Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (30)
Пошуковий запит: (<.>A=Кожевніков В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Тижненко Л. О. 
Фінансова математика : конспект лекцій / Л. О. Тижненко, В. О. Кожевніков; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2008. - 116 c. - Бібліогр.: с. 113. - укp.

Розглянуто проблеми кількісної оцінки фінансової діяльності суб'єктів господарювання. Наведено розрахункові методи, які базуються на використанні схем простих і складних відсотків. Увагу приділено аналізу фінансових потоків і кредитним розрахункам підприємств, сутності ринкового механізму інфляції, принципу фінансової еквівалентності у фінансово-економічних розрахунках, зміні умов фінансових контрактів з використанням схеми складних відсотків.

Рассмотрены проблемы количественной оценки финансовой деятельности субъектов хозяйствования. Приведены расчетные методы, базирующиеся на использовании схем простых и сложных процентов. Уделено внимание анализу финансовых потоков и кредитным расчетам предприятий, сущности рыночного механизма инфляции, принципу финансовой эквивалентности в финансово-экономических расчетах, изменению условий финансовых контрактов с использованием схемы сложных процентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)26в611я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кожевніков В. М. 
Інноваційна модель нерозривності та цілісності освіти у наступності профільної школи і вищого навчального закладу / В. М. Кожевніков // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 18-26. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему нерозривності та цілісності освіти впродовж навчання учнівської молоді у старшій профільній школі і вищому навчальному закладі (ВНЗ). Виділено постулати взаємозв'язку нерозривності і наступності освіти, створено систему спадкоємних зв'язків профільної школи і ВНЗ, створено модель нерозривності та цілісності освіти впродовж навчання учнівської молоді у цих навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кожевніков В. М. 
Застосування артилерії у війнах в Афганістані (1979 - 1989 рр.) і Чечні (1994 - 1996, 1999 - 2000 рр.) : Автореф. дис... канд. іст. наук : 20.02.22 / В. М. Кожевніков; Нац. акад. оборони України. - К., 2005. - 21 c. - укp.

На підставі аналізу наукової літератури, історичних джерел, оприлюднених документів і статистичних матеріалів досліджено особливості розвитку форм і способів застосування артилерії за умов локальної війни в гірській місцевості (в Афганістані - 1979 - 1989 рр. і Чечні (1994 - 1996, 1999 - 2000 рр.). Виявлено тенденції та закономірності удосконалення та застосування артилерійської техніки. Основну увагу приділено питанням розвитку різних способів застосування артилерії залежно від змін у тактиці дій загальновійськових з'єднань і частин під час бойових дій. Висвітлено маловідомі у вітчизняній історіографії аспекти застосування реактивної артилерії за особливих умов. Доведено, що за специфічних фізико-географічних умов гірської місцевості збільшується час на виконання бойових завдань, зменшуються та обмежуються маневрові можливості артилерії та технічних засобів артилерійської розвідки. Відзначено негативний вплив чинників автономності дій загальновійськових підрозділів та відсутності достатньої кількості доріг на матеріально-технічне забезпечення артилерійських підрозділів. Розкрито основні принципи, форми та способи застосування артилерії за специфічних умов на різних етапах військових дій і відзначено посилення її ролі як основного вогневого засобу в бойових діях. Наведено рекомендації щодо перспективних напрямів застосування досвіду ведення локальної війни в гірській місцевості у процесі підготовки артилерійських частин і підроздів Збройних Сил України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,6(2)632-54 + Ц4,8(4РОС)63-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бойко О. В. 
Військова педагогіка у професійній діяльності офіцера і сержанта : навч. посіб. Ч. 2. Методика та системи виховання військовослужбовців / О. В. Бойко, Л. В. Коберський, В. М. Кожевніков, А. М. Романишин, С. В. Скрипник. - Л. : Акад. сухопут. військ, 2012. - 369 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади військового виховання, розкрито його об'єкт, предмет, завдання та категорії, а також закони, закономірності та основні принципи цього виховання. Увагу приділено методам виховання військовослужбовців, особливостям військово-патріотичного виховання, духовного розвитку, вихоывання окремих рис волі та характеру, релігійності та ін. Розглянуто педагогічні аспекти лідерства офіцерів (сержантів) у військово-педагогічному процесі, стратегії досягнення успіху їх лідерства у педагогічній діяльності. Акцентовано на педагогічній діяльності та функціях військового педагога, його педагогічній майстерності та культурі. Розкрито особливості впровадження сучасних особистісно-орієнтованих технологій виховання різних категорій військовослужбовців Збройних Сил України. Подано грунтовний аналіз військово-педагогічних систем армій країн світу, зокрема, Великої Британії, Німеччини, США, Франції, Росії, Казахстану.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)42 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353958/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бойко О. В. 
Військова педагогіка у професійній діяльності офіцера і сержанта : навч. посіб. Ч. 1. Загальні основи педагогіки та військова дидактика / О. В. Бойко, Л. В. Коберський, В. М. Кожевніков, А. М. Романишин, С. В. Скрипник. - Л. : Акад. сухопут. військ, 2012. - 447 c. - укp.

Висвітлено питання становлення та загальні засади військової педагогіки. Простежено розвиток військового навчання та виховання у Стародавньому світі, Середньовіччі та у новій історії. Увагу приділено виникненню та розвитку військової педагогіки в Україні. Розкрито основні категорії, предмет, завдання та структуру військової педагогіки, основні завдання та зміст військово-педагогічної методики. Розглянуто питання становлення, предмет, завдання та категорії військової дидактики, проааналізовано основні концепції навчання та можливості їх використання у підготовці військовослужбовців. Наведено закони, закономірності та принципи навчання військовослужбовців, класифікацію та характеристику активних методів навчання. Акцентовано на технології психологічної підготовки особового складу, питаннях контролю, оцінювання підготовленості воїнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)301 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353958/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Романишин А. М. 
Психологія бою: діяльність командира підрозділу щодо підтримання морально-психологічного стану особового складу в ході бойових дій : навч.-метод. посіб. / А. М. Романишин, О. В. Бойко, Д. В. Богородицький, Т. М. Мацевко, В. М. Кожевніков; ред.: П. П. Ткачук. - Львів : Нац. акад. сухопут. військ, 2015. - 320 c. - Бібліогр.: с. 315-319 - укp.

Розкрито психологічні особливості сучасних бойових дій. Розглянуто діяльність командира підрозділу щодо підтримання морально-психологічного стану особового складу в ході бойових дій. Викладено психологічні аспекти прийняття командиром рішення та постановки завдань підлеглим у бойовій обстановці. Висвітлено роботу командира щодо підвищення стійкості військовослужбовців до бойового стресу. Наведено прийоми психологічної реабілітації військовослужбовців за бойових умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц51(4УКР)-54-301 я73 + Ю942-697

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800721 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського