Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Дідук-Ступ’як Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Мовно-мовленнєва підготовка учнів основної школи в ході застосування технології «Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови» / Г. І. Дідук-Ступ’як // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 59. - С. С.89-96. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Показано особливості мовно-мовленннєвої підготовки учнів основної школи за умов застосування інноваційної лінгвометодичної технології «Інтеракція різнотипових підходів до вивчення мови». Розкрито актуальність проблематики та завдання наукового дослідження, методологічні засади зіставлення навчальних дій у чотирьох видах мовленнєвої діяльності. Конкретизовано окремі дефініції терміну «підхід» і виведено власне трактування цього поняття у методиці навчання мов. Описано систему пропедевтичного вивчення словосполучення у V класі у руслі поєднаного використання таких підходів, як: комунікативно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, соціокультурний, текстоцентричний, компетентнісний.

Показаны особенности учебной роботы над языковым и речевым материалом учениками V - IX классов при применении инновационной лингвометодической технологии «Интеракция различновидовых подходов к изучению языка». Раскрыта актуальность проблемы и заданиянаучного открытия, методологические основы сопоставления учебных действий в ходе изучения единиц языка и их употреблении в четырех видах речевой деятельности. Конкретизировано понятие термина «подход». Описана система поэтапного изучения словосочетания в V классе по новой методике с использованием таких подходов взаимосвязи: коммуникативно-деятельностный, личностно ориентированный, социокультурный, текстоцентрический и компетентностный.

The peculiarities of training work on language and speech material with the basic school students’ during the process of application of the innovative linguistic and methodical technology “The polytypic approaches interaction for learning Ukrainian language” were showing. Disclosed and tasks of scientific discovery, the methodological basis of the comparison of learning activities in the study of language units and their use in four kinds of speech activity are relevance. Concretized the concept of the term “approach”. Described the system gradual learning phrases in the 5th grade by a new technique using such approaches interconnection: communication and activity, personally oriented, socio-cultural, text-centric and competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Формування мовної та мовленнєвої компетентності учнів основної школи / Г. І. Дідук-Ступ’як // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 35. - С. 104-116. - Бібліогр.: с. 116 - укp.

Зосереджено особливу увагу на удосконаленні мовно-мовленнєвої культури, що набуває актуальності у зв’язку з необхідністю піднесення національної самосвідомості учнів. Розкрито роль інноваційної лінгвометодичної технології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення мови" у процесі мовно-мовленнєвої підготовки учнів основної школи. З’ясовано методологічні засади зіставлення навчальних дій у чотирьох видах мовленнєвої діяльності. Описано систему пропедевтичного вивчення словосполучення в V класі в руслі поєднаного використання таких підходів, як комунікативно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, соціокультурний, текстоцентрично-дискурсний, компетентнісний.

Сосредоточено особое внимание на совершенствовании культурно-речевой культуры, что приобретает актуальность в связи с необходимостью подъема национального самосознания учащихся. Раскрыта роль инновационной лингвометодической технологии "Интеракция разнотипных подходов к изучению языка" в процессе культурно-речевой подготовки учащихся основной школы. Установлены методологические основы сопоставления учебных действий в четырех видах речевой деятельности. Описана система пропедевтики изучения словосочетания в V классе в русле сочетания использования таких подходов, как коммуникативно-деятельностный, личностно ориентированный, социокультурный, текстоцентрично-дискурсивный, компетентностный.

Particular attention is paid to improving the language and speech culture, which is of relevance considering the need for raising students’ national consciousness. The role of innovative lingual-methodical technique “Interaction of varied approaches to language studies” is dwelled upon. Methodological principles of comparing learning activities in the four types of speech activity are clarified. A system of propaedeutic teaching the notion of word-combination in the fifth grade is described in line with combined use of the following approaches: communicative and activity-based, person-oriented, sociocultural, text-centric and discursive, and competence-based.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Дискурсно-текстологічний і прагматико-комунікативний аспекти лінгвометодичної інноваційної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі / Г. І. Дідук-Ступ’як // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 88-95. - Бібліогр.: 13 назв - укp.

З’ясовано лінгвістичні засади лінгводидактичної інноваційної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови", які базуються на досягненнях прагматичної, когнітивної та комунікативної лінгвістик. Розглянуто п’ять найбільш активно вживаних у шкільній практиці навчальних підходів до вивчення мови: комунікативно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, компетентнісний, дискурсно-текстоцентричний і соціокультурний, а також лексико-фразеологічний та граматичний рівні мови у прагматичному аспекті. Розкрито методичні принципи комунікативно зорієнтованого вивчення лексики та граматичних явищ української мови у процесі застосування вказаної авторської макротехнології.

Установлены лингвистические основы лингводидактичной инновационной макротехнологии "Интеракция разнотипных подходов к изучению украинского языка", которые базируются на достижениях прагматической, когнитивной и коммуникативной лингвистик. Рассмотрены пять наиболее активно применяемых в школьной практике учебных подходов к изучению языка: коммуникативно-деятельностный, личностно ориентированный, компетентностный, дискурсно-текстоцентричный и социокультурный, а также лексико-фразеологический и грамматический уровни языка в прагматическом аспекте. Раскрыты методические принципы коммуникативно ориентированного изучения лексики и грамматических явлений украинского языка в процессе применения указанной авторской макротехнологии.

The article deals with linguistic principles of linguodidactic innovative macrotechnology «Interaction of different types of approaches to the study of the Ukrainian language», which are based on the achievements of pragmatic, cognitive and communicative linguistics. The author defines five most often used in school practice teaching approaches to language learning: communication and activity, personality oriented, competence, discourse and textcentric, sociocultural. There have been considered the lexical-phraseological and grammatical levels of language in pragmatic aspect.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського