Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Зарічанська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Зарічанська Н. 
Використання активних методів навчання у професійній підготовці студентів-філологів / Н. Зарічанська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 41-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто використання ігрового методу навчання студентів-філологів під час створення професійної ситуації, подібної за основними характеристиками до тих, які можуть виникати у реальній дійсності. Виділено такі функції педагогічних ігор: підвищення інтересу до навчального предмета, розвиток самостійності, сприяння досвіду прийняття рішень, сприяння усвідомленню рольових обов'язків. Вміщено таблицю ігор професійної підготовки студентів-філологів.

Рассмотрено использование игрового метода обучения студентов-филологов при создании профессиональной ситуации, подобной по основным характеристикам к тем, которые могут возникать в реальной действительности. Выделены такие функции педагогических игр: повышение интереса к учебному предмету, развитие самостоятельности, содействие опыту принятия решений, содействие осознанию ролевых обязанностей. Помещена таблица игр профессиональной подготовки студентов-филологов.

The article examines the usage possibilities of active teaching methods in the professional of students-philologists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30 + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зарічанський О. 
Використання тестового контролю у професійній підготовці студентів-філологів / О. Зарічанський, Н. Зарічанська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 4. - С. 115-123. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено авторську систему тестового контролю знань студентів-філологів із дисципліни "Педагогіка вищої школи". Вміщено схему застосування тестів різних рівнів складності у структурі навчального процесу цієї дисципліни. Подано методику створення формальних і неформальних тестів етапного і підсумкового контролю. Зазначено, що застосування розробленої методики дає змогу створити систему "багаторівневий тестовий контроль знань студентів", що враховує етапність процесу засвоєння знань, закон принципових можливостей дидактичних систем, а також вимоги до надійності вимірювального інструменту.

Предложена авторская система тестового контроля знаний студентов-филологов по дисциплине "Педагогика высшей школы". Помещена схема применения тестов разных уровней сложности в структуре учебного процесса этой дисциплины. Представлена методика создания формальных и неформальных тестов этапного и итогового контроля. Указано, что применение разработанной методики позволяет создать систему "многоуровневый тестовый контроль знаний студентов", учитывающий этапность процесса усвоения знаний, закон принципиальных возможностей дидактических систем, а также требования к надежности измерительного инструмента.

shows a system developed by the author's test control of students' knowledge philologists in the discipline "pedagogy of higher education. Abstract contains the scheme of tests of different levels of complexity in the structure of the learning processof this discipline. The technique of creating formal and informal tests graded and final control. It is indicated that the application of the developed technique allows to create a system of "multi-level test control of students' knowledge, taking into account the phasing process of learning, the law of fundamental capabilities of teaching systems, as well as the requirements for the reliability of the measuring instrument.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 р30-284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зарічанська Н. 
Науково-методичні аспекти модернізації філологічної освіти / Н. Зарічанська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 47-55. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано потребу у реформуванні вітчизняної освіти та розглянуто методологічні засади професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога в контексті євроінтеграційних освітніх процесів. Приділено увагу введенню модульної системи побудови навчальних програм, яка може стати ефективним засобом інтеграції теоретичної та практичної підготовки та забезпечення спеціалізації студентів. Зазначено, що найзагальнішою особливістю цього типу навчання є послідовне засвоєння студентами окремих модулів, об'єднаних єдиною освітньою програмою, але розділених на різні групи за ступенем складності, а це дозволяє індивідуально переходити від модуля до модуля у міру засвоєння матеріалу.

Обоснована необходимость в реформировании отечественного образования и рассмотрены методологические основы профессиональной подготовки будущего учителя-филолога в контексте евроинтеграционных образовательных процессов. Уделено внимание введению модульной системы построения учебных программ, которая может стать эффективным средством интеграции теоретической и практической подготовки и обеспечения специализации студентов. Указано, что самой общей особенностью этого типа обучения является последовательное усвоение студентами отдельных модулей, объединенных единой образовательной программой, но разделенных на разные группы по степени сложности, а это позволяет индивидуально переходить от модуля к модулю по мере усвоения материала.

The article considers scientific-methodical aspects of the philological education improvement. It proves that a transition to the module system of the teaching process organization can become effective means of an integration of theoretical and practical training supporting students' specialization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зарічанська Н. 
Теоретичні основи та реальний стан інноваційних процесів у системі освіти / Н. Зарічанська, Т. Коломієць // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 71-77. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто реальний стан інноваційних процесів у системі освіти України (СО). Названо причини непідготовленості багатьох педагогів до інноваційної освітньої діяльності: недостатність відповідних методик, брак компетентності викладачів, відсутність матеріального заохочення викладачів, відсутність цілеспрямованої підготовки студентів ВНЗ до такої діяльності. Виділено два взаємозалежні режими роботи СО: режим функціонування та режим розвитку. Наведено результати анкетування учителів шкіл Вінницької області. Виявлено закономірність: чим активніші педагоги, тим більше серед них тих, які здійснюють рух уперед і відчувають важкий, не завжди яскраво виражений успіх від творчих зусиль. Підсумовано, що проблеми модернізації СО не може бути вирішено, якщо робити ставку на окремих інноваційно налаштованих людей. Запропоновано налагодити процес управління формуванням і розвитком інноваційної культури педагогів, створити відповідні соціально-професійний і психологічний механізми.

Рассмотрены реальное состояние инновационных процессов в системе образования Украины (СО). Названы причины неподготовленности многих педагогов к инновационной деятельности: недостаточность соответствующих методик, отсутствие компетентности преподавателей, отсутствие материального поощрения преподавателей, отсутствие целенаправленной подготовки студентов ВУЗ к такой деятельности. Выделены два взаимосвязанных режимы работы СО: функционирования и развития. Представлены результаты анкетирования учителей школ Винницкой области. Установлена закономерность: чем активнее педагоги, тем больше среди них тех, которые получают тяжелый, не всегда ярко выраженный успех от творческих усилий. Подытожено, что проблема модернизации СО не может быть решена, если ставка делается на отдельных инновационно настроенных людей. Предложено наладить процесс управления формированием и развитием инновационной культуры педагогов, создать соответствующие социально-профессиональный и психологический механизмы.

The authors examine the place of the innovative activity in the structure of the teacher's readiness to innovative processes in the education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зарічанська Н. В. 
Підготовка майбутніх учителів філологічних дисциплін до інноваційної педагогічної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Зарічанська; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2013. - 20 c. - укp.

Розглянуто підходи до визначення основних понять інноваційної педагогіки. Визначено поняття "готовність учителя філологічних дисциплін до інноваційної діяльності". Висвітлено зміст інноваційної діяльності вчителя філологічних дисциплін, модель і педагогічні умови підготовки студентів до її реалізації (вивчення студентами особливостей та можливостей інноваційних технологій та забезпечення мотивації до інноваційної діяльності, застосування інноваційних педагогічних технологій під час вивчення дисциплін циклу професійно-практичної підготовки, використання інформаційно-комунікаційних технологій для організації інноваційної системи філологічної освіти, апробування студентами інноваційних технологій у процесі педагогічної практики). Висвітлено сучасне розуміння структурних компонентів готовності майбутніх учителів філологічних дисциплін до інноваційної діяльності, визначені критерії (мотиваційний, когнітивний, операційний і рефлексивний) та показники такої готовності. Проаналізовано окремі аспекти проблеми підготовки майбутніх педагогів-філологів до інноваційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397046 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського