ефекту від лікування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.517.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Коваленко О. Е. 
Формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін : монографія / О. Е. Коваленко, М. І. Лазарєв, Н. В. Корольова; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : УІПА, 2012. - 203 c. - Бібліогр.: с. 188-203. - укp.

Проаналізовано проблеми та шляхи підвищення якості формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін. Визначено, що для реалізації вимог державних стандартів вищої освіти методична система повинна базуватися на моделі компетентності майбутніх інженерів педагогів, яка містить систему компетенцій, що відображають ознаки знаннєвого, вміннєвого й особистісного компонентів. Обгрунтовано успішність методу, що забезпечує формування компетентності з проектування методик навчання на репродуктивному та продуктивному рівнях. Запропоновоно модель засобів управління процесом формування компетентності, яка забезпечує одночасне формування знань, умінь і професійно важливих якостей, а також покрокове управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З2 р(4УКР)3-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ізюмець О. І. 
Синдром вегетативної дистонії у дітей, порівняльний ефект нейротропної терапії / О. І. Ізюмець, Л. Л. Вінничук, О. І. Марчук, Л. І. Лайко, Н. Д. Корольова, І. Є. Шамрай, М. І. Зимогляд, О. В. Шевчук // Соврем. педиатрия. - 2012. - № 4. - С. 164-168. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Вегетативні розлади є однією з актуальних проблем сучасної медицини, що обумовлено їх великою поширеністю в різних вікових періодах. Синдром вегетативної дистонії (СВД) - найчастіша патологія, що зустрічається у 50 % дітей і підлітків. При додатковому об'єктивному обстеженні ознаки вегетативної дистонії виявляються у 64 % підлітків. Встановлено, що кількість випадків СВД збільшується за період навчання в початковій школі; лише 14 - 20 % дітей мають повну рівновагу різних відділів автономної нервової системи. У популяції школярів вегетативна дистонія у дівчаток зустрічається в 2,5 разу частіше, ніж у хлопчиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.628.063-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Корольова Н. М. 
Управління трудовими ресурсами підприємств залізничного транспорту: організація, методологія, практика : [монографія] / Н. М. Корольова. - К. : Держ. екон.-технол. ун-т трансп., 2012. - 255 c. - Бібліогр.: с. 216-234 - укp.

Досліджено проблеми управління трудовими ресурсами підприємств залізничного транспорту, уточнено об'єкт управління та його сутність. Удосконалено підходи до класифікації трудових ресурсів підприємств, уточнено окремі показники, які використовуються для цілей оцінювання якості трудових ресурсів. Розглянуто підходи до формування системи принципів управління трудовими ресурсами підприємств. Проаналізовано вплив інвестиційних технологій на управління трудовими ресурсами у залізничній галузі. Обгрунтовано стратегію управління трудовими ресурсами, розроблено напрями формування концепції управління ними. Надано практичні рекомендації до оцінювання ефективності використання трудових ресурсів підприємств залізничної галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762405 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Коваленко О. Е. 
Інформаційно-комунікаційні технології педагогічної освіти інженерно-педагогічних кадрів / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 3. - С. 138-145. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Відзначено велике значення інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній підготовці інженерно-педагогічних кадрів. Висвітлено особливості їх застосування та перспективи розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ізюмець О. І. 
Синдром вегетативної дистонії у дітей, порівняльний ефект нейротропної терапії / О. І. Ізюмець, Л. Л. Вінніічук, О. І. Марчук, Л. І. Лайко, Н. Д. Корольова, І. Є. Шамрай, М. І. Зимогляд, О. В. Шевчук // Перинатология и педиатрия. - 2012. - № 4. - С. 101-103. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Вегетативні розлади є однією з актуальних проблем сучасної медицини, що обумовлено їх великою поширеністю в різних вікових періодах. Синдром вегетативної дистонії (СВД) - найбільш часта патологія, яка зустрічається у 50 % дітей і підлітків. При додатковому об'єктивному обстеженні ознаки вегетативної дистонії виявляються у 64 % підлітків. Встановлено, що кількість випадків СВД збільшується за період навчання в початковій школі, лише 14 - 20 % дітей мають повну рівновагу різних відділів автономної нервової системи. В популяції школярів вегетативна дистонія у дівчаток зустрічається в 2,5 разу частіше, ніж у хлопчиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.628.063-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Корольова Н. В. 
Електронний підручник з курсу "Методика професійного навчання" для системи дистанційного навчання / Н. В. Корольова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 163-173. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено розробку електронного підручника з курсу "Методика професійного навчання" для системи дистанційного навчання. Розглянуто структуру даного електронного підручника та розкрито суть кожного структурного елемента.

Освещена разработка электронного учебника по курсу "Методика профессионального обучения" для системы дистанционного обучения. Рассмотрена структура данного электронного учебника и раскрыта суть каждого структурного элемента.

The development of an electronic textbook in on-course "Method of vocational training" for distance learning education is described. The structure of this electronic textbook is considered and essence of every structural element is exposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.7 + Ч484(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Корольова Н. В. 
Моделі компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін / Н. В. Корольова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 2. - С. 79-86. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто проблему оптимізації якості формування компетентності у майбутніх інженерів-педагогів. Установлено, що для реалізації вимог Державних стандартів вищої освіти й якісного формування цієї компетентності необхідно розробити моделі, в яких повинні бути системи відповідних компетенцій з атрибутами знань, умінь і особистісних ознак. Обгрунтовано і розроблено дворівневу модель компетентності з проектування методик викладання електроенергетичних дисциплін майбутніми інженерами-педагогами, в якій виділено наступні структурні компоненти: аналітичний, прогностичний, конструювальний – на одному рівні; знаннієвий, вміннієвий, особистісний - на іншому рівні.

Рассмотрена проблема оптимизации качества формирования компетентности у будущих инженеров-педагогов. Установлено, что для реализации требований государственных стандартов высшего образования и качественного формирования этой компетентности необходимо разработать модели, в которых должны быть системы соответствующих компетенций с атрибутами знаний, умений и личностных признаков. Обоснована и разработана двухуровневая модель компетентности по проектированию методики преподавания электроэнергетических дисциплин будущими инженерами-педагогами, в которой выделены следующие структурные компоненты: аналитический, прогностический, конструктивный – на одном уровне; знания, умения, личностные признаки – на другом уровне.

The article is devoted the problem of upgrading forming for the future engineers-teachers of competence from planning of methods of studies of electroenergy disciplines. Certainly, that for realization of requirements of state standards of higher education the methodical system includes the model of competence of future engineers-teachers, which contains the system of jurisdictions and represents the signs of knowledge, abilities and personality components of jurisdictions. The models of competence of planning of methods of teaching of electroenergy disciplines of future engineers-teachers consist of the system of jurisdictions: analytical, forecasting und structural, which are built on the signs of knowledge, abilities and personality components and presented in two forms: in structural and as a great number of signs.


Індекс рубрикатора НБУВ: З2 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського