Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Козловська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Козловська І. М. 
Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи (дидактичні основи) / І. М. Козловська; ред.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Л. : Світ, 1999. - 301 c. - Бібліогр.: 591 назв. - укp.

Проведено розгорнутий аналіз історичного розвитку та сучасного стану загальнонаукових поглядів на проблему інтеграції знань. На підставі цього робиться висновок про доцільність та необхідність впровадження науково обгрунтованих інтегрованих знань у навчальний процес. Проаналізовано об'єктивні передумови інтеграції знань (філософські, логіко-гносеологічні, психологічні та загальнонаукові). Дидактика розглядається в контексті ідей інтеграції: загальна дидактика; принципи навчання як категорії дидактики; моделювання в освіті; процес навчання та підходи до нього; педагогічні технології; зміст освіти (зокрема, знання в дидактиці та їх структурування); види і типи навчання; методи та форми навчання тощо. Проблеми інтеграції знань в освіті та характеристики інтегративних процесів подаються як розвиток їх загальнонаукових аналогів. Детально описано дидактичні основи міжпредметних зв'язків, принципи побудови інтегрованих курсів, показано тісні зв'язки між інтеграцією та систематизацією знань. Здійснений аналіз процесів проектування інтегративних ідей на навчально-пізнавальний процес у професійно-технічній школі. Розглядаються проблеми підготовки сучасного фахівця, загальні питання дидактики професійно-технічної школи (закони, закономірності та принципи дидактики, зміст освіти та зміст навчання, взаємозв'язки між загальноосвітньою та професійною підготовкою, професійна спрямованість навчання тощо). Вводиться поняття дидактичної інтегрології, яке дає можливість структурувати значну кількість теоретичних положень, пов'язаних з інтеграцією знань, у цілісну систему. Обгрунтовується предмет та методи дидактичної інтегрології в контексті загально

наукових підходів, розробляється її понятійний апарат та аналізуються етапи розвитку. Формулюються методологічні та концептуальні засади інтеграції знань, пропонується дидактична система інтегративно-предметного навчання на основі теорії дидактичної інтеграції та модель інтеграції знань у професійно-технічній школі. Конкретизуються положення теорії дидактичної інтеграції та основні авторські підходи до інтеграції знань на прикладі вивчення фізики у професійно-технічній школі будівельного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Проблеми інтеграції у сучасній професійній освіті: методологія, теорія, практика : Моногр. / ред.: І. М. Козловська, Я. М. Кміт; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Львів. наук.-практ. центр. - Л. : Сполом, 2004. - 243 c. - Бібліогр.: с. 233-243. - укp.

Розглянуто проблеми інтеграційних процесів у сучасній професійній освіті, викладено методологічні основи інтеграції знань та вмінь, а також методів і форм у навчальному процесі. Розкрито засади інтегративних курсів у професійній освіті та розвитку інтегративного мислення, проаналізовано інтеграцію в гуманізації та гуманітаризації змісту професійної освіти. Висвітлено зв'язки процесів професійної спрямованості та профільності навчання, засади позаурочної та інноваційної діяльності навчальних закладів, формування професійної культури та етики викладача професійної школи, науково-методичного забезпечення інтегративного навчання, описано методики навчання для інтегративних курсів.

Рассмотрены проблемы интеграционных процессов в современном профессиональном образовании, изложены методологические основы интеграции знаний и умений, а также методов и форм в учебном процессе. Раскрыты основы интегративных курсов в профессиональном образовании и развития интегративного мышления, проанализирована интеграция в гуманизации и гуманитаризации содержания профессионального образования. Освещены связи процессов профессиональной направленности и профильности обучения, основы внеурочной и инновационной деятельности учебных заведений, формирования профессиональной культуры и этики преподавателя профессиональной школы, научно-методического обеспечения интегративного обучения, описаны методики обучения интегративных курсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Козловська І.  
Теоретичні і методичні основи викладання загальнотехнічних і спеціальних дисциплін: інтегративний підхід / І. Козловська, К. Лєнік, Я. Собко, А. Литвин, О. Джулик, Т. Якимович, М. Пашечко, Є. Дорошевскі, С. Мамрич; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, АПН України, Львів. наук.-практ. центр, Каф. основ техніки Люблін. політехн. ін-ту. - Л. : Євросвіт, 2003. - 247 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади викладання загальнотехнічних та спеціальних дисциплін у професійній школі. Викладено інтегративний підхід як методологію сучасної професійної підготовки, теоретичні засади та методику реалізації наступності ступеневої професійної підготовки фахівців технічного профілю. Описано методики інтегративних курсів професійно орієнтованих і спеціальних дисциплін. Розглянуто питання інтеграції теоретичного та виробничого навчання у підготовці фахівців для електронної промисловості та ступеневої підготовки фахівців радіотехнічного профілю.

Раскрыты теоретико-методологические основы преподавания общетехнических и специальных дисциплин в профессиональной школе. Изложены интегративный подход как методология современной профессиональной подготовки, теоретические основы и методика реализации преемственности ступенчастой профессиональной подготовки специалистов технического профиля. Описаны методики интегративных курсов профессионально ориентированных и специальных дисциплин. Рассмотрены вопросы интеграции теоретического и производственного обучения в подготовке специалистов для электронной промышленности и ступенчастой подготовки специалистов радиотехнического профиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(0)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Джулик О. І. 
Інноваційні методики навчання у професійно-технічній освіті : Моногр. / О. І. Джулик, І. М. Козловська, А. В. Литвин, Я. М. Собко, О. О. Стечкевич, Т. Д. Якимович, О. Н. Якимович; Львів. наук.-практ. центр ПТО АПН України. - Л. : Сполом, 2006. - 171 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні аспекти інноваційних методик у контексті інтегративного навчання учнів ПТУ. Проаналізовано модель інтеграції теоретичного і виробничого навчання, організаційно-педагогічні особливості впровадження інтегративних курсів. Викладено методику навчання інформатики, розглянуто питання впровадження інноваційних методик на уроках виробничого навчання, формування технічної іншомовної термінології в учнів ПТУ, а також активізуючі методики навчання економіки.

Освещены теоретико-методологические аспекты инновационных методик в контексте интегративного обучения учеников ПТУ. Проанализированы модель интеграции теоретического и производственного обучения, организационно-педагогические особенности внедрения интегративных курсов. Изложена методика обучения информатики, рассмотрены вопросы внедрения инновационных методик на уроках производственного обучения, формирования технической иноязычной терминологии в учеников ПТУ, а также активизирующие методы обучения экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Козловська І. К. 
Вплив заміщення на метамагнетизм в IUCoAlD : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.11 / І. К. Козловська; НАН України. Донец. фіз.-техн. ін-т ім. О.О.Галкіна. - Донецьк, 2002. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В334,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Козловська І. М. 
Теоретичні та методичні основи інтеграції знань учнів професійно-технічної школи : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. М. Козловська; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2001. - 41 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні та методичні основи інтеграції знань учнів професійно-технічної школи. Обгрунтовано методологічні підходи до інтеграції знань. Введено в обіг поняття дидактичної інтегрології, висвітлено її теоретичні основи та понятійний апарат. Визначено метод інтеграційного аналізу. Сформульовано базові закономірності та концептуальні засади інтеграції знань учнів професійно-технічної школи. Доведено доцільність впровадження системи інтегративного навчання в професійно-технічній школі шляхом оптимального поєднання предметного та інтегративного навчання на основі базового для професії загальноосвітнього курсу. Обгрунтовано принципи структурування знань у процесі їх інтеграції. Уточнено критерії відбору змісту навчального матеріалу з урахуванням ідей інтеграції у професійно-технічній школі. Теоретично й експериментально доведено залежність між якістю засвоєння знань як основи розроблених варіативних моделей інтегративного навчання фізики з оглядом на специфіку майбутньої професії учнів. Розроблено методику інтегративного навчання фізики у професійно-технічних навчальних закладах та її організаційне забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Козловська І. М. 
Теоретичні та методичні основи забезпечення якості професійно-практичної підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів : монографія / І. М. Козловська, Я. М. Собко, О. О. Стечкевич, О. Н. Якимович, Т. Д. Якимович; АПН України, Львів. наук.-практ. центр ПТО. - Л. : Сполом, 2009. - 148 c. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано методологічні основи гуманізації та інтеграції змісту професійно-практичної підготовки у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Розкрито організаційно-педагогічні засади виробничого навчання, висвітлено педагогічні умови вивчення програмного забезпечення спеціального призначення у підготовці фахівців невиробничої сфери. Описано методику інтеграції професійно-практичної підготовки соціальних працівників у ПТНЗ.

Обоснованы методологические основы гуманизации и интеграции содержания профессионально-практической подготовки в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Раскрыты организационно-педагогические основы производственного обучения, освещены педагогические условия изучения программного обеспечения специального назначения в подготовке специалистов непроизводственной сферы. Описана методика интеграции профессионально-практической подготовки социальных работников в ПТУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Транснаціональні сім'ї як наслідок української трудової еміграції: проблеми та шляхи їх розв'язання : зб. наук. ст. і виступів на Міжнар. наук.-практ. конф., 22 берез. 2012 р. / ред.: О. Малиновська, В. Онищук, І. Козловська; Нац. ун-т "Львів. політехніка", Міжнар. ін-т освіти, культури та зв'язків з діаспорою, Укр. Всесвіт. Координац. Рада, Всеукр. благодійн. фонд "Запорука", Громад. орг. "Назустріч" . - Л., 2012. - 475 c. - укp.

Висвітлено поняття "транснаціональна сім'я" у світовому та українському контекстах, наведено колізійні прив'язки, застосовувані до транснаціональних сімейних відносин. Проаналізовано міграційні процеси та новітні технології спілкування як канали утворення транснаціональних сімей, роль освіти як комплексної інформації у даному процесі, акцентовано на соціально-психологічному та освітньо-культурному аспектах існування таких сімей. Розглянуто ціннісні орієнтації транснаціональної сім'ї, соціальні та психологічні особливості формування особистості та виховання громадянина у такій сім'ї. Охарактеризовано вплив міграційних процесів на виховання дітей у транснаціональній сім'ї, особливості їх соціалізації. Увагу приділено розробці системи взаємодії соціальних служб та загальноосвітніх навчальних закладів у здійсненні соціально-педагогічної підтримки дітей трудових мігрантів. Показано зростання поліетнічності населення як наслідок його міграційної активності в постіндустріальний період.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644*332 я43 + С5*665.24*4 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сучасні технології навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., 9 - 10 жовт. 2013 р., Львів / ред.: Г. П. Васянович, С. М. Вдович, І. М. Козловська; Нац. акад. пед. наук України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - Л. : СПОЛОМ, 2013. - 410 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади розвитку професійної освіти та навчання за ринкових умов. Розглянуто застосування дослідницько-проектної технології навчання як засобу професійної спрямованості викладання дисциплін загальноосвітньої педагогіки в ПТНЗ. Охарактеризовано форми інтеграції навчально-виховного процесу з технологіями виробництва. Вивчено досвід використання можливостей соціальних мереж у навчальному процесі для формування ІКТ-компетенцій учнів. Визначено роль мультимедійної лекції у розвитку проектних умінь майбутніх техніків-механіків Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти формування особистості підприємця за сучасних умов. Досліджено сутність і значення конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери. Наведено результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності інноваційної моделі розвитку інформаційної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ у системі підвищення кваліфікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Козловська І. 
Проблема визначення рівнів інтеграції у сучасній дидактиці / І. Козловська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 9-19. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Узагальнено розробки з визначення рівнів інтеграції в педагогічній науці. Теоретично на конкретних прикладах доведено, що виокремлення рівнів інтеграції повинно здійснюватися за однією ознакою - кількістю понять, рівня їх взаємодії або природою елементів, що інтегруються. Запропоновано класифікацію рівнів інтеграції у межах дидактичної інтегрології.

Обобщены разработки по определению уровней интеграции в педагогической науке. Теоретически и на конкретных примерах доказано, что выделение уровней интеграции должно осуществляться по одному признаку - количеству понятий, мере их взаимодействия или природе интегрируемых элементов. Разработана классификация уровней интеграции в пределах дидактической интегрологии.

Developings on integration levels determination in pedagogical science are generalized. It is proved in theory and by concrete examples that the selection of integration levels has to be made by one sign, for example by selection of integration levels has to be made by one sign, for example by the amount of concepts, degree of their co-operation or nature of integrated elements. The author's classification of integration levels within the framework of didactics integrology is grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2в

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Козловська І. М. 
Гуманістичні аспекти професійної педагогіки в контексті інтегративного підходу до освіти / І. М. Козловська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 30-45. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На підставі досліджень з інтеграції технічних і гуманітарних знань, елементів світогляду, творів світової літератури щодо загальнолюдських цінностей на противагу предметному підходу до навчання обгрунтовано доцільність використання інтегративного підходу в процесі гуманізації навчання у професійній школі. Відображено та наведено приклади авторського бачення втілення гуманістичних ідей у зміст навчання.

На основании исследований по интеграции технических и гуманитарных знаний, мировоззрения, произведений мировой литературы относительно общечеловеческих ценностей в противовес предметному подходу к обучению обоснована целесообразность использования интегративного подхода в процессе гуманизации обучения в профессиональной школе. Отражены и приведены примеры авторского видения воплощения гуманистических идей в содержание обучения.

Through research on the integration of technical and human knowledge, the elements of philosophy, the works of world literature on human values as opposed to a substantive approach to learning justified the feasibility of using an integrative approachin the process of humanization of education in vocational schools. Reflected and examples of authorТs vision of the embodiment of humanistic ideas in the content of education. Draw conclusions about the modern school-moralizer, which should become a school-friend, and ideology condescending sermons - in the actual transmission of generations of experience, wisdom, patience, vitality, joy of life.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)01 + Ч461.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Козловська І. М. 
Принципи дидактики в контексті інтегративного навчання / І. М. Козловська, Я. М. Собко // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 4. - С. 48-51. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Анализируются взаимодействия идей дидактической интеграции с основными принципами дидактики (системность, наглядность, самостоятельность, эффективность, доступность).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Козловська І. М. 
Дидактична інтегрологія: сутність, теоретичні основи, застосування / І. М. Козловська // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 1. - С. 51-60. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На основе из идей синергетики обоснованы законы дидактической интеграции и их следствия, описаны пути и возможности построения интегративных дидактических систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Козловська І. М. 
Формування професійного мислення майбутнього фахівця: інтегративно-компетентнісний підхід : навч.-метод. посіб. / І. М. Козловська; НАПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - Київ : Пед. думка, 2013. - 127 c. - Бібліогр.: с. 122-127 - укp.

Висвітлено основні проблеми формування інтегративного професійного мислення фахівця на основі компетентнісного підходу. Обгрунтовано доцільність поєднання інтегративного та компетентнісного підходів у формуванні професійного мислення. Теоретичні положення щодо сутності інтегративно-компетентнісного підходу проілюстровано конкретними методиками формування професійного інтегративного мислення компетентного фахівця (методики інтегрованих аналогій, інтегрованих метапредметів, проблемних професійних ситуацій, інтеграції наукових понять і художніх образів тощо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Іфтодій А. Г. 
Клінічне застосування реконструктивно-пластичного способу лікування хронічних тріщин прямої кишки / А. Г. Іфтодій, І. М. Козловська // Буков. мед. вісн.. - 2009. - 13, № 1. - С. 30-33. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що аналіз джерел інформації та власних спостережень дає підставу вважати за необхідне подальше удосконалення методів хірургічного лікування осіб із хронічними тріщинами прямої кишки. Для покращання результатів лікування в клініці розроблено методику реконструктивно-пластичного хірургічного лікування хронічних тріщин прямої кишки та їх ускладнень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.766.402-599

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Козловська І. 
Виховання духовності учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі інтегративного навчання / І. Козловська // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 43-47. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність інтеграції професійних та духовних знань-цінностей учнів ПТНЗ як педагогічно важливого процесу та результату формування творчої особистості фахівця з цілісним світоглядом та сформованою системою загальнолюдських та професійних цінностей. Враховано, найбільш важливою функцією інтегративного навчання є здатність подолати штучні бар'єри між різними аспектами навчання, між навчальними предметами, між школою та побутом, між собою та суспільством.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Козловська І. 
Теоретико-методологічні основи інтеграції знань у навчальному процесі: основи дидактичної інтегрології / І. Козловська // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 31-35. - Бібліогр.: 378.3 назв. - укp.

Обгрунтовано методологічні підходи щодо інтеграції та концептуальні основи інтеграції знань. Введено та обгрунтовано поняття дидактичної інтегрології як галузі педагогічного знання, наведено її базові закономірності та принципи структурування навчальних знань в процесі їх інтеграції. Обговорено інтеграцію знань, що базується на закономірностях дидактичної інтегрології, суттєво підвищує якість навчання і спричиняє позитивні якісні зрушення у параметрах, які характеризують загальноосвітню та професійну підготовку, за умови впливу на ці параметри виділених варіативних чинників інтеграції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Будівництво   
18.

Козловська І. 
Особливості інтегративного підходу до загальноосвітньої та загальнотехнічної підготовки майбутніх фахівців будівельного профілю у ПТНЗ / І. Козловська, О. Білик // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 2. - С. 43-50. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано теоретичні положення щодо інтеграції знань і вмінь учнів ПТНЗ із загальнотехнічних і загальноосвітніх дисциплін та практичної реалізаціі у процесі вивчення курсів фізики та матеріалознавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лавренчук Г. Й. 
Вплив нанорозмірних магніточутливих композитів, що містять $E bold {nothing sup 157 roman Gd}, на морфофункціональні властивості клітин in vitro / Г. Й. Лавренчук, Ю. Б. Шевченко, А. Л. Петрановська, Е. В. Пилипчук, І. В. Козловська // Ядер. фізика та енергетика. - 2014. - 15, № 2. - С. 163-170. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р56-5 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25640 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Іфтодій А. Г. 
Вплив мікрофлори кишечнику на патогенез перебігу хронічних ускладнених анальних тріщин / А. Г. Іфтодій, І. М. Козловська, О. А. Оленович, О. В. Білик, С. П. Бродовський // Буков. мед. вісн.. - 2014. - 18, № 3. - С. 78-82. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.766.408

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського