Ерастова Л. Є. Психологічні чинники подолання дисгармонійного розвитку характеру молодшого школяра : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. Є. Ерастова; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2005. - 20 c. - укp.
Виявлено характерологічні особливості молодших школярів у "нормі" і "патології". Визначено типи акцентуацій характеру і встановлено взаємозв'язок між особистісними особливостями дитини і відповідними умовами виховання в сім'ї. Висвітлено роль сім'ї у формуванні характеру дитини молодшого шкільного віку. Створено й апробовано систему занять з метою підвищення рівня саморозуміння і самосприйняття молодших школярів. Показано необхідність комплексного підходу до корекції дітей з дисгармонізацією особистості (психокорекційна робота з молодшими школярами має проводитись в системі сім'я - школа - психолог). Виявлено канали зворотного зв'язку: психолог - дитина - сім'я у взаємодії соціальної системи психоневрологічний диспансер - сім'я - школа.