Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Грицишина Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Грицишина Т. 
Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку / Т. Грицишина // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 76-81. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Доведено актуальність навчання дітей дошкільного віку краєзнавства. Краєзнавство визначено як комплекс наукових дисциплін, різних за змістом та методами дослідження, який забезпечує наукове, всебічне вивчення рідного краю. Презентовано авторську програму "Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку", за якою працював дошкільний навчальний заклад № 659 м. Києва, з п'яти основних блоків: "Природа і ми", "Природа космосу", "Вивчаємо історію", "Цікава географія", "Навчаємося туризму". Охарактеризовано кожний із зазначених блоків. Виокремлено складові формування у дошкільнят любові й дбайливого ставлення до природи: емоційно-позитивне ставлення, надання відповідних знань, організація практичної діяльності дітей. На схемі розкрито модель краєзнавчо-туристської діяльності з дітьми дошкільного віку, на основі якої запропоновано створити типову модель даної діяльності й на її основі будувати місцеві програмами ознайомлення дітей з рідним краєм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.385 + Ч411.387.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грицишина Т. 
Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку / Т. Грицишина // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 27. - С. 70-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Викладено зміст краєзнавчо-туристської діяльності, в якій знання та навички розглядаються не як мета, а лише як засіб розвитку особистості, розкриття й використання внутрішнього потенціалу. Проаналізовано авторську програму «Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку»; представлено модель краєзнавчо-туристської діяльності з дітьми в дитячому садку. Зазначено, що розвивальні й виховні можливості краєзнавчо-туристської діяльності з дошкільниками безмежні і базуються на поетапній послідовності, залежать від закономірностей психічного розвитку та вікових особливостей дітей.

Изложено содержание краеведческо-туристической деятельности, в которой знания и навыки рассматриваются не только как цель, но и как способ развития личности, раскрытия и использования внутреннего потенциала. Проанализирована авторскаю программа «Ознакомление дошкольников с родным краем и элементы туризма в детском саду», представлена модель краеведческо-туристической деятельности с детьми в детском саду. Отмечено, что развивающие и воспитательные возможности краеведческо-туристической деятельности с дошкольниками безграничны и базируются на поэтапной последовательности, зависят от закономерностей психического развития и возрастных особенностей детей.

In country lore and tourist activities knowledge and skills are esteemed not as the purpose but only the means of personality developing, discovering and using person’s internal potential.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Я споглядаю світ : матеріали наук.-практ. конф., 2017 р., Кривий Ріг / ред.: О. Передерій, В. Шульц, Т. Грицишина; упоряд.: Ю. Виноградова; Дніпропетр. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Криворіз. міськрада, Асоц. вальдорф. ініціатив в Україні. - Кривий Ріг : Р. Козлов, 2017. - 89, [1] c. - укp.

Розкрито методологічні, методичні та педагогічні засади впровадження навчальних програм вальдорфських шкіл в Україні. Висвітлено особливості викладання іноземних мов у вальдорфській школі та формування Я-концепції учнів. Подано інформацію про інтегративний курс "Малювання форм" як засіб гармонійного розвитку молодших школярів. Показано особливості застосування дидактичних ігор на уроках рідної мови та літератури. Увагу приділено розвитку емоційно-вольових якостей учнів на уроках рукоділля у вальдорфській школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч42 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810779 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Грицишина Т. 
Особливості та методи профорієнтаційної діяльності з інтелектуально обдарованими учнями старших класів / Т. Грицишина, Ю. Савченко // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 16-23. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми професійного вибору обдарованих підлітків, психологічні особливості їх професійного самовизначення. Розкрито поняття, які визначають зміст і задачі професійної діагностики та профконсультування старшокласників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського