Дякович Л. А. Зміст підготовки майбутніх учителів технологій до керівництва гуртковою роботою з декоративно-прикладної творчості / Л. А. Дякович // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5 (48). - С. 53-57. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто питання вдосконалення підготовки майбутнього вчителя технологій до керівництва гуртковою роботою з декоративно-прикладної творчості. Розкрито зміст навчальної дисципліни «Декоративно-прикладна творчість з методикою гурткової роботи». Наголошено на тому, що зміст підготовки майбутніх вчителів технологій до керівництва гуртковою роботою з декоративно-прикладної творчості побудовано на основі засвоєння студентами художньо-декоративної обробки текстильних матеріалів (змістовий модуль I) та інших матеріалів (змістовий модуль III), а також методичної частини гурткової роботи (змістовий модуль II). Рассмотрены вопросы совершенствования подготовки будущего учителя технологии к руководству работой кружков по декоративно-прикладному творчеству. Раскрыто содержание учебной дисциплины «Декоративно-прикладное творчество с методикой работы кружка». Отмечено, что содержание подготовки будущих учителей технологий к руководству работой кружков по декоративно-прикладному творчеству построено на основе усвоения студентами художественно-декоративной обработки текстильных материалов (содержательный модуль I) и других материалов (содержательный модуль III), а также методической части работы кружка (содержательный модуль II). In the article the question of perfection of preparation of future teacher of technologies is examined to guidance by work of group from the decoratively-applied work. Maintenance of discipline is exposed the «Decoratively-applied work with methodology of group work with». Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж6р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
|