Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Джонс Ф$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Джонс Ф. 
Застосування методики "Кращі практики для інклюзивної освіти" (КПІО) на рівні школи: досвід Флориди / Ф. Джонс // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2. - С. 19-27. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено погляди команди, до якої увійшли представники різних категорій шкільної спільноти для оцінювання наявних організаційних умов та практики інклюзивного навчання і викладання в цьому навчальному закладі. Для оцінювання було використано методику КПІО (Кращі практики для інклюзивної освіти), що передбачає обговорення під керівництвом зовнішнього фасилітатора. Відповідно до зазначеної методики у школі було проведено ряд обговорень за тематикою, визначеною відповідними індикаторами. Розроблено плани для впровадження заходів у межах усієї школи. Показано цінність загальношкільного процесу самооцінки за участю зовнішнього фасилітатора. Доведено важливість застосування методики КПІО для шкільної практики та виявлено труднощі, що виникають у процесі такої самооцінки.

Освещены взгляды команды, в которую вошли представители различных категорий школьного сообщества для проведения оценки имеющихся организационных условий и практики инклюзивного обучения и преподавания в данном учебном заведении. Для оценки была использована методика ЛПИО (Лучшие практики для инклюзивного образования), что предполагает обсуждение под руководством внешнего фасилитатора. Согласно указанной методики в школе был проведен ряд обсуждений по тематике, определенной соответствующими индикаторами. Разработаны планы по внедрению мероприятий в рамках всей школы. Показана ценность общешкольного процесса самооценки с участием внешнего фасилитатора. Доказана важность применения методики ЛПИО для школьной практики и выявлены трудности, возникающие в процессе такой самооценки.

This article discusses the views of members of a school wide team who came together to participate in an externally facilitated review of the systems and practices for inclusive teaching and learning practices enacted in their school. The Best Practices for Inclusive Education (BPIE) is a school wide reflection tool that was adopted for this review. The process of review involved consensus building conversations around indicators of the BPIE tool, scoring of each indicator and leading to school wide action planning. Views of team members were collected after the action planning stage. Analysis highlighted the value of an externally facilitated school wide review process, the importance of applicability of the BPIE tool to school practice, and the challenges of a school wide process of review. Team members shared their thoughts about the value of engaging in conversations with each other about inclusive practices and what inclusion means in their school and for their students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського