Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Грохова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Грохова Г. П. 
Основні мотиви самостійних занять студентів при формуванні рекреативної культури у процесі професійної підготовки / Г. П. Грохова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 9. - С. 48-51. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено та проаналізовано потреби студентів упродовж навчання у дозвільній руховій активності та мотиви, що до неї спонукають.

Проанализированы потребности студентов на протяжении учебы в досуговой двигательной активности и мотивы, которые к ней побуждают.

In this article the necessities of students are analyzed during studies in leisure motive activity and reasons which induce to her.


Ключ. слова: мотиви, потреби, дозвільна рухова активність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грохова Г. П. 
Формування рекреативної культури майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. П. Грохова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано суть рекреативної культури (РК) майбутніх педагогів як інтегрованого особистісного утворення, що включає систему знань, умінь та якостей, спрямовану на покращення стану їх організму та формування здорового способу життя. Визначено її структурні компоненти: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-процесуальний, контрольно-рефлексивний. Науково обгрунтовано педагогічні умови формування РК. Здійснено індивідуальні корекції практичної діяльності за допомогою розробленої оздоровчої практики та використання природних умов щодо організації та проведення оздоровчих самостійних занять фізичною рекреацією. Уточнено критерії сформованості компонентів РК майбутніх інженерів-педагогів, показники їх прояву. Подальшого розвитку набули форми та методи формування РК майбутніх інженерів-педагогів за умов ВТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Грохова Г. П. 
Формування рекреативної культури майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки / Г. П. Грохова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25. - С. 440-447. - укp.

Теоретично обгрунтовано та розкрито сутність і структуру рекреативної культури майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки. Виявлено теоретичні підходи, концептуальні положення, структурні та функціональні компоненти.

Теоретически обоснована и раскрыта сущность и структура рекреативной культуры будущих инженеров-педагогов в процессе профессиональной подготовки. Раскрыты теоретические подходы, концептуальные положения, структурные и функциональные компоненты.

In the article in theory grounded and exposed essence and structure of recreations culture of future engineers-teachers in the process of professional preparation. Found out theoretical approaches, conceptual positions, structural and functional components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Грохова Г. П. 
Впровадження інтегративної технології формування рекреативної культури майбутніх інженерів-педагогів / Г. П. Грохова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 120-125. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Подано визначення рекреативної культури як складової частини моделі здорової сучасної людини, необхідної для повноцінної виробничої діяльності майбутніх фахівців. Розкрито теоретичні аспекти інтегративної технології, спрямованої на формування рекреативної культури студентів технічних ВНЗ. Проаналізовано етапи її практичного впровадження й реалізації в побуті студентів у позанавчальний час та їх використання після закінчення навчального закладу.

Рассмотрены особенности профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов. Представлено определение рекреативной культуры как составной части модели здорового современного человека, необходимого для полноценной производственной деятельности будущих специалистов. Представлены теоретические аспекты интегративной технологии, направленной на формирование рекреативной культуры студентов технических ВНЗ. Проанализированы этапы ее практического внедрения и реализации в быту студентов во внеучебное время и их использование по окончании учебного заведения.

This paper deals with the features of future engineers-teachers’ professional preparation. The definition of recreative culture have been determined as a component part of modern, healthy man model, which is necessary for valuable production activity of future specialists. The theoretical aspects of integrative technology, directed on forming of recreative culture of engineering academies students are shown. The author presented and analyzed the stages of its practical adoption and implementation in students everyday life during educational time, and their use on graduating from university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Грохова Г. П. 
Рекреативна діяльність як різновид активного відпочинку майбутніх інженерів-педагогів / Г. П. Грохова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 307-312. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито суть рекреативної діяльності та наведено приклади рекреативних заходів як різновиду активного відпочинку майбутніх інженерів-педагогів та рекомендації до їх здійснення. Наведено основні положення, засоби, форми, методи рекреативної діяльності. Виявлено взаємозв'язок між мотивами та потребами занять студентів і конкретними видами рухової активності, а також взаємозв'язки між їхніми мотивами та потребами.

Раскрыта суть рекреативной деятельности и приведены примеры рекреативных мероприятий как разновидности активного отдыха будущих инженеров-педагогов и рекомендации к их осуществлению. Представлены основные положения, средства, формы, методы рекреативной деятельности. Обнаружена взаимосвязь между мотивами и потребностями занятий студентов и конкретными видами двигательной активности, а также взаимосвязь между их мотивами и потребностями.

The author shows the mean of recreation activity in process exposed and the examples of recreation measures, as varieties of active rest of future engineers-teachers, and recommendations to their realization. Substantive provisions, facilities, forms,methods of recreation activity are presented. The paper founds out intercommunication between reasons and necessities of employments of students and concrete types of motive activity, and also intercommunications between their reasons and necessities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.385.8

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського