Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кириліва В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Кириліва В. О. 
Реалізація ідеї розвивального навчання молодших школярів в Україні / В. О. Кириліва // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 1. - С. 18-23. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічні ідеї відомих учених - Л. Виготського, Д. Ельконіна, В. Давидова, Л. Занкова, які значну увагу приділяли питанням розвивального навчання. Виокремлено основні показники успішності реалізації розвивального навчання в початковій школі. Окреслено перспективи впровадження ідеї розвивального навчання в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кириліва В. О. 
Розвивальне навчання в дослідженнях і експериментах харківських педагогів (60 - 90 рр. XX ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. О. Кириліва; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2014. - 20 c. - укp.

Вивчено та теоретично узагальнено питання становлення та розвитку ідей розвивального навчання молодших школярів у дослідженнях та експериментах харківських педагогів 1960 - 1990-х рр. Науково обгрунтовано етапи становлення та розвитку системи розвивального навчання молодших школярів у дослідженнях та експериментах харківських педагогів. Систематизовано погляди науковців на проблему розвивального навчання молодших школярів. Виявлено й узагальнено форми та методи організації розвивального навчання учнів початкових шкіл Харкова досліджуваного періоду. Актуалізовано педагогічно цінні ідеї та досвід з організації розвивального навчання учнів початкової школи харківських педагогів за сучасних умов розвитку української держави та сформульовано прогностичні тенденції подальшого розвитку теорії та практики розвивального навчання школярів в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР-4ХАР)63 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кириліва В. О.  
Реалізація принципу розвивального навчання у досвіді роботи вчителів початкової школи / В. О. Кириліва // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 63. - С. 123-127 . - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Проаналізовано принципи реалізації розвивального навчання у масовому педагогічному досвіді роботи вчителів початкової школи, підручники з розвивального навчання. Виокремлено основні показники успішності реалізації розвивального навчання в початковій школі. Визначено перспективи подальшого впровадження ідей розвивального навчання в Україні.

Проанализированы принципы реализации развивающего обучения в массовом педагогическом опыте работы учителей начальной школы, учебники по развивающему обучению. Выделены основные показатели успешности реализации развивающего обучения в начальной школе. Определены перспективы дальнейшего внедрения идеи развивающего обучения в Украине.

The analysis of principles of realization of the developing education in the mass pedagogical experience of teachers of primary school, textbooks of developing education is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Троцко А. В. 
Теорія та практика організації розвивального навчання молодших школярів на Харківщині (60 - 90 рр. XX ст.) : монографія / А. В. Троцко, В. О. Кириліва; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : ХНАДУ, 2015. - 203 c. - Бібліогр.: с. 173-200 - укp.

Проаналізовано суть теорії розвивального навчання молодших школярів на сучасному етапі розвитку суспільства. Охарактеризовано витоки ідей розвивального навчання. Науково обгрунтовано етапи становлення та розвитку системи розвивального навчання учнів початкової школи на Харківщині в 1960 - 1990-ті рр. Окреслено перспективи творчого використання педагогічних ідей минулих років за умов діяльності сучасної загальноосвітньої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 г(4УКР-4ХАР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797264 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського