Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Гуралюк А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Гуралюк А. Г. 
Управління закладом післядипломної педагогічної освіти із застосуванням комп'ютерних технологій : автореф. дис... канд. пед. наук / А. Г. Гуралюк; Ун-т менедж. освіти АПН України. - К., 2008. - 22 c. - укp.

Досліджено особливості управління закладом післядипломної педагогічної освіти (ЗППО). Визначено практичні потреби в їх інформатизації й автоматизації управлінської діяльності. Вперше теоретично обгрунтовано прогностичну модель управління ЗППО із застосуванням комп'ютерних технологій, експериментально підтверджено її ефективність та розроблено рекомендації щодо практичного використання. Визначено напрями діяльності, пов'язані з управлінням ЗППО, які потребують першочергового застосування комп'ютерних технологій. Обгрунтовано умови ефективного використання комп'ютерних технологій в управлінні навчальним закладом. Встановлено вимоги щодо програмного забезпечення, що застосовується в системі управління ЗППО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:381 + Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єльникова Г. В. 
Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу : монографія / Г. В. Єльникова, А. Г. Гуралюк, В. І. Куценко, В. І. Маслов, В. К. Мельник, О. Г. Семеньков, Г. В. Федоров, К. М. Чернуха-Гадзецька, Н. В. Константонова; ред.: Г. В. Єльникова; Нац. акад. пед. наук України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти" . - К. : Пед. думка, 2012. - 218 c. - Бібліогр.: с. 180-189. - укp.

Розглянуто систему підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, яка розкриває її зміст (опис змістового модуля), структуру (дві очні сесії - установча та підсумкова), етап дистанційного навчання та технологію їх здійснення. Висвітлено наукові та методичні засади підвищення фахової компетентності керівників загальноосвітньої сфери в закладах післядипломної педагогічної освіти. Значну увагу приділено розкриттю науково-обгрунтованої системи оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу на районному (міському) та шкільному рівнях. Науковому аналізу підлягають методологічні, теоретичні та методичні складові оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч424(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гуралюк А. 
Визначення раціональності запровадження програмного забезпечення в навчальний процес закладу освіти / А. Гуралюк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2. - С. 90-93. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання визначення ефективності інформатизації та комп'ютеризації навчального процесу та охарактеризовано показники, за якими визначається науково-технічний рівень системи програмного забезпечення. Наведено методику розрахунку науково-технічної та економічної оцінки раціональності впровадження й експлуатації програмних засобів у навчальний процес закладу освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гуралюк А. 
Технології оцінювання якості освіти у світовій практиці / А. Гуралюк // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 116-118. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто визнані у світовій практиці моделі оцінювання якості освіти, побудовані з використанням процесно-орієнтованого підходу. Охарактеризовано фундаментальні принципи європейської моделі ділової досконалості: орієнтованість на кінцевий результат, зосередженість на інтересах споживача, лідерство керівництва і постійність цілей, управління на основі об'єктивної інформації, розвиток персоналу і його залучення в справи організації, безперервне навчання, інновації тощо. Наведено альтернативну модель оцінки якості Асоціації університетів Нідерландів VSNU, в основі якої - оцінювання діяльності навчального закладу за трьома напрямами: освітня діяльність, наукові дослідження, додаткові послуги. Підсумовано, що технології оцінювання якості освіти - це комплекс технологій для визначення характеристик компетентностей професійної свідомості, що виражають здатність фахівця здійснювати професійну діяльність.

Рассмотрены признанные в мировой практике модели оценки качества образования, построенные с использованием процессно-ориентированного подхода. Охарактеризованы фундаментальные принципы европейской модели делового совершенства: ориентированность на конечный результат, сосредоточенность на интересах потребителя, лидерство руководства и постоянство целей, управление на основе объективной информации, развитие персонала и его вовлечение в дела организации, непрерывное обучение, инновации и т.д. Представлена альтернативная модель оценки качества Ассоциации университетов Нидерландов VSNU, в основе которой лежит оценка деятельности учебного заведения по трем направлениям: образовательная деятельность, научные исследования, дополнительные услуги. Подытожено,что технологии оценивания качества образования - это комплекс технологий для определения характеристик компетенций профессионального сознания, выражающие способность специалиста осуществлять профессиональную деятельность.

The row of the models of evaluation of quality of education, built with the use of process-oriented to approach, acknowledged in world practice is considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + Ч481.21

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ягупов В. В. 
Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ: теорія і практика : монографія / В. В. Ягупов, Н. О. Величко, І. В. Гириловська, А. Г. Гуралюк, Д. О. Закатнов; ред.: В. В. Ягупов; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Київ : Поліграфсервіс, 2014. - 175 c. - Бібліогр.: с. 140-151 - укp.

Досліджено методологічні, теоретичні та практичні аспекти розвитку інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ. Вирішено проблему інформаційно-аналітичної компетентності педагогів у педагогічній теорії та практиці. Обгрунтовано теоретичні засади розвитку інформаційно-аналітичної компетентності, визначено її зміст у контексті профорієнтології. Запропоновано методику розвитку інформаційно-аналітичної компетентності різних категорій педагогічних працівників ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.42

Шифр НБУВ: ВА788033 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського