Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Зонов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Данько М. І. 
Математичне моделювання витрат палива маневровими локомотивами / М. І. Данько, Т. В. Бутько, В. Д. Зонов, М. П. Топчієв // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 3. - С. 29-32. - Библиогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано математичну модель витрат палива маневровими локомотивами, яка враховує додаткові фактори, що дозволяють за допомогою інформаційно-обчислювального комплексу, установленого на маневровому локомотиві, розраховувати фактичні витрати палива й оптимізувати техніко-економічні показники експлуатаційної роботи станції в реальному масштабі часу.


Ключ. слова: експлуатаційна робота, маневрові локомотиви, витрати палива, технічне нормування, математичні моделі, експлуатаційні фактори, Україна
Індекс рубрикатора НБУВ: О230.3-082-320.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Козак В. В. 
Методологические основы системы управления качеством энергосберегающих технологий Укрзализныци / В. В. Козак, Н. И. Данько, В. М. Ивашутин, В. Д. Зонов // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 3. - С. 6-8. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Представлена методология диагностирования качества корпоративных энергосберегающих технологий в реальном масштабе времени.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зонов В. Д. 
Анализ отраслевой нормативной базы качества энергосберегающих технологий на железнодорожном транспорте / В. Д. Зонов // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 4. - С. 61-63. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Рассмотрены особенности решения проблемы экономии энергоресурсов железных дорог Украины путем внедрения международных стандартов качества энергосберегающих технологий и систем управления качеством в этой сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зонов В. Д. 
Разработка и исследование форсунки транспортного дизеля с двухступенчатой зависимостью проходного сечения сопловых отверстий от давления впрыска топлива : Дис...канд.техн.наук:05.04.02 / В. Д. Зонов; Харьковская академия железнодорожного транспорта. - Х., 1994. - 186 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44773 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Зонов В. Д. 
Разработка и исследование форсунки транспортного дизеля с двухступенчатой зависимостью проходного сечения сопловых отверстий от давления впрыска топлива : Дис...канд.техн.наук:05.04.02 / В. Д. Зонов; Харьковская академия железнодорожного транспорта. - Х., 1994. - 186 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44773 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Зонов В. Д. 
Разработка и исследование форсунки транспортного дизеля с двухступенчатой зависимостью проходного сечения сопловых отверстий от давления впрыска топлива : Дис...канд.техн.наук:05.04.02 / В. Д. Зонов; Харьковская академия железнодорожного транспорта. - Х., 1994. - 186 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44773 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Зонов В. Д. 
Разработка и исследование форсунки транспортного дизеля с двухступенчатой зависимостью проходного сечения сопловых отверстий от давления впрыска топлива : Дис...канд.техн.наук:05.04.02 / В. Д. Зонов; Харьковская академия железнодорожного транспорта. - Х., 1994. - 186 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44773 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
8.

Зонов В. Д. 
Математическое моделирование безотказной работы топливной аппаратуры дизелей магистральных и маневровых тепловозов / В. Д. Зонов, В. А. Зайцев, В. А. Матяш, Ю. А. Белоус // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 4. - С. 32-37. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

На основі теорії вірогідності і математичної статистики розроблений метод визначення зносу прецизійних поверхонь розпилювачів з гідродинамічним пристроєм, що впливають на безвідмовну роботу паливної апаратури дизелів магістральних і маневрових тепловозів. Методологія визначення і контролю прецизійного зносу дозволила здійснити послідовний перехід від параметричного методу до непараметричного методу контролю зносу розпилювачів форсунок і плунжерних пар паливних насосів високого тиску дизелів маневрових і магістральних тепловозів. Параметричний метод передбачає порівняння прецизійного зносу пари голка-корпус розпилювача з гідродинамічним пристроєм і плунжерної пари паливного насоса високого тиску розпилювачів на ділянці паливної апаратури, з мінімальним приладовим і інструментальним супроводом та використанням положень теорії вірогідності й математичної статистики. Непараметричний метод передбачає порівняння прецизійного зносу пари голка-корпус розпилювача та плунжерної пари паливного насоса високого тиску методами неруйнівного контролю та теорії вірогідності й математичної статистики. Непараметричний метод контролю також дозволяє визначити вплив прецизійного зносу на працездатність паливної апаратури і якість робочого процесу дизеля упродовж усього життєвого циклу. Непараметричний метод дослідження й системний аналіз результатів дослідження зносу прецизійних поверхонь застосований до реальних умов експлуатації дизелів, що дозволяють прогнозувати головному технологові локомотивного депо якість робочого процесу дизелів магістральних і маневрових тепловозів. Запропонований математичний апарат моделювання зносу прецизійних поверхонь пари голка - корпус розпилювача, плунжерної пари паливного насоса високого тиску, в реальному масштабі часу експлуатації, є інструментом комплексної оцінки технічного стану дизелів тепловозів.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Зонов В. Д. 
Методология измерения массы топлива аппаратно-программным комплексом тепловоза / В. Д. Зонов, В. А. Матяш, Ю. А. Белоус, Ю. В. Польников, В. Б. Левцов // Залізн. трансп. України. - 2021. - № 3. - С. 53-67. - Библиогр.: 25 назв. - рус.

Розроблена методологія виміру маси палива на тепловозі апаратно-програмним комплексом з передачею інформації по GPRS-навігації в структури АТ "Укрзалізниці" в реальному часі експлуатації: маси палива витраченого дизелем тепловоза - за допомогою диференціального витратоміром палива (DFM); маси палива в паливному баку тепловоза - ультразвуковими датчиками рівня палива (DUT); маси палива при заправці в паливний бак із стаціонарного резервуару локомотивного депо і при заправці з пересувного паливоза-правника; маси палива при несанкціонованому зливі з паливної системи тепловоза. Приведені основні регламентуючі стандарти України з паливовикористання. Методологія виміру і розрахунку маси палива реалізована апаратно-програмним комплексом, що є: мікропроцесорний комплекс зі вбудованою математичною моделлю і програмним забезпеченням з інтерфейсними зв'язками, до складу якого входять диференціальний витратомір (DFM), з інтерфейсним кабелем, для виміру витрат палива дизелем тепловоза; ультразвукові датчики рівня палива (DUT), що вимірюють рівень, об'єм, масу, температуру, щільність, в'язкість палива в паливному баку тепловоза, з врахуванням добових коливань температур довкілля; ультразвукові датчики рівня (DUT), що вимірюють несанкціонований відбір палива з паливної системи.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
10.

Зонов В. Д. 
Исследование колебаний в электронной системе регулирования тепловозного дизеля на установившихся и переходных режимах / В. Д. Зонов, В. А. Матяш, Ю. А. Белоус, Ю. В. Польников, В. Б. Левцов // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 1. - С. 35-44. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Приведені результати моделювання та досліджень перехідних процесів дизеля тепловоза K6S310DR, обладнаного електронною системою автоматичного регулювання СУДМ-01 і форсунками спеціальної конструкції із стійким способом (законом) паливоподачі на усіх частотах обертання колінчастого валу і потужностях двигуна, включаючи перехідні режими. Застосування форсунок спеціальної конструкції забезпечує на перехідних режимах показник нерівномірності робочого процесу дизеля 0,7 %, при середньому максимальному тиску згорання Pz по циклах на режимі холостого ходу 4,39 МПа. При обладнанні дизеля K6S310DR штатним регулятором частоти обертання і потужності та штатними форсунками показник нерівномірності робочого процесу складає 9,2 %, при середньому максимальному тиску згорання Pz по циклах на режимі холостого ходу 3,83 МПа. Розроблена математична модель розрахунку коефіцієнта впливу перехідних процесів на витрати палива дизеля K6S310DR на перехідних режимах. Досліджений вплив кількості перехідних процесів на витрату палива дизеля K6S310DR на перехідних режимах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського