Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Зуєва А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Зуєва А. О. 
Політика США щодо Османської імперії (1830 - 1914 рр.): основні етапи / А. О. Зуєва // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Іст. науки. - 2012. - № 6, ч. 2. - С. 40-51. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто зовнішню політику США щодо Османської імперії у 1830 - 1914 рр. На підставі аналізу різноманітних джерел, а також робіт вітчизняних і зарубіжних вчених виокремлено головні етапи американської політики в Туреччині, Сирії, Палестині, Лівані та Вірменії в XIX - на початку XX ст. Надано характеристику кожного з етапів близькосхідної політики Білого дому та показано їх зв'язок з зовнішньо- та внутрішньополітичним становищем США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(7СПО)542-64(5ТУЄ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зуєва А. М. 
Правові цінності в українській звичаєво-правовій культурі / А. М. Зуєва // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 43. - С. 79-81. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4УКР)-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Зуєва А. М. 
Методи дослідження звичаєво-правової культури українського народу / А. М. Зуєва // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 44. - С. 125-128. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4УКР)-381 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Зуєва А. М. 
Справедливість як принцип українського звичаєвого права (філософсько-правовий аналіз) / А. М. Зуєва // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 46. - С. 111-114. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.33 в + Х2(4УКР)-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Зуєва А. Б. 
Результати дослідження сформованості професійного мислення майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / А. Б. Зуєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 68-71. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Зазначено, що стрімкий розвиток сільськогосподарської галузі зумовлює нові вимоги до професійної підготовки молодших спеціалістів у агротехнічних коледжах. Наведено результати дослідження сформованості професійного мислення майбутніх техніків-механіків аграрної галузі.

Указано на то, что стремительное развитие сельскохозяйственной отрасли предопределяет новые требования к профессиональной подготовке младших специалистов в агротехнических колледжах. Приведены результаты исследования сформированности профессионального мышления будущих техников-механиков аграрной отрасли.

The paper presents the results of the study of formation of professional thought of future technical mechanics of agriculture. Significance levels and criteria of formation of professional thought of future technical mechanics in universities with I-II levels of accreditation.


Індекс рубрикатора НБУВ: П07р

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Зуєва А. 
Критерії діагностування якості SMART-комплексу для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників / А. Зуєва // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2018. - № 17. - С. 58-61. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Враховуючи важливість підготовки майбутніх кваліфікованих робітників до рівня технологій, що застосовуються на виробництві, актуалізовано освоєння та використання професійною освітою новітніх технологій в навчально-виробничому процесі. Визначено SMART-комплекс як комплексну інформаційну динамічну систему навчально-методичного спрямування, яка відповідає SMART-критеріям (specific, measurable, attainable, relevant, time-bound). Вказано, що SMART-комплекс має статичну, динамічну і середовищну складові. Він надає цілісну інформацію про навчальний предмет з можливістю оперативного доступу до навчального контенту через мережу Інтернет, забезпечує оперативну оцінку навчальної діяльності учасниками навчального процесу. SMART-комплекс підтримується усіма розповсюдженими сучасними пристроями. SMART-комплекс оперує розповсюдженими типами сучасного мультимедійного контенту. У SMART-комплексі можуть бути розміщені і функціонально пов'язані між собою такі електронно-освітні ресурси: система дистанційного навчання, мультимедійний контент, електронні підручники, хмарні ресурси та ін. Описано, що навчальний процес за допомогою SMART-комплексу містить ознаки "гнучкого навчання" та змішаного навчання, може містити в собі систему дистанційного навчання. Акцентовано увагу на актуальності методів нечіткої логіки для вимірювання якісних характеристик SMART-комплексу. Наведено критерії діагностування якості SMART-комплексу для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників: змістовий, атестаційний, супроводу та підтримки, адаптивний, комунікаційний. Зазначено, що змістовий критерій визначає якість навчального контенту і його відповідність цілям навчання і навчальним програмам. Атестаційний критерій характеризує придатність SMART-комплексу до оцінки набутих майбутніми фахівцями знань і вмінь. Критерій супроводу і підтримки дає змогу оцінити наявність інструктивних, структурних, інформативних матеріалів і систем щодо функціонування SMART-комплексу. Адаптивний критерій характеризує можливості SMART-комплексу до побудови власної структури, графіка навчального процесу. Комунікаційний - характеризує можливість забезпечувати швидку і доступну взаємодію між користувачами SMART-комплексу. Наголошено на необхідності подальшої деталізації показників діагностування якості MART-комплексу та їх експертної оцінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Методичні основи розроблення SMART-комплексів для підготовки кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти : метод. посіб. / М. А. Пригодій, А. М. Гуржій, Л. В. Липська, О. Д. Гуменний, А. Б. Зуєва, А. Г. Кононенко, О. М. Прохорчук, В. Ю. Белан; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Житомир : Полісся, 2019. - 254 c. - Бібліогр.: с. 228-254 - укp.

Представлено інноваційні технології навчання з використанням SMART-комплексів навчальних дисциплін та методичні основи розроблення SMART-комплексів для підготовки кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Охарактеризовано методичне забезпечення підготовки педагогічних працівників до розроблення SMART-комплексів навчальних дисциплін, етапи створення SMART- комплексів, використання програмних засобів та електронних освітніх ресурсів. Зазначено, що SMART-освіта – це навчання на основі використання інтерактивного освітнього середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА839650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Зуєва А. Б. 
Педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків у вищих аграрних навчальних закладах I-II рівнів акредитації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Б. Зуєва; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва: підвищення мотивації майбутніх фахівців до формування професійного мислення, спрямування цілей, завдань, принципів та змісту навчання на формування такого мислення, упровадження методики його формування. Запропоновано модель формування професійного мислення майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва, що охоплює такі взаємопов'язані блоки: цільовий, методологічний, змістовий, діяльнісний, результативний. Розроблено й апробовано методику формування їх професійного мислення у аграрних ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації та відповідно навчально-методичне забезпечення. Шляхом апробації методики експериментально підтверджено результативність запропонованих педагогічних умов і моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: П07 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Зуєва А. О. 
Зміни в репрезентаціях про старіння в свідомості людини : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / А. О. Зуєва; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - Одеса, 2020. - 20 c. - укp.

Проведено аналіз репрезентацій на основі теоретико-методологічних робіт вітчизняних і зарубіжних дослідників. Зазначено, що у сучасній психології репрезентації є засобами суб'єктивного уявлення дійсності, що відображають психічну реальність. Зазначено, що на змінення репрезентативних структур впливає досвід. Розглянуто основні напрями вивчення особливостей старіння як комплексного явища, що об'єднує в собі фізіологічні, особистісні, соціальні, культурологічні та економічні аспекти життя людини. Досліджено особливості змін в репрезентаціях про літню людину та старість в періоді дорослості. У ранній, середній і пізній дорослості та передпенсійному віці встановлено структуру і взаємовідносини репрезентацій "літня людина" та "старість". Надано їх інтерпретацію. Вивчено особливості репрезентацій старості і літніх людей за статтю. З'ясовано особливості готовності до вікових змін. Установлено, що з віком посилюється фізіологічний, особистісно-психологічний, когнітивний, афективний компоненти готовності до вікових змін. Не встановлено зростання мотиваційного компоненту в плані активного пошуку продуктивних стратегій адаптації до цих змін. Доведено різницю у сформованості когнітивного рівню готовності до вікових змін на користь жінок. Зазначено, що детермінантами загальної готовності до вікових змін є копінг, що характеризує інтенсивну залученість до міжособистісного спілкування, дієву участь у суспільному житті. Доведено, що готовність до прийняття вікових змін - це позитивна установка, що супроводжується продуктивними копінг-стратегіями і навпаки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.44-512

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446101 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського