Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Дідусь Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Дідусь Н. І. 
Модель психономічної техніки / Н. І. Дідусь // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 84-88. - укp.

Розкрито структуру і механізм функціонування психономічної техніки учителя. Запропоновано включати до психономічної техніки мінімум компонентів, який забезпечує оптимальне досягнення педагогічних і психотерапевтичних цілей: психономічної спостережливості, самостійного мислення, здібності до психотерапевтичної саморегуляції, емпатичного спілкуватися, здійснення педагогічного та особистісно-зорієнтованого психотерапевтичного впливу. Наведено оригінальну модель психономічної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю940.91с2/3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бартєнєва І. О. 
Педагогіка вищої школи : Навч. посіб. / І. О. Бартєнєва, І. М. Богданова, І. М. Бужина, Н. І. Дідусь, М. С. Дмитрієва; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. - О., 2002. - 344 c. - Бібліогр.: с. 341-342. - укp.

Висвітлено питання загальних основ педагогіки та дидактики вищої школи, а також педагогічної інноватики. Розглянуто специфіку професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи, наведено загальну характеристику принципів і функцій педагогічного менеджменту. Визначено оптимальні умови формування гуманістичних відносин. На підставі застосування інноваційних технологій запропоновано концепцію оновлення підготовки майбутніх учителів. Розглянуто особливості виховної роботи зі студентською молоддю вищого навчального закладу.

Освещены вопросы общих основ педагогики и дидактики высшей школы, а также педагогической инноватики. Рассмотрена специфика профессионально-педагогической деятельности преподавателя высшей школы, приведена общая характеристика принципов и функций педагогического менеджмента. Определены оптимальные условия формирования гуманистических отношений. На основании использования инновационных технологий предложена концепция обновления подготовки будущих учителей. Рассмотрены особенности воспитательной работы со студенческой молодежью высшего учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311я73

Шифр НБУВ: ВА631127 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дідусь Н. І. 
Когнітивна і гештальт-психотерапія вчителю / Н. І. Дідусь // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 94-95. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено прийоми когнітивної та гештальт-психотерапії. Зазначено, що дані прийоми слід використосувати вчителям у процесі емоційної саморегуляції. Акцентовано увагу на важливості контакту із реальним світом під час психотерапії.

Рассмотрены приемы когнитивной и гештальт-психотерапии. Указано, что данные приемы нужно использовать учителям в процессе эмоциональной саморегуляции. Акцентировано внимание на важности контакта с реальным миром во время психотерапии.

This article describes some methods of cognitive and gestalt - psychotherapy. It is specified, that the given receptions need to be used to teachers during emotional self-control. The attention is stressed on importance of contact to the real world during psychotherapy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-82 + Ю91(0)6-735 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського