Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Дробаха В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Скалозуб В. В. 
Исследование режимов ведения поездов с учетом переменных тарифов оплаты электроэнергии / В. В. Скалозуб, Г. В. Евдомаха, В. И. Дробаха // Систем. технології. - 2003. - № 3. - С. 142-150. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Досліджено оптимальні режими руху поїзда. Розроблено модель та спеціалізований метод розв'язання задачі оптимального керування з обмеженнями нерівностями та ізопериметричним обмеженням-рівністю. Метод базується на моделі динамічного програмування та призначений для розрахунку оптимальних за вартістю електричної енергії режимів ведення поїзда. Модель враховує умови змінних тарифів плати за електричну енергію протягом доби. Наведено приклади розрахунків оптимальних режимів руху пасажирських поїздів на базі запропонованих методів досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007 + У9(4Укр)372.0-554.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дробаха В. І. 
Шляхи зменшення витрат дизельного палива на тягу / В. І. Дробаха // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 1. - С. 28-30. - Библиогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні методи контролю витрат дизельного палива тепловозами. Описано нову систему контролю наявності та витрат дизельного палива (БІС-Р), надано результати її дослідної експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-082-325

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дробаха В. І. 
Удосконалення обліку та нормування витрат дизельного палива на тягу поїздів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.07 / В. І. Дробаха; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2004. - 21 c. - укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності процесу перевезень на залізничному транспорті за рахунок удосконалення системи нормування витрати дизельного палива, а також його оперативного обліку в режимі безперервного контролю. На підставі вивчення технічних та організаційних заходів, вжитих Укрзалізницею з метою економії енергоресурсів, зроблено висновок про роль науково-обгрунтованого нормування та використання достовірних і безперервних методів обліку та контролю за витратою дизельного палива на тягу поїздів як найбільш важливого фактора забезпечення дієвих результатів у ресурсоощадженні. Класифіковано та проаналізовано існуючі методи нормування витрат палива, наведено порівняльну оцінку їх вірогідності та розроблено найбільш прийнятний листок для практичного використання у процесі експлуатації локомотивів. Розроблено електронну систему обліку наявності дизельного палива у паливному баку тепловоза, призначену для здійснення безперервного контролю за витратою палива за всіх режимів роботи тепловоза, а також для фіксації його можливих несанкціонованих зливів. Зазначено, що запропонований метод обліку дозволяє визначити температуру палива та наявність води у паливному баку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-011.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дробаха В. І. 
Аналіз технічного стану й паливної економічності тепловоза з використанням методу Херста / В. І. Дробаха, О. Д. Трихліб // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2014. - № 6/8. - С. 25-28. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто сутність R/S-методу для аналізу часових рядів. Визначено основні положення за розрахунками фрактального показника Херста й аналізу його характеру для різних умов складових часового ряду. На підставі розрахунку й оцінки показника Херста для часового ряду витрат палива тепловозами запропоновано організацію моніторингу технічного стану й створений метод для розрахунку залишкового ресурсу паливної апаратури.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського