Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Колодин А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Колодин А. Л. 
Маркетинг : Учеб. пособие / А. Л. Колодин, С. П. Онищенко. - О. : Астропринт, 2004. - 172 c. - (Tempus-Tacis Programme). - Библиогр.: с. 166-167 - рус.

Изложены основы маркетинговой деятельности для портов и судоходных компаний. Рассмотрены особенности адаптации базовых понятий и инструментов классического маркетинга для транспортной отрасли, а также проблема маркетинговых исследований фрахтового рынка и рынка портовых услуг. Раскрыта сущность электронной коммерции, приведен пример информационной системы - виртуального рынка транспортных услуг. Предложена методика рейтинговой оценки конкурентоспособности судоходных компаний, обоснован выбор маркетинговой стратегии развития порта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.461-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662719 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського