Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Дольнікова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Дольнікова Л. В. 
Етапи процесу генералізації навчального матеріалу з економічних дисциплін / Л. В. Дольнікова, О. М. Вітер // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 605. - С. 224-228. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто етапи формування генералізованої системи знань з економічних дисциплін. Зазначено, що локальна та глобальна генералізація навчального матеріалу, ефективне та якісне формування базових знань з економічних дисциплін підвищують мотивацію їх вивчення, формують на пропедевтичному рівні елементи фахового мислення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дольнікова Л. В. 
Інтегративно-диференційований підхід до структурування змісту природничих дисциплін у медичних коледжах : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Дольнікова; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2001. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання інтегративно-диференційованого підходу до структурування змісту природничих дисциплін у медичному коледжі та інших навчальних закладах системи медичної освіти. Проаналізовано дидактичні підходи до структурування змісту природничих дисциплін у вищих медичних навчальних закладах. Визначено сутність і особливості інтегративно-диференційованого підходу. Висвітлено провідні дидактичні положення щодо структурування змісту природничих дисциплін на основі даного підходу. Розроблено критерії відбору навчального матеріалу під час структурування змісту та дидактичні способи реалізації інтегративно-диференційованого підходу в процесі вивчення хімії у медичних коледжах (інтегративні структурно-логічні схеми, інтегративні дидактичні одиниці, інтегративні навчально-контрольні картки). Експериментально підтверджено ефективність запропонованого підходу до підготовки медиків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дольнікова Л. В. 
Організаційно-педагогічні формування системи інтегрованих знань студентів як передумови підвищення їх фахової компетенції / Л. В. Дольнікова, Л. В. Цубов // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 739. - С. 273-278. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наведено результати аналізу сучасних інноваційних підходів щодо модернізації освітньої діяльності, як передумови формування фахової компетентності, намагання розкрити необхідність інтеграції змісту фундаментальних дисциплін у вищій школі, як вагомого та ефективного засобу систематизації знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.01 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дольнікова Л. 
Структурування змісту навчальних дисциплін: системний, інтегративний і диференційований підхід / Л. Дольнікова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 73-81. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність поєднання інтегративного та диференційованого підходів у процесі структурування навчального матеріалу з природничих дисциплін на базі системного підходу до навчання. Запропоновано методику наочного зображення навчального матеріалу, в якій реалізовано інтегративно-диференційований підхід до структурування його змісту (зокрема, визначено інтегративні дидактичні одиниці, розроблено структурно-логічні блок-схеми, картки індивідуального контролю). Встановлено, що запропонована методика сприяє інтеграції фахових і базових знань майбутніх фахівців і підвищенню якості їх підготовки.

Обоснована целесообразность сочетания интегративного и дифферинцированного подходов в процессе структуризации учебного материала естественных дисциплин на основе идей системного подхода к обучению. Разработана методика наглядного изображения учебного материла, в которой реализован интегративно-дифференцированный подход к структурированию его содержания (в частности, определены интегративные дидактические единицы, разработаны структурно-логические блок-схемы и карточки индивидуального контроля). Установлено, что предложенная методика способствует интеграции специальных и базовых знаний будущих специалистов и повышению качества их подготовки.

The necessity of combining the integrative and differential approaches to natural subjects' educational matherial structuring based on the systematic approach to education is grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223 + Б.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дольнікова Л. В. 
Структурування змісту навчальних дисциплін як важлива передумова для підвищення якості підготовки фахівців / Л. В. Дольнікова, О. Л. Цубова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 767. - С. 379-382. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання дидактичних підходів до структурування змісту навчальної дисципліни та методологічні принципи відбору змісту навчальної дисципліни. Наведено приклади відбору змістових елементів навчальної дисципліни на базі її логічної структури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дольнікова Л. В. 
Системний підхід до фундаментальної підготовки менеджерів як передумова формування фахових знань / Л. В. Дольнікова, О. Л. Цубова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 790. - С. 122-126. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто науково-методологічні підходи до формування знань з фундаментальних дисциплін під час підготовки бакалаврів з напряму "Менеджмент", надано авторське трактування системного підходу до формування якісних фахових знань шляхом фундаментальної освіти. Перераховано чинники, які впливають на ефективність фундаментальної підготовки менеджера, а саме: недостатній рівень загальноосвітніх знань, неуміння працювати в системі вищої школи, низький рівень, а часом і повна відсутність, інтеграції фундаментальних і професійних знань, що спричинює і низьку мотивацію вивчення фундаментальних дисциплін. Сформовано зміст фундаментальної освіти, який повинен чітко виходити з мети, основних видів і завдань діяльності менеджера, основні з яких виокремлено як готовність до управлінської діяльності у сфері ринкових відносин. Підкреслено, що фахівець, крім того, повинен володіти необхідними в його практичній діяльності знаннями у галузі маркетингу, підприємництва, комерційної діяльності, права, зовнішньоекономічної діяльності, фінансів, оподаткування, менеджменту, знати законодавство України, що регламентує підприємницьку, комерційну, зовнішньоекономічну діяльність, зміст економічних законів і категорій, мати достатні знання з соціально-гуманітарної сфери. Розроблено систему дидактичних засобів системного підходу до вивчення окремих фундаментальних дисциплін навчального плану на базі інтегративного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 р3

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Козловський Ю. М. 
Інтегративно-диференційований підхід до структурування змісту навчальних дисциплін у вищій школі : [монографія] / Ю. М. Козловський, Л. В. Дольнікова; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2021. - 147 c. - Бібліогр. в знесках - укp.

Обґрунтовано теоретико-методологічні аспекти інтеграції змісту навчальних дисциплін у системі підготовки фахівців у вищій школі. Проаналізовано зміст освіти й окреслено необхідність урахування диференціації у процесі формування змісту навчальної дисципліни, сучасні підходи до реалізації поєднання процесів інтеграції та диференціації у процесі відбору змісту навчальних дисциплін. Наведено практичні засоби реалізації інтеграції та диференціації змісту шляхом логічного структурування змісту та шляхи реалізації інтегративно-диференційованого підходу через структурування змісту навчальних дисциплін. Представлено розроблені авторські методики (на прикладі природничо-наукових дисциплін) і результати їх упровадження у практику роботи закладів вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА855050 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського