Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кабанкова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Кабанкова О. М. 
Специфіка експерименту в акмеологічному дослідженні / О. М. Кабанкова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 7. - С. 9-12. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто домінантні характеристики експерименту в акмеологічних дослідженнях; подано провідні положення та види.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.517.3

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кабанкова О. М. 
Феноменологія пізнавальної самостійності особистості: аспекти сутнісної характеристики / О. М. Кабанкова // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 155-158. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Охарактеризовано аспекти змістової сутності понять "самостійність" та "активність", що сприяє поглибленню уявлень щодо формування пізнавальної самостійності особистості у процесі діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кабанкова О. М. 
Формування пізнавальної самостійності студентів технічного університету в процесі вивчення іноземної мови : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. М. Кабанкова; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків, 2018. - 20 c. - укp.

Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування пізнавальної самостійності студентів технічного університету в процесі вивчення іноземної мови. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено сукупність дидактичних умов формування пізнавальної самостійності студентів технічного університету в процесі вивчення іноземної мови, розроблено методику їх реалізації. Визначено сутність ключових дефініцій означеного феномена "самостійна пізнавальна діяльність", "пізнавальна самостійність", "формування пізнавальної самостійності". Розглянуто основні характеристики іноземної мови як навчального предмета, що має низку особливостей, обґрунтовано основні аспекти її оволодіння. Конкретизовано компоненти, критерії, показники їх вияву й охарактеризовано рівні сформованості досліджуваного феномена.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436908 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського