Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Гросул В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гросул В. А. 
Економіка та організація інноваційної діяльності : навч. посіб. / В. А. Гросул; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2008. - 272 c. - Бібліогр.: с. 255-256. - укp.

Визначено основні засади інноваційного розвитку підприємства. Показано місце інновацій у процесі відтворення на підприємстві. Розглянуто підприємство як суб'єкт реалізації нововведень. Висвітлено особливості регулювання та стимулювання інноваційної активності, формування попиту на інновації. Розкрито зміст основних термінів і понять інноваційної діяльності (ІД). Надано оцінку ефективності ІД. Увагу приділено організаційним формам і структурі ІД.

Определены основы инновационного развития предприятия. Показано место инноваций в процессе воспроизводства на предприятии. Рассмотрено предприятие как субъект реализации нововведений. Освещены особенности регулирования и стимулирования инновационной активности, формирования спроса на инновации. Раскрыто содержание основных терминов и понятий инновационной деятельности (ИД). Дана оценка эффективности ИД. Внимание уделено организационным формам и структуре ИД.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Власова Н. О. 
Економіка та організація інноваційної діяльності : навч. посіб. / Н. О. Власова, В. А. Гросул, І. Ю. Мелушова; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2010. - 308 c. - укp.

Висвітлено проблеми інноваційного розвитку підприємства. Охарактеризовано організаційні форми та структури інноваційної діяльності. Розкрито можливості регулювання та стимулювання інноваційної активності, особливості формування попиту на інновації. Увагу приділено обгрунтуванню інноваційного проекту, а також фінансуванню, оцінці ефективності та моніторингу інноваційної діяльності.

Освещены проблемы инновационного развития предприятия. Охарактеризованы организационные формы и структуры инновационной деятельности. Раскрыты возможности регулирования и стимулирования инновационной активности, особенности формирования спроса на инновации. Уделено внимание обоснованию инновационного проекта, а также финансированию, оценке эффективности и мониторингу инновационной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 я73 + У9(4УКР)290-55 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Власова Н. О. 
Економіко-організаційні особливості розвитку роздрібної торгівлі хлібом та хлібопродуктами : монографія / Н. О. Власова, В. А. Гросул, О. М. Филипенко, В. М. Калашніков; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2009. - 244 c. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти функціонування підприємств роздрібної торгівлі хлібом і хлібопродуктами на продовольчому ринку. Проаналізовано особливості та тенденції розвитку ринку хліба та хлібобулочних виробів в Україні, визначено детермінанти товарної пропозиції. Висвітлено питання управління основними факторами розвитку підприємств роздрібної торгівлі хлібопродуктами. Обгрунтовано методичні підходи щодо розробки стратегії їх місцерозташування та формування цінової політики.

Рассмотрены теоретические аспекты функционирования предприятий розничной торговли хлебом и хлебопродуктами на продовольственном рынке. Проанализированы особенности и тенденции развития рынка хлеба и хлебобулочных изделий в Украине, определены детерминанты товарного предложения. Освещены вопросы управления основными факторами развития предприятий розничной торговли хлебопродуктами. Обоснованы методические подходы к разработке статегии их местонахождения и формирования ценовой политики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722693 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гросул В. А. 
Методологічні засади управління соціально-економічним розвитком підприємства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.04 / В. А. Гросул; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 39 c. - укp.

Висвітлено проблеми формування теоретичних, методологічних і методичних основ управління розвитком торговельно-виробничих підприємств (ТВП). Визначено проблеми соціально-економічного розвитку (СЕР) України в трансформаційний період. Обгрунтовано вплив міжгосподарських зв'язків на результати діяльності ТВП. Досліджено процеси управління розвитком підприємств за умов економіки, що трансформується. Запропоновано організаційний підхід до реалізації стратегії розвитку підприємств, організаційний механізм управління діяльністю ТВП, методологію формування організаційної структури управління ТВП, оптимізацію управлінських рішень у процесі управління СЕР ТВП. Описано сучасну типологію ТВП та обгрунтовано особливості їх стратегічних спрямувань. Визначено сутність і складові маркетингових стратегій (МС) ТВП, механізм їх формування та реалізації, науково-методичні основи взаємовідносин з постачальниками. Викладено методику оцінки МС розвитку ТВП, обгрунтовано особливості формування його соціального середовища, сформовано концептуальні основи розробки соціальної системи, описано модель оптимальної системи соціального розвитку ТВП. Запропоновано науково-методичний (НМ) підхід до забезпечення соціально-економічної стійкості (СЕС) ТВП, НМ забезпечення організації сталого розвитку ТВП, методологічні підходи до розробки та реалізації концепції СЕС ТВП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гросул В. А. 
Оцінка ефективності функціонування підприємств торгівлі з позицій ключових стейкхолдерів : монографія / В. А. Гросул, Н. Е. Аванесова; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2010. - 230 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій оцінки ефективності функціонування підприємств роздрібної торгівлі (ПРТ) з позицій зацікавлених сторін. Уточнено та розмежовано загальні дефініції теорії ефективності. Обгрунтовано вибір системи оцінки ефективності функціонування підприємства. Запропоновано систему показників та методичні підходи до оцінки ефективності функціонування ПРТ з точки зору ключових стейкхолдерів. Розроблено методичний інструментарій порівняльної комплексної оцінки ефективності функціонування ПРТ.

Раскрыты теоретические основы и разработан методический инструментарий оценки эффективности функционирования предприятий розничной торговли (ПРТ) с позиций заинтересованных сторон. Уточнены и разграничены общие дефиниции теории эффективности. Обоснован выбор системы оценки эффективности функционирования предприятия. Предложены система показателей и методические подходы к оценке эффективности функционирования ПРТ с точки зрения ключевых стейкхолдеров. Разработан методический инструментарий сравнительной комплексной оцеки эффективности функционирования ПРТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21

Шифр НБУВ: ВА732695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гросул В. А. 
Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємств роздрібної торгівлі : монографія / В. А. Гросул, Л. О. Попова, К. А. Корженко; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2012. - 247 c. - Бібліогр.: 187 назв - укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні аспекти та розроблено практичні рекомендації щодо формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства роздрібної торгівлі. Визначено та розмежовано загальні дефініції понять "маркетингова стратегія" і "маркетингова конкурентна стратегія". Запропоновано методичний підхід до визначення конкурентних переваг товару на основі встановлення ступеня корисності його атрибутів для споживачів. Розроблено принципи розподілу підприємств роздрібної торгівлі на групи залежно від їх локалізації. Удосконалено процес формування маркетингової конкурентної стратегії та стратегічних підходів до її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.398

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Власова Н. О. 
Формування ефективної цінової політики підприємств торгівлі на продовольчі товари : монографія / Н. О. Власова, Л. І. Безгінова, В. А. Гросул, М. А. Дядюк, С. О. Зубков; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2012. - 375 c. - Бібліогр.: с. 304-329 - укp.

Увагу приділено розвитку теоретичних положень та обгрунтуванню методичного забезпечення формування ефективної цінової політики підприємств торгівлі на продовольчі товари. Визначено особливості ціноутворення та цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Запропоновано варіанти спрямованості цінової політики підприємств роздрібної торгівлі на споживчому ринку та багатокритеріальну комплексну систему оцінювання її ефективності. Обгрунтовано технологію формування цінової політики торговельного підприємства на продовольчі товари. Викладено методи стимулювання збуту в межах цінової політики підприємств роздрібної продовольчої торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-861-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гросул В. А. 
Ресурси підприємства: теоретичне осмислення сутності / В. А. Гросул // Бізнес Інформ. - 2013. - № 7. - С. 236-242. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Проаналізовано системи категорій і понять, пов'язаних із розумінням економічної природи ресурсів підприємства. Доведено, що сучасний концепт економічних ресурсів є результатом тривалого розвитку наукової думки; простежено еволюцію наукових знань про економічні ресурси. Систематизовано наукові погляди щодо сучасного тлумачення категоії "ресурси" в економічній літературі; виявлено проблеми, пов'язані з неузгодженістю термінологічного апарату та ототожненням сутності понять "ресурси", "економічні ресурси" та "фактори виробництва". На основі узагальнення та систематизації різноманітних точок зору вчених на сутність категорій "ресурси підприємства", "економічні ресурси" та "фактори виробництва" виділено найважливіші їх риси, визначено галузі застосування та упорядковано понятійно-категоріальний апарат на основі розмежування досліджуваних понять.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-571

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гросул В. А. 
Обгрунтування стратегії розвитку торговельних підприємств у процесі стратегічного управління маркетинговим потенціалом / В. А. Гросул, С. В. Артеменко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 359-366. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність стратегічного управління маркетинговим потенціалом роздрібних торговельних підприємств. Спираючись на особливості торговельної галузі, розроблено загальну структурно-логічну схему процесу стратегічного управління маркетинговим потенціалом підприємства торгівлі. Встановлено, що основним ключовим питанням у теорії стратегічного управління залишається аргументація вибору базової стратегії розвитку господарюючого суб'єкта. Обгрунтовано науково-методичний підхід до вибору базової стратегії розвитку торговельного підприємства в процесі управління маркетинговим потенціалом, основними етапами якого є: оцінка рівня лояльності зовнішнього маркетингового середовища; визначення маркетингових стратегем; вибір стратегії розвитку підприємства. Запропоновано використання моделі маркетингової стратегеми, складовими елементами якої є політика управління маркетинговим потенціалом, стратегічна ринкова позиція підприємства та рівень лояльності зовнішнього маркетингового середовища. Розроблено інтерактивний стратегічний куб формування комплексу маркетингових стратегем, на основі використанням якого визначено маркетингові стратегеми для роздрібних торговельних мереж Харківського регіону та обгрунтовано стратегії їх подальшого розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ХАР)421.21-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Малик І. П. 
Сучасні технології управління на підприємстві : колект. монографія / І. П. Малик, В. А. Гросул, Л. Є. Довгань, Г. А. Мохонько, Л.О. Аніщенко; ред.: К. Ф. Ковальчук; Нац. металург. акад. України. - Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2013. - 288 c. - укp. - рус.

Окреслено довгострокові пріоритети розвитку підприємств за умов інформаційної економіки. Надано сутнісну характеристику потенціалу як об'єкта управління на підприємстві, розглянуто проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємства в контексті проектно-орієнтованого управління. Досліджено організаційні особливості корпоративного управління та пріоритети управління в аграрному бізнесі України. Наведено результати наукових досліджень щодо багатоканального фінансування інноваційного розвитку адміністративно-територіальних одиниць, інноваційного розвитку в логістиці та менеджменті підприємств, типології складових та методичних підходів оцінювання інноваційного потенціалу підприємств, управління якістю інновацій. Висвітлено проблеми, пов'язані із: мінімізацією інвестиційного ризику за орієнтацією на економічну безпеку підприємства; напрямами підвищення економічної безпеки; моделюванням оцінки ефективності інвестиційних проектів; науково-методичними підходами до оцінювання стану інвестиційної привабливості підприємств; типологізацією джерел фінансування промислового підриємства та шляхів покращення їх структури; особливостями визначення окремих характеристик доходного підходу під час оцінювання вартості нематеріальних активів промислового підприємства. Розглянуто функціональну структуру посередництва за видами економічної діяльності в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.1 + У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778877 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Абакуменко О. В. 
Сучасний стан, проблеми та тенденції розвитку суб'єктів фінансового ринку : колект. монографія / О. В. Абакуменко, К. В. Повжик, К. Ф. Ковальчук, І. Г. Сокиринська, В. А. Гросул; ред.: К. Ф. Ковальчук. - Павлоград : АРТ СИНТЕЗ-Т, 2014. - 245 c. - укp.

Досліджено вплив фінансових циклів на стійкість фінансових ринків. Проаналізовано стан розвитку фінансового сектору України та його вплив на реальний сектор економіки. Встановлено вплив чинників фінансового середовища на формування стратегічних та фінансових цілей. Висвітлено проблеми державного регулювання фінансового ринку України. Виявлено несистемність становлення фондового ринку. Проаналізовано стійкість клубної конвергенції фінансового забезпечення сталого розвитку регіонів України. Досліджено сучасний стан та перспективи розвитку ринку банківського кредитування. Вдосконалено методичні підходи до оцінювання ефективності системи управління грошовими потоками банківських установ. Висвітлено теоретичні та правові аспекти здійснення кредитних операцій. Висвітлено проблеми розвитку фінансового посередництва та недержавних пенсійних фондів. Розглянуто еволюційну модель поведінки фінансового ринку за умов трансформаційної економіки. Запропоновано модель руху фінансових потоків у контексті співвідношення реального та фінансового секторів економіки. Наведено методику оцінювання стану суб'єктів фінансового та реального секторів економіки. Висвітлено результати порівнювального аналізу державних витрат на охорону здоров'я в країнах ОЕСР. Наведено сучасні концепції управління фінансово-економічними процесами на підприємствах з використанням контролінгу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.29 + У010.295.325.62

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА779121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гросул В. А. 
Структуризація ресурсного потенціалу підприємств торгівлі / В. А. Гросул, О. М. Филипенко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 192-197. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Обгрунтовано структури ресурсного потенціалу підприємств торгівлі на основі виокремлення їх особливостей. Систематизуючи і узагальнюючи наукові праці багатьох учених, розглянуто ресурси підприємств роздрібної торгівлі та розкрито їх галузеві відмінності. Виходячи з вимог господарської практики сучасних підприємств, виділено види нематеріальних ресурсів підприємств торгівлі і визначено їх роль, зміст та склад у ресурсному потенціалі підприємств. У результаті дослідження обгрунтовано структуризацію ресурсного потенціалу, яка відповідає сучасним завданням формування, розвитку та оцінки ресурсного потенціалу підприємств торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-57

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гросул В. А. 
Бенчмаркінг як інструмент управління конкурентним потенціалом підприємств роздрібної торгівлі / В. А. Гросул, М. В. Афанасьєва // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 353-357. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження бенчмаркінгу як сучасного дієвого інструменту управління конкурентним потенціалом підприємств роздрібної торгівлі. Аналіз, систематизація та узагальнення наукових праць багатьох зарубіжних і вітчизняних учених дали можливість розглянути сутність і зміст бенчмаркінгу, згрупувати погляди дослідників на визначення поняття "бенчмаркінг". Визначено об'єкти і результати бенчмаркінгу в розрізі окремих складових елементів конкурентного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі з урахуванням галузевої специфіки, що доводить доцільність використання бенчмаркінгу як дієвого інструменту. Також доведено цінність і значення бенчмаркінгу конкурентного потенціалу, що полягає не лише в уважному вивченні досягнень і помилок інших підприємств роздрібної торгівлі, а й дозволяє господарським суб'єктам галузі розробити власну стратегію успішного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гросул В. 
Методичні засади оцінювання адаптаційного потенціалу торговельного підприємства / В. Гросул, О. Рачкован // Наук. вісн.. - 2015. - № 6. - С. 73-89. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Наведено результати дослідження сутності та складових адаптаційного потенціалу торговельного підприємства (АПТП). Надано авторське визначення поняття "адаптаційний потенціал підприємства". Запропоновано методичний підхід до оцінювання АПТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гросул В. 
Теоретичні підходи до визначення сутності фінансово-економічної безпеки підприємства / В. Гросул, О. Филипенко, Г. Баламут // Наук. вісн.. - 2015. - № 7. - С. 20-34. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розглянуто та проаналізовано теоретичні аспекти формування поняття "фінансово-економічна безпека підприємства", проведено розмежування понять "економічна безпека підприємства", "фінансова безпека підприємства" та "фінансово-економічна безпека підприємства". Аналізуючи різні підходи вчених до визначення сутності поняття "фінансово-економічна безпека" зроблено висновок, що переважна їх частина представляє 2 підходи: перший підхід базується на використанні поняття загрози, а другий - на поняттях досягнення прибутку. З погляду авторів перший і другий підходи чітко відображають сутність фінансово-економічної безпеки підприємства. Відповідно до таких підходів під фінансово-економічною безпекою підприємства будемо розуміти рівень стабільності економічного та фінансового розвитку господарюючого суб'єкта; рівень захищеності від зовнішніх і внутрішніх загроз в процесі прийняття та запровадження управлінських рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-93-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гросул В. А. 
Оцінка фінансової безпеки підприємств роздрібної торгівлі : монографія / В. А. Гросул, О. В. Антонова; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : Вид-во Іванченка І.С., 2015. - 248 c. - Бібліогр.: с. 165-193 - укp.

Розкрито сутність і значення фінансової безпеки у системі управління підприємством. Систематизовано фінансові інтереси торговельного підприємства та загрози їх реалізації. Охарактеризовано основні компоненти процесу оцінювання фінансової безпеки підприємств роздрібної торгівлі. Оцінено фінансову безпеку торговельних підприємств на основі дослідження горизонтальної структури функціонального балансу. Розроблено нечітко-множинну модель оцінювання такої безпеки торговельних підприємств. Обгрунтовано управлінські рішення щодо гарантування фінансової безпеки цих підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-93-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792412 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гросул В. А. 
Методичні підходи до комплексного оцінювання конкурентного потенціалу торговельного підприємства / В. А. Гросул, М. В. Афанасьєва // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 5. - С. 176-183. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Викладено методичні підходи до комплексного оцінювання конкурентного потенціалу торговельного підприємства. Сформульовано загальні вимоги до комплексного оцінювання конкурентного потенціалу. Обгрунтовано використання графоаналітичного моделювання до побудови профілю конкурентного потенціалу торговельного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сіменко І. В. 
Потенціал економічного розвитку країни: теорія і практика : колектив. монографія : [у 2 т.]. Т. 1 / І. В. Сіменко, І. В. Гречина, Л. О. Ващенко, В. А. Гросул, О. Є. Кузьмін, І. А. Маркіна, О. О. Мороз, І. Б. Олексів, І. М. Пістунов, І. І. Рекуненко, Л. І. Федулова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2014. - 334 c. - Бібліогр.: с. 312-334 - укp.

Вивчено теоретико-методологічні засади дослідження потенціалу економічного розвитку країни на макро- та мікрорівні. Охарактеризовано систему управління підприємством та її основні складові. Розглянуто особливості оцінювання компетенцій управлінців як фактор економічного розвитку машинобудівних підприємств. Запропоновано методику прогнозування фінансового стану на основі комплексного бального оцінювання. Визначено шляхи оптимізації фінансового механізму розвитку потенціалу країн. Удосконалено основні функції управління потенціалом економічного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.46 + У9(4УКР)0-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355710/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Управління оборотними активами на підприємствах роздрібної торгівлі : монографія / Н. О. Власова, М. В. Чорна, В. А. Гросул, Н. С. Краснокутська, І. В. Мілаш; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі, НДЦ "Екон. проблеми розвитку підприємництва в Україні". - Харків : ХДУХТ, 2014. - 257 c. - (Упр. торг. підприємством: ресурс. забезп. ефективності діяльності). - Бібліогр.: с. 206-217 - укp.

Розкрито сутність та уточнено поняття оборотних активів підприємства, вдосконалено їх класифікацію. Виділено основні галузеві особливості роздрібної торгівлі, визначено специфічні особливості оборотних активів підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано класифікацію чинників впливу на формування оборотних активів. Розроблено концептуальну схему впливу чинників на формування оборотних активів підприємств роздрібної торгівлі. Визначено джерела фінансування оборотних активів підприємств торгівлі та запропоновано їх класифікацію. Визначено критерії вибору моделей фінансування обороних активів. Запропоновано метод багатокритеріальної оптимізації джерел фінансування оборотних активів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-572-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789287 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гросул В. А. 
Сутність та особливості формування антикризової стратегії підприємства в умовах VUCA-світу / В. А. Гросул, О. В. Жилякова // Бізнес Інформ. - 2015. - № 11. - С. 393-399. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування антикризової стратегії підприємства. Аналіз, систематизація та узагальнення наукових праць зарубіжних і вітчизняних учених дали можливість розглянути сутність і зміст антикризової стратегії та виокремити основні сутнісні ознаки даної категорії. Визначено особливості формування антикризової стратегії в умовах сучасного VUCA-світу, який відкриває нову фазу у розвитку підприємств. Сформовано модель ключових VUCA-компетенцій персоналу, необхідних для формування та реалізації антикризової стратегії підприємства. Запропоновано перелік антикризових VUCA-компетенцій, утворюючим елементом частини яких є толерантність до невизначеності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського