Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Звягінцева О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Азбука маркетингу : словник / уклад.: О. Б. Звягінцева. - О. : Фотосинтетика, 2010. - 111 c. - Библиогр.: с. 109-111 - укp.

Словник містить стислі тлумачення понять елементів маркетингової діяльності й маркетингу в цілому, таких, як: абсолютний ринковий потенціал, асоціація бренду, аудит маркетингу, багаторівневий маркетинг, банер, брендінг, вірусний маркетинг, вторинна маркетингова інформація, "дута" реклама, етична реклама, інтегрований маркетинг, квота продажів, лонгітюдні дослідження, макромаркетинг, план маркетингу та ін. В кінці наведено стислі відомості про маркетологів: І.В. Альошину, Барі Бермана, Джона Бернета, Є.П. Голубкова, О.Б. Звягінцеву, О.В. Зозульова, Філіпа Котлера, Малхотра Нереша К., Сандру Моріарті та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я21 + У9(4УКР)211.1 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Звягінцева О. Б. 
Маркетингове макросередовище підприємств харчового бізнесу України та Українського Причорномор'я : монографія / О. Б. Звягінцева. - О. : Фотосинтетика, 2011. - 430 c. - Бібліогр.: с. 390-399. - укp.

Розглянуто вплив демографічного середовища України на стан споживання продовольчих товарів населенням і на функціонування підприємств харчової промисловості, наведено фактори, що вплавають на демографічне положення населення України в цілому та Українського Причорномор'я зокрема. Охарактеризовано вплив економічного середовища на споживання продовольчих товарів, проаналізовано загальний рівень доходів населення та їх розподіл. Показано вплив природних сил, маркетингового макросередовища та науково-технічного середовища України та Українського Причорномор'я на діяльність підприємств харчової промисловості, акцентовано на використанні у виробництві та комерції підприємств різних альтернативних джерел енергії. Увагу приділено природно-кліматичним особливостям та питанням забруднення навколишнього середовища у даному регіоні. Обгрунтовано показники політичного середовища в маркетинговій діяльності харчових підприємств України та Українського Причорномор'я, розглянуто вплив культурних сил маркетингового середовища на маркетингові заходи в харчовій промисловості.


Індекс рубрикатора НБУВ: С73(4УКР) + У9(4УКР)306.71 + У9(4УКР73)306.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Звягінцева О. Б. 
Маркетинг : [підручник] / О. Б. Звягінцева. - О. : Букаєв В. В., 2012. - 443 c. - Бібліогр.: с. 431-443 - укp.

Розкрито сутність маркетингу та його сучасну концепцію, становлення та розвиток теорії та практики маркетингу в Україні. Розглянуто маркетингові підходи, методи, алгоритми й інструменти, які використовуються підприємствами для задоволення потреб споживачів і досягнення власних цілей. Показано роль маркетингової цінової політики в складі комплексу маркетингу підприємства. Описано методику розрахунку ефективної ціни на товар підприємця, виділено її основні елементи. Охарактеризовано можливі шляхи розробки та здійснення політики знижок у ході встановлення та корегування цін на товари. Визначено роль торгівлі в маркетинговій діяльності як одного з елементів комплексу маркетингу. Охарактеризовано правила ведення торговельних маркетингових операцій в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73-1 + У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Звягінцева О. Б. 
Дослідження впливу культури споживання населення України та Українського Причорномор'я на механізм розробки комплексу маркетингу харчових підприємств / О. Б. Звягінцева // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2011. - № 39. - С. 40-45. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено вплив культурних сил макросередовища маркетингу України та Українського Причорномор'я на розробку та застосування маркетингових заходів на підприємствах харчової промисловості цих регіонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1 + У9(4УКР73)306.71-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Звягінцева О. Б. 
Інноваційний маркетинг підприємств: теорія, методологія, механізм : монографія / О. Б. Звягінцева, Е. М. Забарна; Одес. нац. політехн. ун-т. - О. : Фенікс, 2013. - 274, [1] c. - Бібліогр.: с. 262-[275] - укp.

Висвітлено сутність і значення теорії та практики маркетингу, простежено їх становлення та розвиток в Україні. Розкрито теоретико-методологічні аспекти управління маркетингом на підприємствах. Розглянуто механізм формування маркетингової товарної політики на підприємстві, класифікацію товарів як його атрибут. З'ясовано сутність та значення інноваційного маркетингу. Показано традиційний та альтернативний способи створення новинок, специфіку використання нового маркетингу. Проаналізовано принципи, форми та методи стимулювання інноваційної діяльності. Висвітлено концептуальні засади соціально-економічного розвитку з урахуванням сучасних економічних укладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1 + У010.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Звягінцева О. В. 
Особливості резистентності до стресових навантажень у тварин різного віку : автореф. дис. ... канд. біол. наук : 03.00.13 / О. В. Звягінцева; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2012. - 20 c. - укp.

У сироватці крові молодих (3 міс) і старих (22 міс) щурів-самців лінії Вістар визначено співвідношення білкових фракцій, концентрацію імуноглобулінів А, М, О, концентрацію та молекулярну масу циркулюючих імунних комплексів, вміст пептидів середньої молекулярної маси. Показано, що молоді тварини виявляють більш виражену відповідь неспецифічних реакцій гуморального імунітету в порівнянні з старими тваринами на фізіологічні та нефізіологічні впливи. Виявлено кількісний і якісний поліморфізм білкових фракцій і зміну гуморальних факторів у тварин обох вікових груп після впливу нефізіологічних факторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*743*334.6 + Е60*74*727

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392933 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Звягінцева О. Б. 
Проблеми та напрями удосконалення бухгалтерського обліку, аудиту і аналізу аграрних підприємств України : монографія / О. Б. Звягінцева, О. М. Галицький, М. М. Гоголь, В. А. Кононенко, А. В. Найда; ред.: О. Б. Звягінцева; Одес. держ. аграр. ун-т. - Одеса : Букаєв В. В., 2014. - 288 c. - укp.

Викладено актуальні аспекти бухгалтерського обліку за умов ринкової економіки. Висвітлено основні проблеми бухгалтерського обліку підприємств аграрної сфери. Визначено шляхи удосконалення бухгалтерського обліку підприємств аграрної сфери. Запропоновано напрями удосконалення аудиту та аналізу підприємств аграрної сфери за умов ринкової економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)232.1 + У052.9(4УКР)832.1 + У053.9(4УКР)321

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА784049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Клімова О. 
Зміна співвідношення білкових фракцій сироватки крові у експериментальних тварин різного віку після імунізації цитотоксичною сироваткою хворих з аутоімунним захворюванням - міастенією / О. Клімова, О. Звягінцева, А. Малишев // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. біол.. - 2011. - Вип. 55. - С. 27-33. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено співвідношення білкових фракцій у сироватці крові тварин різного віку, яких імунізували сироваткою хворих з аутоімунним захворюванням - міастенією. Для вивчення змін у співвідношенні білкових фракцій використали два методи електрофорезу: на плівках із ацетату целюлози та в поліакриламідному гелі. Виявлено деякі відмінності у співвідношенні білкових фракцій сироватки крові імунізованих тварин у порівнянні з показниками контрольної групи (інтактні тварини) і тварин різних вікових груп. Показано, що реакція дорослих і молодих тварин на багатократну імунізацію відрізняється у наборі й інтенсивності синтезу різних типів білків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*732.2*725.111.3 + Р620.424.9-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/б. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Звягінцева О. 
Протидіючий маркетинг / О. Звягінцева, М. Каташинська // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2015. - № 1. - С. 64-78. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто сутність та значення для держави, підприємця та споживача протидіючого маркетингу, що застосовується в процесі реалізації та споживання товарів ірраціонального попиту. Проведено порівняльну характеристику традиційного, соціально-етичного й протидіючого маркетингу. Класифіковано напрями соціально-етичного маркетингу згідно з наявністю економічного ефекту під час досягнення соціального ефекту. Виділено інструменти та види протидіючого маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Звягінцева О. Б. 
Ринкова стратегія підприємств харчової промисловості: проблеми теорії та практики : монографія / О. Б. Звягінцева. - Миколаїв : КВІТ, 2012. - 494 c. - Бібліогр.: с. 395-419 - укp.

Обгрунтовано концептуальні засади формування та реалізації ринкової стратегії підприємств харчової промисловості. Проаналізовано теоретичні засади підвищення ефективності такої стратегії. Удосконалено методологічний базис та методи формування комплексу маркетингу харчових підприємств, розроблено моделі їх товарної та цінової політики, політики розподілу та комунікацій. Обгрунтовано механізм формування та реалізації ринкової стратегії харчових підприємств з урахуванням маркетингових особливостей продовольчого товару. Розроблено концепцію цінової політики та політики розподілу підприємств харчової промисловості, інструментарій їх здійснення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71 + У9(4УКР73)306.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Звягінцева О. Б. 
Формування ринкової стратегії підприємств харчової промисловості: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О. Б. Звягінцева; Міжнар. ун-т бізнесу і права. - Херсон, 2015. - 36 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні та прикладні засади формування ринкової стратегії підприємств харчової промисловості й механізмів її реалізації на основі виділення та врахування специфічних маркетингових особливостей підприємств, продовольчих товарів і ринків збуту. Обгрунтовано концепцію формування ринкової стратегії та комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості на базі виявлення та врахування маркетингових особливостей продовольчих товарів, галузі, сфери діяльності. Розроблено механізм формування комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості, як сукупності інструментів, важелів, методів, форм і способів регулювання, функціонування якого здійснюється з метою підвищення ефективності виробничо-комерційної та маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано модель формування оптимальної ринкової стратегії та комплексу маркетингу для конкретного продовольчого товару, яка містить мінімальні та максимальні обмеження, атрибути корегування, обгрунтування, мету функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71 + У9(4УКР73)306.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського