Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кобися А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Кобися А. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів ПТНЗ на основі використання інтерактивних комп'ютерних технологій / А. Кобися // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 2. - С. 105-113. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Доведено, що одним із пріоритетних напрямів інформатизації освіти є використання можливостей нових інформаційних технологій для реалізації ідей розвивального навчання, активізації пізнавальної діяльності учнів, підвищення її ефективності та якості. Розглянуто підхід до навчання і виховання через телекомунікації, що базується на широкому взаємному спілкуванні між учнями шляхом проведення електронних конференцій, системи відеоконференцій і чатів, електронної пошти, форумів тощо. Окреслено проблеми, які виникають під час підготовки та проведення уроків із комп'ютерним забезпеченням.

Доказано, что одним из приоритетных направлений информатизации образования является использование возможностей новых информационных технологий для реализации идей развивающего обучения, активизации познавательной деятельности учащихся, повышения ее эффективности и качества. Рассмотрен подход к обучению и воспитанию через телекоммуникации, который базируется на широком взаимном общении между учениками путем проведения электронных конференций, системы видеоконференций и чатов, электронной почты, форумов. Очерчены проблемы, возникающие во время подготовки и проведения уроков с компьютерным обеспечением.

Proved that one of the priorities of education informatization is the use of new information technologies for the realization of the ideas of developmental education, enhancing students' cognitive activity, increasing its efficiency and quality. An approach to training and education via telecommunications, which is based on a broad two-way communication between students through e-conferencing systems, video conferencing and chat rooms, e-mail, forums, etc. We sketch the range of problems that arise during the preparation and conduct lessons with computer software.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кобися А. 
Використання мережевих соціальних сервісів для розвитку пізнавальних інтересів учнів ПТНЗ / А. Кобися // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 124-129. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему і принципи використання мережевих соціальних сервісів для розвитку пізнавальних інтересів учнів професійно-технічних учбових закладів (ПТУЗ). Відзначено труднощі та проблеми, що виникають у процесі використання соціальних сервісів. Відзначено актуальність практичного застосування соціальних сервісів у навчальному процесі ПТНЗ. Охарактеризовано мережеві сервіси, які найчастіше використовуються в навчальному процесі. Обгрунтовано ефективність використання сучасних мережевих сервісів для підвищення інтересу до навчальної діяльності за рахунок введення нових, цікавих технологій, методик і засобів навчання.

Рассмотрены проблема и принципы использования сетевых социальных сервисов для развития познавательных интересов учащихся профессионально-технических учебных заведений (ПТУЗ). Проанализированы трудности и проблемы, возникающие в процессе использования социальных сервисов. Отмечена актуальность практического применения социальных сервисов в учебном процессе ПТУЗ. Охарактеризованы сетевые сервисы, которые чаще всего используются в учебном процессе. Обоснована эффективность использования современных сетевых сервисов для повышения интереса к учебной деятельности за счет введения новых, интересных технологий, методик и средств обучения.

The article considers the problems and principles of the use of network social services for the development of cognitive interests of vocational schools students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253.11

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кобися А. П. 
Інформаційне освітнє середовище як платформа для реалізації змішаного навчання у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / А. П. Кобися // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 1. - С. 75-82. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1528

Розглянуто організацію змішаного навчання студентів на основі інформаційного освітнього середовища з використанням електронних навчально-методичних комплексів дисциплін, застосування сучасних інформаційних технологій інтерактивного навчання, застосування комп'ютерно-орієнтованих технологій для структурування навчальної інформації і представлення її в різних форматах, створення електронного зошита – портфоліо робіт студента з навчальної дисципліни, що дозволяє не тільки якісно оцінити роботу студентів та рівень його компетентності, а й активізувати пізнавальні інтереси за рахунок рефлексії їх особистісної діяльності, самоконтролю і самоперевірки своїх досягнень, аналізу, аргументації та планування подальших дій, рішень і, нарешті, зміни особистісних успіхів за рахунок організації навчальної діяльності у вигляді змішаного навчання.

Рассмотрена организация смешанного обучения студентов на основе информационной образовательной среды с использованием электронных учебно-методических комплексов дисциплин, применения современных информационных технологий интерактивного обучения, компьютерно-ориентированных технологий для структурирования учебной информации и представления ее в разных форматах, создание электронного пособия – портфолио работ студента по учебной дисциплине, которое позволяет не только качественно оценить работу студентов и уровень их компетентности, но и активизировать познавательные интересы за счет рефлексии их личностной деятельности, самоконтроля и самопроверки своих достижений, анализа, аргументации и планирования дальнейших действий, решений и, наконец, изменения личностных успехов.

The article deals with the organization of blended learning for students on the basis of information educational environment using electronic teaching methods courses. It was considered the use of modern information technology, interactive learning, the use of computer-oriented technologies for structuring educational information and presenting it in different formats, creating an electronic notebook - portfolio of student’s work on appropriate discipline. The portfolio does not only qualitatively assess the performance of students and their level of competence, but also intensify educational interests through the reflection of their professional activity, self-control and self-monitoring their achievement, analysis, reasoning and planning future actions, decisions, and finally changes personal success.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.204с51

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського