2. |
Карповська-Скорик К. Ю. Експертні системи в маркетинговій діяльності підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02 / К. Ю. Карповська-Скорик; Одес. держ. мор. ун-т. - О., 2001. - 20 c. - укp.Досліджено проблеми підвищення ефективності роботи промислових підприємств на підставі теоретичного обгрунтування та розвитку методів прогнозування та стратегічного планування їх маркетингової діяльності за умов недостатності даних, що надходять. Розвинуто відомі методи прогнозування у процесі стратегічного планування та розроблено економіко-математичні моделі й алоритми, які формалізують процеси прийняття прогностичних рішень на базі нечіткої логіки з кількісними та якісними параметрами стану ринку. З застосуванням запропонованих моделей і алгоритмів розроблено експертну систему прогнозування на підставі незначного числа спостережень, узагальнено досвід її практичного використання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА317650 Пошук видання у каталогах НБУВ
|