Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Кекух Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Кекух Л. В. 
Формування стимулів до педагогічної творчості: навчально-творчі завдання для майбутніх учителів початкових класів : Навч.- метод. посіб. для викл. і студ. вищ. закл. освіти / Л. В. Кекух; АПН України. Ін-т педагогіки та психології проф. освіти. - К. : Наук. світ, 2000. - 67 c. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Наведено результати теоретико-експериментальних досліджень з проблеми формування стимулів до педагогічної творчості у процесі вивчення математики у вищих навчальних закладах освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603805 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кекух Л. В. 
Формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів початкових класів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Кекух; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2001. - 22 c. - укp.

Висвітлено проблему формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення математики у вищих закладах освіти III - IV рівнів акредитації. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми у педагогічній науці та практиці. Розроблено й обгрунтовано структурно-компонентну модель стимулів до педагогічної творчості, яка включає змістовий, процесуальний, комунікативний компоненти, формування яких спрямоване на розвиток мотиваційної сфери особистості, що виявляється у мотивах-стимулах та інтересах-стимулах. Запропоновано методику педагогічного оцінювання рівня сформованості стимулів до педагогічної творчості. Експериментально перевірено авторську технологію формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення математики. Доведено, що підвищенню ефективності формування даних стимулів сприяє використання можливостей змісту навчального матеріалу, системи навчально-творчих завдань, індивідуальної роботи; коригування навчального процесу з урахуванням особливостей педагогічного оцінювання рівня сформованості стимулів до педагогічної творчості у студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313507 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського