Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Дугіна С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика : Навч. посіб. / С. І. Дугіна; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2005. - 392 c. - Бібліогр.: с. 387-390. - укp.Розглянуто питання сутності цінової політики як сукупності прийомів і методів ціноутворення в процесі вирішення маркетингових проблем. Висвітлено особливості розрахунку оптових і роздрібних цін, а також формування цінових стратегій. Описано методи прийняття самостійних господарських рішень, які підвищують ефективність бізнесу, а також оптимізації рівня цін. Наведено методичні підходи до вибору цінової політики з урахуванням особливостей конкретної ринкової ситуації. Рассмотрены вопросы сущности ценовой политики как совокупности приемов и методов ценообразования при решении маркетинговых проблем. Освещены особенности расчета оптовых и розничных цен, а также формирования ценовых стратегий. Описаны методы принятия самостоятельных хозяйственных решений, повышающих эффективность бизнеса, а также оптимизации уровня цен. Приведены методические подходы к выбору ценовой политики с учетом особенностей конкретной рыночной ситуации. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)0-861-18 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА661333 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / С. І. Дугіна; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 359 c. - Бібліогр.: с. 357-359. - укp.Розглянуто питання сутності цінової політики як сукупності прийомів і методів ціноутворення в процесі вирішення маркетингових проблем, а також розробки цінової стратегії й оцінки помилки та ризику в ціноутворенні. Запропоновано загальну класифікацію цін залежно від території дії, порядку відшкодування, ступеня новизни товару. З урахуванням особливостей конкретної ринкової ситуації наведено методичні підходи до вибору цінової політики. Розглянуто програму курсу, наведено плани семінарських занять, тематику лабораторних робіт, методичні рекомендації щодо вивчення особливостей дослідження ринкової кон'юнктури в ціноутворенні, а також термінологічний словник ключових понять. Рассмотрены вопросы сущности ценовой политики как совокупности приемов и методов ценообразования в процессе решения маркетинговых проблем, а также разработки ценовой стратегии и методики оценки ошибки и риска в ценообразовании. Предложена общая классификация цен в зависимости от территории действия, порядка возмещения, степени новизны товара. С учетом особенностей конкретной рыночной ситуации предложены методические подходы к выбору ценовой политики. Рассмотрены программа курса, приведены планы семинарских занятий, тематика лабораторных работ, методические рекомендации для изучения особенностей исследования рыночной коньюктуры в ценообразовании, а также терминологический словарь ключевых понятий. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8я73-5(4УКР)
Шифр НБУВ: ВА629455 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / С. І. Дугіна; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 360 c. - Бібліогр.: с. 357-359. - укp.Розглянуто сутність цінової політики як сукупність прийомів і методів ціноутворення в процесі вирішення маркетингових проблем. Наведено методичні рекомендації щодо вивчення особливостей дослідження ринкової кон'юнктури в ціноутворенні. Запропоновано класифікації цін залежно від території, порядку відшкодування споживачем транспортних витрат з доставки вантажів, а також за ступенем новизни товару. З урахуванням особливостей конкретної ринкової ситуації висвітлено методичні підходи до вибору цінової політики. Наведено методи оптимізації рівня цін. Розглянуто питання розробки цінової стратегії, запропоновано методику оцінки помилки та ризику в ціноутворенні. Рассмотрены вопросы сущности ценовой политики как совокупности приемов и методов ценообразования в процессе решения маркетинговых проблем. Приведены методические рекомендации по изучению особенностей исследования рыночной конъюнктуры в ценообразовании. Предложены классификации цен в зависимости от территории, порядка возмещения потребителем транспортных затрат по доставке грузов, а также степени новизны товара. С учетом особенностей конкретной рыночной ситуации освещены методические подходы к выбору ценовой политики. Приведены методы оптимизации уровня цен. Рассмотрены вопросы разработки ценовой стратегии, предложена методика оценки ошибки и риска в ценообразовании. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8я73(4УКР)
Шифр НБУВ: ВА632106 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|