Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Дружиніна І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Дружиніна І. А. 
Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. А. Дружиніна; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Проведено теоретичні й емпіричні дослідження провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що навчаються за спеціальністю практичного психолога. Проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності й ідентифікації. Розкрито суть поняття "професійна ідентичність" як результат процесів професійного самовизначення та самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика, а саме: когнітивний, емоційно-оцінний і поведінковий. Досліджено динаміку формування зазначених складових у процесі навчання ВНЗ. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичності майбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої за принципами активного навчання. За результатами проведеного формувального дослідження виявлено певні позитивні зміни у виділених складових професійної ідентичності досліджених студентів експериментальної групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю949.2 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366533 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дружиніна І. А. 
Тренінг професійної ідентичності в системі підготовки практичних психологів / І. А. Дружиніна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 52-55. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Зазначено щодо доцільності використання активних методів і прийомів навчання та їх впливу на оптимізацію процесу підготовки майбутніх практичних психологів шляхом активізації самопізнання студентів, їх професійного самовизначення, усвідомлення реальності життєвих планів. Одним з найбільш ефективних методів навчання визначено методи групової діяльності, а саме соціально-психологічний тренінг та окремі методи активного соціально-психологічного навчання. Підкреслено, що у вітчизняній психологічній літературі немає повного переліку психотехнічних дій і механізмів психологічного впливу групової психокорекційної роботи. На основі дослідження психологічних механізмів і умов розвитку професійної ідентичності студентів-психологів у процесі підготовки у ВНЗ розроблено і реалізовано систему психологічних впливів у формі тренінгу професійної ідентичності.

Указано на целесообразность использования методов и приемов обучения и их влияния на оптимизацию процесса подготовки будущих практических психологов путем активизации самопознания студентов, их профессионального самоопределения, осознания реальности жизненных планов. Одним из наиболее эффективных методов обучения определены методы групповой деятельности, а именно социально-психологический тренинг и отдельные методы активного социально-психологического обучения. Подчеркнуто, что в отечественной психологической литературе нет полного перечня психотехнических действий и механизмов психологического влияния групповой психокоррекционной работы. На основании исследования психологических механизмов и условий развития профессиональной идентичности студентов-психологов в процессе подготовки в высших учебных заведениях разработана и реализована система психологических влияний в форме тренинга профессиональной идентичности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР)3 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дружиніна І. А. 
До питання вивчення феномену ідентичності у сучасній психологічній науці / І. А. Дружиніна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 43. - С. 31-34. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Зазначено, що поняття ідентичності постає одним із центральних не лише в зарубіжній, а й у вітчизняній психології, оскільки пов’язується з цілим комплексом проблем теоретико-методологічного та практичного спрямування. Здійснено спробу проаналізувати спектр досліджень, спрямованих на вивчення одного із важливих та водночас складних феноменів психологічного простору особистості – феномену ідентичності. Зроблено висновок щодо природи, сутності, особливостей формування ідентичності, оскільки постійні зміни в нашому суспільстві продукують і трансформації в особистісній ідентичності, переживання якої актуалізуються в самих значимих сферах.

Отмечено, что понятие идентичности является одним из центральных не только в зарубежной, но и в отечественной психологии, поскольку связано с целым комплексом проблем теоретико-методологической и практической направленности. Сделана попытка проанализировать спектр исследований, направленных на изучение одного из важных и в тоже время сложных феноменов психологического пространства личности – феномена идентичности. Сделан вывод относительно природы, сущности, особенностей формирования идентичности, поскольку постоянные изменения в нашем обществе продуцируют трансформации в личностной идентичности, переживания которой актуализируются в самых значимых средах.

In the article made an attempt to analyze the range of research aimed at understanding one of the most important and complex phenomena of personality psychological space – a phenomenon of identity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с21 + Ю935.113-231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дружиніна І. А. 
Дослідження професійного складника в структурі ідентичності студентів-психологів / І. А. Дружиніна // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 19. - С. 91-101. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено результати емпіричного вивчення професійного складника структури ідентичності студентів, що освоюють спеціальність психолога. Описано психологічні особливості образу "Я" студентів-психологів та його динаміку під час навчання у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю9 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дружиніна І. 
Вивчення динаміки образу «Я» студентів-психологів як показника розвитку їхньої професійної самосвідомості / І. Дружиніна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 25. - С. 307-311. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати дослідження динаміки образу «Я» студентів, які освоюють професію психолога, за допомогою модифікованого Л. Шнайдер варіанта методики «Особистісний диференціал». Вивчено суб’єктивні, емоційно-смислові уявлення майбутніх психологів про себе як про абітурієнта, студента, молодого фахівця та зміни в образі «Я». З’ясовано питання про те, чи диференціюються ці образи в самосвідомості студентів та в чому їх відмінності. Виявлено особливості розвитку професійної самосвідомості майбутніх фахівців та міру впливу на цей процес професійної освіти на різних курсах навчання.

Представлены результаты исследования динамики образа «Я» студентов, осваивающих профессию психолога, с помощью модифицированного Л. Шнайдер варианта методики «Личностный дифференциал». Изучены субъективные, эмоционально-смысловые представления будущих психологов о себе как об абитуриенте, студенте, молодом специалисте и изменения в образе «Я». Выяснен вопрос о том, дифференциируются ли эти образы в самосознании студентов и в чем заключаются их отличия. Выявлены особенности развития профессионального самосознания будущих специалистов и степень влияния на этот процесс профессионального образования на разных курсах обучения.

Th article presents the results of studies of the dynamics of the image «I» students master the profession of psychologist. The features of the professional identity of future specialists and measure the impact on the process of professional educationin various courses of study.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дружиніна І. В. 
Формування системи оцінки та мотивації персоналу будівельних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. В. Дружиніна; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ, 2020. - 24 c. - укp.

Вдосконалено концептуальні, науково-методичні та прикладні засади щодо цілеспрямування, змісту та факторно-процесного базису системи оцінки та мотивації персоналу будівельних підприємств, з врахуванням особливостей мотиваційного менеджменту для даних підприємств. Обґрунтовано науково-прикладний інструментарій, який в єдиному циклі прийняття рішень щодо змісту заходів мотиваційного менеджменту на будівельному підприємстві забезпечує науково-обгрунтований супровід процесам регламентування змісту, адміністрування циклом та економіко-кваліметричного багатофакторного оцінювання мотиваційних заходів будівельного підприємства, що інтегруються в сукупному ідентифікаційному (бально-семантичному) критерії та дозволяє прийти рішення щодо збереження чи коригування мотиваційної стратегії будівельного підприємства на певному етапі (стадії) руху та розвитку підприємства як стейкхолдера проектів та робіт. Важливою науково-прикладною перевагою запровадженого в роботі підходу є спроможність - у вигляді карт реактивної чутливості - формалізованого зіставлення результатів економіко-кваліметричної оцінки вмотивованості персоналу з підсумками операційної діяльності та динамікою змін стану підприємства щодо конкурентоспроможності. Підсумки опрацювання зазначених карт дозволять скоригувати мотиваційну стратегію БП, заходи, організаційно-управлінські та аналітичні засоби мотиваційного менеджменту, і, в підсумку, виявити резервів зростання стану вмотивованості персоналу до встановлених керівництвом директивних показників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)311-645

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450830 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського