Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Карпій О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Люльчак З. С. 
Засади консолідації підприємств у паливно-енергетичному комплексі України / З. С. Люльчак, О. П. Карпій, Г. І. Ільчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 649. - С. 109-120. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено концепцію організаційних і фінансових зв'язків між підприємствами паливно-енергетичного комплексу України в аспекті зростання їх конкурентоспроможності. Розглянуто принципові цілі та передумови, а також принципи фінансової та організаційної концентрації відповідних підприємств. У запропонованих рішеннях визначено як переваги, так і недоліки, труднощі у об'єднанні підприємств, які зумовлені наявним станом підприємств цього сектора економіки, а також суспільними передумовами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.6 + У9(4УКР)305.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Карпій О. П. 
Розвиток послуг автозаправних комплексів / О. П. Карпій // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 833. - С. 21-26. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто асортимент товарів і послуг, які пропонуються на автозаправних комплексах на території України, визначено основні групи товарів FMCG, які мають найбільший попит. Охарактеризовано програми лояльності, які пропонують в основних мережах автозаправних комплексів, з метою завоювання клієнта. Сформульовано класифікацію факторів, які впливають на розвиток послуг мережі автозаправних комплексів з позиції стратегії громадської корисності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.310.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Карпій О. П. 
Аналіз критеріїв, що впливають на вибір автозаправного комплексу / О. П. Карпій, Н. М. Васильців, Н. І. Михайлик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 851. - С. 168-173. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні критерії, які впливають на вибір водієм автозаправної станції. Надано детальну структуру автозаправного ринку України. Проаналізовано залежність якості палива від джерела його походження. Розглянуто ціну палива, зокрема у Львівській області. Наведено кількісне розташування автозаправних станцій по всіх областях України та структуру послуг, запропонованих автозаправними комплексами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-554

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Карпій О. П. 
Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача / О. П. Карпій, Н. Р. Струк // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 119-126. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Охарактеризовано вплив різних факторів, контрольованих і неконтрольованих із боку підприємства, на поведінку споживача. Розглянуто основні категорії сувенірної продукції. Наведено основні переваги сувенірної реклами та визначено користь від її використання. Наведено структуру надходження сувенірів на ринок України. Систематизовано технології нанесення зображення на сувеніри. За результатами досліджень сформовано порівняльну таблицю додаткових послуг на найбільших автозаправних комплексах Львівщини. Охарактеризовано вигоду від використання програм лояльності більшості автозаправних комплексів. Аргументовано необхідність використання сувенірної реклами на автозаправних комплексах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Карпій О. П. 
Дослідження поведінки споживачів на ринку органічної продукції в Україні / О. П. Карпій, Н. Р. Струк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Проблеми економіки та упр. - 2021. - 5, № 2. - С. 72-83. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Вивчено відмінності між поняттями "екологічно чиста продукція", "екологічно безпечна продукція" та "органічна продукція" та обгрунтовано використання саме останнього терміна. Проаналізовано стан і динаміку ринку органічної продукції для оцінювання перспектив його розвитку в Україні та необхідності регулювання. Виявлено групи загроз для його становлення. За результатами вибіркового спостереження встановлено основні мотиви поведінки наявних і потенційних споживачів органічної продукції на ринку та створено їхній профіль. Запропоновано маркетингові інструменти для вирішення актуальних проблем становлення ринку органічної продукції та стимулювання попиту споживачів в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-36 + У9(4УКР)321.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409:А:ПЕУ Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Карпій О. П. 
Маркетинговий аналіз попиту та пропозиції на ринку праці України / О. П. Карпій, С. А. Качмар // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2021. - 3, № 2. - С. 181-192. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Охарактеризовано теоретичні засади функціонування ринку праці (РП) і специфіку його розвитку. Проаналізовано дефініції поняття "РП" і визначено його оптимальне трактування. Досліджено типові моделі РП і його функції, встановлено взаємозв'язки РП з іншими типами ринків. Вивчено об'єкти та суб'єктів РП, ключові елементи: попит, пропозицію, ціну та вартість. Охарактеризовано типи ринкової кон'юнктури та вивчено умови їх становлення. Проведено PEST-аналіз факторів зовнішнього середовища, що визначально впливають на РП. Охарактеризовано методи регулювання РП, а також заходи державної політики регулювання зайнятості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.523.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України : монографія / О. Ю. Бочко, Н. М. Васильців, Т. В. Ганущак, Т. В. Гоголь, О. В. Дейнега, І. О. Дейнега, В. І. Дубницький, А. О. Заглинський, Л. В. Заглинська, К. С. Калинець, О. П. Карпій, О. С. Кіндзюр, В. К. Кіндрат, В. А. Когут, Н. С. Косар, О. П. Косенко, Є. В. Крикавський, Н. Є. Кузьо, І. А. Либак, М. О. Лишенко, Ю. Б. Миронов, Г. Миськів, Н. П. Павлюк, І. І. Пасінович, П. Г. Перерва, І. Петецький, В. Р. Писарькова, О. Р. Савченко, О. Р. Сватюк, В. В. Храпкіна, О. Є. Шандрівська; ред.: Є. В. Крикавський, О. В. Дейнега; Національний університет "Львівська політехніка", Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне : О. Зень, 2022. - 309 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Подано характеристику окремих напрямів, які розкривають теоретико-методологічні та прикладні аспекти адаптування інструментів маркетингу та логістики в процес забезпечення розвитку цифрової економіки. Запропоновано практичні рекомендації щодо формування механізмів управління маркетинговими та логістичними засобами, впровадження яких дозволяє якісно трансформувати структуру цифрової економіки України на засадах сталого розвитку суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У010.242.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Управління персоналом в умовах інтелектуалізації й трансформації суспільства: ідеологія, технології та пріоритети : монографія / Г. М. Захарчин, Й. С. Ситник, А. О. Касич, Г. В. Назарова, А. С. Полянська, Л. І. Мороз, В. О. Руденко, О. М. Дюк, Г. С. Лопушняк, О. І. Кравчук, Л. Р. Струтинська, Н. П. Любомудрова, О. П. Карпій, Н. М. Васильців, В. В. Кузяк, О. А. Даниленко, Г. В. Смалійчук, І. О. Варіс, Г. М. Юрченко, В. Г. Кудлай, Ю. М. Маршавін, Т. Г. Кицак, С. Е. Сардак, О. Д. Дон, Л. В. Щетініна, С. Г. Рудакова, Н. С. Данилевич, Г. М. Юрчик; ред.: Г. М. Захарчин, Й. С. Ситник; Національний університет "Львівська політехніка" . - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2021. - 279 c. - Бібліогр.: с. 277 - укp.

Висвітлено сучасні ідеологеми управління персоналом та цілі майбутнього. Розкрито новітні технології і механізми управління персоналом в умовах звичайної й віддаленої праці, професійної мобільності та віргуалізації організаційного дизайну суб'єктів господарювання. Досліджено особливості управління персоналом в умовах економічних криз, зміни технологічних укладів та трансформації знань і компетентностей. Ідентифіковано проблематику та наслідки міжнародної трудової міграції в Україні. Обґрунтовано потребу інвестування в людський капітал як передумову ефективного національного елітарного управління. Розглянуто національний ринок праці у системі інтелектуально-інформаційної економіки, глобальних викликів та ризиків. Запропоновано елементи організаційно-економічного інструментарію подолання безробіття та складові формування соціальної відповідальності працівника сучасної організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Васильців Н. М. 
Маркетинг послуг : навч. посіб. / Н. М. Васильців, О. П. Карпій; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Растр-7, 2022. - 177 c. - Бібліогр.: с. 173-177 - укp.

Висвітлено сутність і значення маркетингу послуг. Розглянуто особливості ринку послуг, його історичне становлення, принципи, функції та концепції маркетингу послуг, основні моделі поведінки споживачів на ринку послуг. Проаналізовано комплекс маркетингу в діяльності підприємств сфери послуг. Висвітлення теоретичних питань спрямоване на поглиблене вивчення теоретичного курсу та отримання практичних навичок через виконання практичних завдань, ситуаційних кейсів, тестів для самоперевірки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20-211.1 я73

Шифр НБУВ: ВА863523 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського