Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Гулько Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Моляко В. О. 
Творча діяльність в ускладнених умовах : Наук.-метод. посіб. / В. О. Моляко, Н. А. Ваганова, Ю. А. Гулько, Е. В. Кіричевська, А. Б. Коваленко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 308 c. - укp.

Розкрито психологічні особливості творчої діяльності за складних і екстремальних умов. Розглянуто закономірності творчої поведінки людини під час навчання, професійної діяльності, а також в ускладнених і критичних ситуаціях. Охарактеризовано процес розуміння й особливості переробки старшими дошкільниками нової інформації. Наведено методику дослідження прояву стратегічних тенденцій розуміння за ускладнених умов і методичні засоби стимулювання процесу розв'язування учнями творчих задач. Висвітлено культурологічні та психологічні проблеми українського підприємництва.

Раскрыты психологические особенности творческой деятельности в сложных и экстремальных условиях. Рассмотрены закономерности творческого поведения человека при обучении, профессиональной деятельности, а также в усложненных и критических ситуациях. Охарактеризованы процесс понимания и особенности переработки старшими дошкольниками новой информации. Приведены методика исследования проявления стратегиальных тенденций понимания в усложненных условиях и методические средства стимулирования процесса решения учениками творческих задач. Освещены культурологические и психологические проблемы украинского предпринимательства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.5 + Ю935.131 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гулько Ю. А. 
Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах : Автореф. дис... канд. психол. наук / Ю. А. Гулько; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Базуючись на стратегіальному підході, визначено поняття "стратегія розуміння", "стратегіальна тенденція розуміння". Запропоновано методи та методику емпіричного дослідження. Описано види та рівні прояву в учнів стратегіальних тенденцій розуміння вербальних і графічних творчих задач. Показано, що у процесі розуміння учні середніх класів використовують об'єктивні систематичні знання, одержані з різних наук у школі. У молодших підлітків суть реалізації стратегіальної тенденції розуміння полягає у зіставленні інформації, що надходить з наявними знаннями, еталонами, у пошуку і знаходженні аналогу або варіанта комбінацій і перенесенні його у нову ситуацію. Установлення аналогу або варіанта комбінації є виникненням розуміння, а перенесення їх у нову ситуацію завершує прояв стратегіальної тенденції розуміння. У процесі такої діяльності в учнів проявляються різноманітні тактичні розумові прийоми, що адаптують аналог або комбінацію до нових умов. Описано вплив ускладнених умов на стратегіальні тенденції розуміння. З'ясовано, що за ускладнених умов (дефіциту часу, інформації, "ситуативної драматизації", раптових заборон) блокується прояв стратегіальної діяльності та в більшості випадків учні починають користуватися шаблонними методами аналогізування та комбінування. Основними блокаторами стратегіальної розумової діяльності учнів є: їх вікові розумові можливості; ускладнені умови, за яких відбувається розуміння; стереотипні, формально засвоєні знання, на які орієнтуються під час розуміння. З'ясовано вплив творчого тренінгу на реалізацію учнями стратегіальних тенденцій розуміння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-231.0 + Ю984.030.2-513

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345806 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського