Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Коробка Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Коробка Л. М. 
Психологічна технологія підтримки саморозвитку особистості майбутнього педагога вищої школи як творчої діяльності / Л. М. Коробка // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 191-195. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито сутність компонентів психологічної технології підтримки саморозвитку особистості майбутніх педагогів у процесі магістерської підготовки. Саморозвиток розглянуто як творчий процес, у якому особистість є суб'єктом творчості. Проаналізовано психологічну технологію, реалізацію якої здійснено у навчальному курсі "Психологія особистісного розвитку педагога вищої школи", який внесено в програму магістерської підготовки педагога вищої школи, та викладається на факультеті перепідготовки Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Зроблено висновки, що зростання особистості відбувається зсередини під впливом внутрішніх сил. Зазначено, що майбутні педагоги вищої школи потребують психологічної підтримки, створення сприятливого середовища. Для цього необхідно впроваджувати нові технології підтримки саморозвитку особистості майбутнього педагога із застосуванням творчості, яка є для особистості засобом самопізнання і саморозвитку, а результатом її є становлення особистісного Я.

Раскрыта сущность компонентов психологической технологии поддержки саморазвития личности будущих педагогов в процессе магистерской подготовки. Саморазвитие рассмотрено как творческий процесс, в котором личность является субъектом творчества. Проанализирована психологическая технология, реализация которой осуществляется в учебном курсе "Психология личностного развития педагога высшей школы", который включен в программу магистерской подготовки педагога высшей школы, и преподается на факультете переподготовки Сумского областного института последипломного педагогического образования. Сделаны выводы, что рост личности происходит изнутри под воздействием внутренних сил. Будущие педагоги высшей школы нуждаются в психологической поддержке, создании благоприятной среды. Для этого необходимо внедрять новые технологии поддержки саморазвития личности будущего педагога с применением творчества, которое является для личности средством самопознания и саморазвития, а результатом ее является становление личностного Я.

It's discloses the essence of the psychological components of technology to support self-development of future teachers in the master training. Self-development is considered as a creative process, in which the individual is the subject of creativity.ItТs analyzed the psychological technology, implementation of which is carried out in a training course "Psychology of Personal Development high school teacher", which is included in the program for Master's high school teacher and taught at the Faculty of retraining Sumy Regional Teacher Training Institute. It's concluded that personal growth comes from the inside under the influence of internal forces. Future high school teacher in need of psychological support, a supportive environment. To do this, introduce new technologies to support self-development of future teachers with the use of creativity, which is a tool for individual self-knowledge and self-development, and the result it is becoming personal.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коробка Л. 
Теоретичні аспекти підготовки до роботи з обдарованими дітьми в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів / Л. Коробка // Нова пед. думка. - 2008. - № 2. - С. 92-94. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання реалізації Державної цільової програми роботи з обдарованою молоддю в Сумському регіоні, зокрема в Обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Запропоновано ввести проблемні тематичні курси для педагогів і керівників закладів нового типу з "Психології обдарованості", "Психологічних основ роботи з обдарованими дітьми","Психології творчості", курс "Основи самопізнання та саморозвитку особистості". Для вирішення поставлених завдань в інституті створено лабораторію "Психологія творчості та обдарованості". Відзначено, що визначення таких понять, як обдарованість, здібності, інтелект, творчість відносяться до невирішених питань через наявність різних підходів, течій і шкіл та через "тонкість", "невловимість" самого предмету дослідження (проблему проілюстровано на прикладах). Наголошено на необхідності переглянути основні компоненти освіти в закладах нового типу. Доведено важливу роль інтерактивних технік у підготовці педагогів, психологів до роботи з обдарованими дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коробка Л. М. 
Ціннісне ставлення до здоров'я як ресурс подолання бідності / Л. М. Коробка // Наука і освіта. - 2011. - № 11. - С. 86-89. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми бідності та її подолання як соціально-психологічної проблеми в контексті ставлення до здоров'я. Розглянуто структуру та охарактеризовано складові ставлення до здоров'я – когнітивну, емоційну та поведінкову. Констатовано, що показник володіння різними ресурсами (економічним, соціальним, владним, культурним, особистісним, біологічним), й ресурсом здоров'я зокрема, у представників бідних верств населення знаходиться на низькому рівні. Встановлено, що сутність психологічного підходу до проблеми збереження та зміцнення здоров'я як ресурсу подолання бідності полягає у розвитку ціннісного ставлення як особистості до власного здоров'я, так і суспільства в цілому до здоров'я людини.

Осуществлен теоретический анализ проблемы бедности и ее преодоления как социально-психологической проблемы в контексте отношения к здоровью. Рассмотрена структура и охарактеризованы составляющие отношения к здоровью – когнитивная, эмоциональная и поведенческая. Констатировано, что показатель владения различными ресурсами (экономическим, социальным, властным, культурным, личностным, биологическим), и ресурсом здоровья в частности, у представителей бедных слоев населения находится на низком уровне. Установлено, что сущность психологического подхода к проблеме сохранения и укрепления здоровья как ресурса преодоления бедности состоит в развитии ценностного отношения как личности к собственному здоровью, так и общества в целом к здоровью человека. Определена перспектива дальнейших исследований.

The article analyzes the issue of poverty in the context of attitude towards health. It presents the structure of attitude to health and discloses its components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)0 + У9(4УКР)0-94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коробка Л. М. 
Особливості взаємозв'язку здоров'я людини й бідності як стилю життя / Л. М. Коробка // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21. - С. 117-127. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему способу та стилю життя в системі детермінант здоров'я. Розкрито соціальну природу відмінностей у здоров'ї представників різних соціальних груп. Проаналізовано вплив бідності як стилю життя на стан фізичного, психічного та психологічного здоров'я людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*361 + Р120.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Соціальна психологія бідності : монографія / Т. І. Бєлавіна, В. О. Васютинський, В. Ю. Вінков, А. С. Голота, І. Г. Губеладзе, І. М. Гусєв, О. І. Жорнова, М. С. Каніболоцька, Д. О. Кобрисенко, Л. М. Коробка, В. В. Мяленко, О. А. Ніздрань, О. В. Овчар; ред.: В. О. Васютинський; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. - Київ : Міленіум, 2016. - 293 c. - укp.

Висвітлено результати першого в Україні й одного з перших у світовій науці психологічного дослідження, що мало своїм об'єктом бідність як стиль життя. Здобуті результати узагальнено у вигляді теорії соціально-психологічної детермінації бідності як стилю життя, змістову основу якої становлять соціально-психологічні чинники подолання бідності в сучасному українському суспільстві. Чинники виявлено й описано у зв'язку з такими сферами індивідуальної та колективної життєдіяльності, як ціннісно-орієнтаційне, політичне, правове, освітнє, професійне самовизначення, набуття та використання соціального капіталу, сімейні стосунки, гендерна взаємодія, перебування в міському або сільському середовищі, ставлення до здоров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.10

Шифр НБУВ: ВА807268 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського