Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Дергаусов М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Губенко В. К. 
Теоретические основы создания и управления специальной экономической зоной (Предпроектные начала системотехнического комплекса "Азов") / В. К. Губенко, М. М. Дергаусов, Н. В. Мальцев, О. Е. Лактионова; Приазов. гос. техн. ун-т. - Мариуполь, 1999. - 149 c. - Библиогр.: 30 назв. - рус.

Рассматриваются актуальные проблемы создания системотехнических комплексов специальной экономической зоны (СЭЗ), построенных на принципах логистических распределительных центров. Раскрыта сущность инвестиционного проектирования свободных экономических зон на примере СЭЗ "Азов". Освещается теоретический и практический опыт создания и использования европейских распределительных центров, характеризуются материальные потоки и транспортный комплекс Приазовья.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Губенко В. К. 
Розробка виробничо-транспортних логістичних систем / В. К. Губенко, О. Д. Омельченко, М. М. Дергаусов, Я. І. Нефьодова // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. - 2004. - Вип. 14. - С. 306-310. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано фактори та параметри, які впливають на розробку виробничо-транспортних логістичних систем. На підставі досліджень запропоновано вимоги до транспортних, буферних, вантажозбиральних, вантажорозподільних, просторових автономних, частково та повністю комбінованих систем.

The analysis of factors and analyses which influence for development of the production-transporting logistic systems is produced. On the basis of researches the requirements are offered to transporting, buffer, gruzosobyratel'nym, gruzoraspredelytel'nym, spatial autonomous, partial to the fully combined systems.


Ключ. слова: просторові автономні системи, частково и повністю комбіновані системи, лингвістична змінна
Індекс рубрикатора НБУВ: О184 + У9(4УКР)370-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дергаусов М. М. 
Многофакторный анализ повышения производительности труда в Мариупольском государственном морском торговом порту в условиях глобализации экономики / М. М. Дергаусов // Економіка пром-сті. - 2003. - № 2. - С. 147-158. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Проведен комплексный многофакторный анализ работы Мариупольского порта, определены внутрипроизводственные резервы роста производительности труда, которые реализуются непосредственно в порту и обеспечивают успешное развитие в современных условиях глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)374.610.3-641

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дергаусов М. М. 
Украина в мировой хозяйственной системе и проблема выбора оптимальной стратегии развития : Моногр. / М. М. Дергаусов. - Донецк : Донеччина, 2003. - 223 c. - рус.

Освещены проблемы морского транспорта и портов в период развития глобализационных процессов в мире, а также интеграции в международное транспортное и торгово-экономическое пространство. Рассмотрены вопросы вхождения Украины в транспортную систему Европейского Союза. Проанализированы состояние украинского морского, железнодорожного и автомобильного транспорта и задачи, которые необходимо решить в структурах для их нормального функционирования в рыночных условиях. Значительное внимание уделено вопросам связи, управления, компьютеризации и техническому переоснащению портов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ДОН-2МАР)374.610.3 + У9(4УКР-4ДОН-2МАР)837.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дергаусов М.  
Людські ресурси як інструмент реалізації стратегії підприємства / М. Дергаусов // Економіка України. - 2003. - № 6. - С. 26-30. - укp.

На прикладі конкретного підприємства - Маріупольського морського порту - розглянуто стратегію формування людського капіталу, яка вирішує такі завдання як залучення, підготовку та збереження ефективної робочої сили.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)374.610.3-64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дергаусов М.  
Методологія стратегічного планування в Маріупольському державному морському торговельному порту / М. Дергаусов // Економіка України. - 2002. - № 11. - С. 27-35. - укp.

Отмечено, что трансформация управленческой программы от пассивного предложения средств и услуг до активного участия в мировой торговле в последней четверти ХХ века привела к широкому использованию в ведущих морских портах мира современной концепции стратегического планирования. Освещены содержание и организация стратегического планирования развития Мариупольского государственного морского торгового порта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)374.610.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дергаусов М.  
Управління морськими портами України в умовах глобалізації економіки / М. Дергаусов // Економіка України. - 2001. - № 11. - С. 28-30. - укp.

Рассмотрена проблема включения морских портов Украины в кольцо интермодальных логистических транспортных цепей, в связи с чем внесены предложения по совершенствованию портового менеджмента.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)374.610.3-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дергаусов М. М. 
Додаткові джерела фінансування в роботі бюджетного лікувально-профілактичного закладу / М. М. Дергаусов, Н. В. Ханько // Медицина трансп. України. - 2006. - № 2. - С. 86-88. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Работа по договорам с предприятиями дала возможность получить дополнительный источник финансирования. Стало возможным ввести в штаты ЛПУ должности необходимых специалистов, превращая тем самым ЛПУ в более мощное многофункциональное лечебное учреждение; сохранить основные фонды ЛПУ на должном уровне, соблюсти и выполнить основные требования метрологической службы, техники безопасности, технадзора и прочих проверяющих и контролирующих органов; обновить медицинское оборудование, а значит, повысить энерговооруженность врачей. Коллектив работает стабильно, ибо все понимают основные задачи ЛПУ: для его сохранения требуется от всех сотрудников профессионализм и четкое выполнение своих обязанностей.


Ключ. слова: скорочення, штати, бюджет, джерела фінансування
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.552

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дергаусов М. М. 
Методологія розвитку контейнерних потоків промислового вузла : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.01 / М. М. Дергаусов; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. - К., 2003. - 17 c. - укp.

Вперше на системних засадах проведено комплексний аналіз розвитку теорії та практики керування контейнерними потоками у промисловому вузлі. Здійснено математичне моделювання системотехнічного комплексу та опис його процесуальних характеристик. Вперше на основі показників і критеріїв ефективного прийняття рішень визначено функцію відбору та розроблено метод лексикографічної оптимізації складу об'єктів контейнеропровідної структури. Запропоновано цільові функції мультимодальних перевезень за участю залізничного, автомобільного та морського видів транспорту та наведено розв'язок їх процесуальних характеристик за критерієм мінімуму сумарних витрат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дем'янченко А. Г. 
Вплив приватизації на портові системи світу / А. Г. Дем'янченко, М. М. Дергаусов, В. В. Рябчук // Екон. вісн. Донбасу. - 2021. - № 3. - С. 110-114. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Морська вантажна галузь відіграє важливу роль у світовій торгівлі, дозволяючи країнам використовувати порівняно дешевий варіант переміщення товарів з однієї частини світу в іншу. Важливу роль у цьому процесі займають морські порти. Стверджено, що приватизація портів сприяє іноземним інвестиціям та сприяє інфраструктурному розвитку країни, а також забезпечує доступ до технологій для покращення загальної експлуатаційної продуктивності. Для багатьох, якщо не для всіх прибережних країн, порти є критично важливими вузлами для міжнародних торгових потоків. Якщо вони працюють ефективно, виграють економіка, електорат і країна в цілому - але, на жаль, стосується і зворотного. За своєю суттю порти були висунуті як ідеальні кандидати для приватизації, оскільки, щорічно обмінюючи мільйони тонн вантажів та пасажирів, їх рівень продуктивності та ефективності впливає на всю економіку. Крім того, при надзвичайно великих інвестиційних портфелях через характер інфраструктури та надбудови, необхідних для ефективного функціонування порту, довгострокова рентабельність інвестицій є критично важливою для виправдання стійкості. Стандартна економічна теорія передбачає, що за цілком конкурентних ринкових умов граничні витрати дорівнюватимуть граничному доходу, а цілком конкурентоспроможна кількість товарів або послуг буде поставлятись і купуватися. Порти можуть виконувати різні функції. Право власності на землю стосується таких матеріальних цінностей, як стіни набережної, причали для суден, термінали та зони паркування. Регулювання порту стосується судноплавства та забезпечення дотримання таких питань, як вивезення відходів, безпека членів екіпажу, експлуатація суден. У вищезазначених моделях суто державним морським портом буде порт, де всі три елементи перебувають під контролем держави. Суто приватний порт був би протилежним вищезазначеному, де всі три елементи перебувають під контролем приватної організації. Ускладнення може існувати, коли всі три елементи надаються приватно тим самим суб'єктом господарювання, що може розвинути монополію та привезти до провалу ринку. Державно-приватна портова система буде такою, коли земля є державною власністю, діяльність порту регулюється державою, тоді як фактична операція виконується приватно. Це дозволяє державі мати контрольний пакет акцій над такими ключовими елементами, як земля, інфраструктура та регулювання, тоді як операції покращуються з точки зору ефективності, оскільки вони виконуються в приватному порядку. Виділяють дві моделі портового управління або регуляторного управління: комплексна, орендна та "інструмент". Проведений аналіз показує, що немає чіткої директиви щодо того, чи переважає приватна власність над державною, і кожне рішення про приватизацію повинно враховувати її цілі, унікальні ринкові умови та загальні обмеження, з якими стикаються при здійсненні приватизації фірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.461.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського