Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Карачевська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Карачевська Н.  
Принципи організації навчально-ігрового середовища на уроках фізичної культури з молодшими школярами / Н. Карачевська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 61-64. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Описано модель навчально-ігрового середовища, створену за блочним принципом з метою виховання емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізичної культури.

Рассмотрена модель учебно-игровой среды, созданная за блочным принципом с целью воспитания эмоционально-волевых качеств младших школьников на уроках физической культуры.

The article deals with the model of studing-playing environment created by the out-of-block principle with the aim of educating the emotional and will-power traits of junior-aged children at the lessons of physical culture.


Ключ. слова: навчально-ігрове середовище, блочний принцип, молодші школярі, емоційно-вольові якості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Карачевська Н. В. 
Навчально-ігрове середовище як важливий чинник виховання емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізичної культури : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання та спорту / Н. В. Карачевська; Львів. держ. ун-т фіз. культури. - Л., 2007. - 20 c. - укp.

Розроблено й апробовано модель навчально-ігрового середовища як цілісної системи, в якій процес виховання емоційно-вольових якостей є системотворчим чинником. Розглянуто теоретико-методологічний, психолого-педагогічний та технологічний блоки даної моделі. Доведено необхідність використання навчально-ігрового середовища у комплексі засобів фізичного виховання з метою розвитку емоційно-вольових якостей дітей молодшого шкільного віку. Розкрито особливості зв'язків між компонентами навчально-ігрового середовища, врахування яких дозволяє забезпечити виховання емоційно-вольових якостей у процесі навчання молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.21 + Ч421.354 + Ю983.520.2 + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351163 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського