Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Карпенчук С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Карпенчук С. Г. 
На зорі макаренкознавства / С. Г. Карпенчук, М. М. Окса. - Мелітополь, 2000. - 96 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено сподвижницький етап розвитку особистості А.С.Макаренка. Наведено імена зі списку "Друзі" діяча. Висвітлено утвердження ідей А.С.Макаренка у практиці навчально-виховних закладів. Охарактеризовано постаті перших пропагандистів педагогічних ідей А.С.Макаренка. Надано оцінку діяльності педагога його вихованцями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Макаренко А.С.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Карпенчук С. Г. 
Самовиховання особистості : Наук.-метод. посіб. / С. Г. Карпенчук; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 214 c. - укp.

Посібник присвячено питанням психологізації старшокласників. Він може використовуватись студентами, зокрема педагогічних навчальних закладів, як програма власного самоудосконалення і програмно-рекомендаційний інструментарій студента-практиканта, надасть практичну допомогу у виховній роботі. Забезпечений психолого-фізіологічними знаннями старшокласник (студент) зможе краще орієнтуватись в навколишньому світі, зуміє самовиразитись, самоутвердитись, самореалізуватись на основі тих здібностей, нахилів, таланту, якими наділила його природа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3 я7 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Карпенчук С. Г. 
Теорія і методика виховання : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / С. Г. Карпенчук. - 2-е вид., доповн. і переробл. - К. : Вища шк., 2005. - 344 c. - укp.

Розкрито сутність національного виховання як цілісної системи, його науково-методичні засади. Показано роль емоційного чинника в педагогічному процесі. Описано методи пізнання, самопізнання та саморегуляції особистості, а також організації діяльності школярів. Висвітлено особливості організації різнопланової діяльності дітей шкільного віку, спілкування та формування позитивного досвіду суспільної поведінки.

Раскрыты сущность национального воспитания как целостной системы, его научно-методические основы. Показана роль эмоционального фактора в педагогическом процессе. Описаны методы познания, самопознания и саморегуляции личности, организации деятельности школьников. Освещены особенности разноплановой деятельности детей школьного возраста, общения и формирования позитивного опыта общественного поведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Карпенчук С. Г. 
Педагогічна технологія А.С.Макаренка і сучасність / С. Г. Карпенчук. - Рівне : РДГУ, 2001. - 351 c. - Бібліогр.: 409 назв. - укp.

Запропоновано новий підхід до аналізу системи А.С.Макаренка як педагогічної технології в асоціації з актуальними проблемами, пов'язаними з розвитком сучасної педагогічної науки та практики. Висвітлено теоретичні засади педагогічної технології А.С.Макаренка. Описано технологію організації різнобічної діяльності школярів та міжособистісних стосунків на основі теоретично-методичних ідей А.С.Макаренка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614980 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Карпенчук С. Г. 
Синтез у педагогічному досвіді А.С.Макаренка: контекстуальний аналіз : монографія / С. Г. Карпенчук. - Рівне : Друк Волині, 2008. - 297 c. - Бібліогр.: 348 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічний досвід видатного українського педагога А.С. Макаренка у синтезі зі світовою педагогічною практикою. Обгрунтовано позиції педагога на методологічному, теоретичному, технологічному та організаційно-методичному рівнях в контексті його педагогічної логіки та у взаємозв'язку його системи з аналогічними.

Проанализирован педагогический опыт выдающегося украинского педагога А.С. Макаренко в синтезе с мировой педагогической практикой. Обоснованы позиции педагога на методологическом, теоретическом, технологическом и организационно-методическом уровнях в контексте его педагогической логики и во взаимосвязи его системы с аналогичными.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Карпенчук С. Г. 
Педагогічна технологія А.С.Макаренка в контексті сучасної педагогіки : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / С. Г. Карпенчук; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2003. - 40 c. - укp.

Розкрито суть педагогічної технології в контексті еволюції розвитку цього поняття як інтегрованого механізму педагогічного системотворення та сучасних інтерпретацій. На підставі історичного та порівняльного аналізу висвітлено методологічну платформу теоретичних поглядів А.С.Макаренка, систематизовано положення його теорії щодо педагогічної науки та розкрито провідні системотвірні механізми педагогічної технології. Досліджено джерельну базу, яка дала змогу встановити першооснову теоретичних переконань та практичного досвіду педагога - дорадянський період його педагогічного становлення. Запропоновано варіанти інтегрування його педагогічного досвіду в контексті сучасного системотворення, зокрема, до процесу загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя та діяльність колективу сучасного загальноосвітнього закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326890 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Карпенчук С. Г. 
Філософія освіти (загальна теорія педагогіки) : монографія / С. Г. Карпенчук. - К. : Видавн. дім "Слово", 2013. - 687 c. - укp.

Висвітлено предмет вивчення педагогічної філософії. Запропоновано методологічні підходи до педагогіки в контексті філософського знання. Розглянуто формування світогляду людини як синтетичної філософсько-педагогічної категорії. Досліджено морально-етичне виховання в контексті педагогічного процесу. Викладено загальні основи теорії навчання у філософсько-педагогічній інтерпретації. Розглянуто інтегрування як важливий чинник модернізації навчальної діяльності. Розкрито педагогічну взаємодію як важливий компонент навчально-виховного процесу. Подано класифікаційно-логічні схеми методів навчання. Наведено регулятивно-рефлексивні засоби навчальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 я73 + Ю252:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Карпенчук С. 
Творчість як передумова конкурентоспроможності вчителя / С. Карпенчук // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 134-140. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто педагогічну творчість як передумову конкурентоспроможності вчителя у контексті його підготовки за умов модернізації освіти в Україні. Зосереджено увагу на таких компонентах творчості, як методичний, теоретичний, технологічний та організаційно-методичний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Школа-кооперація : з досвіду роботи експерим. закл. всеукр. рівня - комунал. закл. "Бугрин. навч.-вихов. комплекс: дошк. навч. закл. - загальноосвіт. шк. I-II ступенів - агротехн. ліцей : наук.-метод. посіб. / уклад.: С. Г. Карпенчук, С. М. Сондак, А. І. Канюка; Ін-т модернізації змісту освіти, Комун. заклад "Бугрин. навч.-вихов. комплекс: дошк. навч. заклад - загальноосвіт. шк. I-II ступенів - агротехн. ліцей". - Рівне : Волин. обереги, 2017. - 422 c. - укp.

Висвітлено проблеми формування особистості у суспільстві європейського типу з урахуванням педагогічної акмеології. Розкрито сутність акмеологічного підходу до формування якостей особистості. Висвітлено історію реформаторського руху, розвитку "нової школи" в кінці XIX - на початку XX ст., зокрема "Школи-господарства" та "Школи-кооперації". Описано форми організації освітньо-виховного процесу, характерні для ринкових умов, що слугують основою для підготовки спеціаліста сільського господарства у ЗНЗ з аналогічним профілем - аграрія з багатогранними якостями громадянина держави, який успішно інтегрується у європейський і світовий суспільно-економічний простір.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА811225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Працюємо в умовах експерименту: від теорії до практики : наук.-метод. посіб. / уклад.: С. Г. Карпенчук, А. В. Воротеляк, П. І. Куделя; Ін-т модернізації змісту освіти, Рівнен. навч.-вихов. комплекс "Колегіум". - Рівне : Волин. обереги, 2017. - 405, [24] c. - укp.

Розкрито історію експериментальної діяльності Рівненського навчально-виховного комплексу "Колегіум". Висвітлено сучасний погляд на проблему нетрадиційних (нових) типів педагогічного мислення. Розглянуто експериментальний заклад як важливу умову розвитку інноваційної діяльності традиційного. Охарактеризовано реалізацію концептуальних засад формування синтетичного мислення за умов моделі "Акме-школа". Описано засоби та форми реалізації виховної діяльності на мікро-, макро- та мегарівнях. Обгрунтовано модель випускника Рівненського навчально-виховного комплексу "Колегіум"


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА811104 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського