Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>A=Гринько В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Гринько В. В. 
Велике Біле Братство як неорелігійний феномен / В. В. Гринько; Укр. асоц. релігієзнавців. - К., 1998. - 87 c. - Бібліогр.: 108 назв. - укp.

Висвітлено основні засади віровчення, культової та позакультової діяльності Великого Білого Братства, характерні риси етапів розвитку цього релігійного напряму. Розглянуто причини та організаційні витоки релігійної течії, просліджено етапи розвитку її інституалізації та структуризації, з'ясовано віросповідні засади та методи і форми практичної діяльності Братства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э391.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Петрик В. М. 
Нетрадиційні релігійні та містичні культи України : Навч. посіб. / В. М. Петрик, С. В. Сьомін, Є. В. Ліхтенштейн, В. В. Гринько, В. В. Остроухов; ред.: В. В. Остроухов. - К. : Росава, 2003. - 336 c. - Бібліогр.: с. 332-335. - укp.

Висвітлено основні засади віровчення, культової та позакультової практики значної частини нетрадиційних релігій та містичних об'єднань. Розглянуто діяльність релігійних та містичних культів в Україні та поза її межами. Вміщено програму спецкурсу з релігієзнавства "Новітні та нетрадиційні релігії і містичні рухи України" з методичними рекомендаціями впровадження його у навчальний процес.

Освещены основные начала вероучений, культовой и внекультовой практики значительной части нетрадиционных религий и мистических объєдинений. Рассмотрена деятельность религиозных и мистических культов в Украине и мире. Приведена программа спецкурса по религиеведению "Новейшие и нетрадиционные религии и мистическое движение Украины" с методическими рекомендациями внедрения его в учебный процесс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э378.15 + Э391 + Э40 + Э29(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петрик В. М. 
Нетрадиційні релігійні та містичні об'єднання України : Курс лекцій з релігієзнавства / В. М. Петрик, Є. В. Ліхтенштейн, В. В. Гринько, С. М. Левченко; Експерт. лаб. систем. інформації. - К., 2000. - 233 c. - Бібліогр.: 150 назв. - укp.

Розкрито основні засади віровчення, культової та позакультової практики нетрадиційних релігійних і містичних організацій. Висвітлено діяльність релігійних та містичних об'єднань в Україні та поза її межами. Проаналізовано заходи щодо протидії антиконституційним проявам з боку представників певної частини новітніх релігійних рухів у країнах Європи та США, наведено їх обгрунтування у міжнародному та вітчизняному законодавстві.

Раскрыты основы вероучения, культовой и внекультовой практики нетрадиционных религиозных и мистических организаций. Освещена деятельность религиозных и мистических объединений в Украине и за ее пределами. Проанализиованы мероприятия по противодействию антиконституционным проявлениям со стороны представителей определенной части новейших религиозных движений в странах Европы и США, приведено их обоснование в международном и отечественном законодательстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э391я7 + Э40я7 + Э29(4УКР)я7

Шифр НБУВ: ВА628610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Петрик В. М. 
Новітні та нетрадиційні релігії, містичні рухи у суспільно-політичній сфері України : Моногр. / В. М. Петрик, Є. В. Ліхтенштейн, С. В. Сьомін, В. В. Гринько, В. В. Остроухов; Європ. ун-т. - К., 2002. - 330 c. - Бібліогр.: 47 назв. - укp.

Розкрито основні засади віровчення, культової та позакультової практики значної частин новітніх і нетрадиційних релігій та містичних груп. Проаналізовано діяльність релігійних та містичних об'єднань в Україні та за її межами. Висвітлено заходи з протидії антизаконним виявам певної частини новітніх релігійних рухів у країнах Європи та США, наведено їх обгрунтування у міжнародному та вітчизняному законодавствах, а також нормативно-правові акти, що регламентують діяльність релігійних організацій.

Раскрыты основы вероучения, культовой и внекультовой практики значительной части новейших и нетрадиционных религий и мистических групп. Проанализирована деятельность религиозных и мистических объединений в Украине и за ее пределами. Освещены мероприятия по противодействию антизаконным проявлениям определенной части новейших религиозных движений в странах Европы и США, приведены их обоснование в международном и отечественном законодательствах, а также нормативно-правовые акты, регламентирующие деятельность религиозных организаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э29(4УКР) + Э391 + Э40

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гринько В. В. 
Велике Біле Братство як неорелігійний феномен : Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.11 / В. В. Гринько; НАН України. Ін-т філософії ім. Г.С.Сковороди. - К., 1998. - 20 c. - укp. - рус.

Дисертація є релігієзнавчим дослідженням неорелігійного феномену українського Великого Білого Братства (ВББ) на основі джерельних матеріалів в контексті загальних проблем, що постають навколо діяльності новітніх релігійних рухів (НРР). Здійснено комплексний аналіз цього явища: причин та умов виникнення Братства, теоретичних джерел, світоглядних і морально-етичних засад його віровчення, механізму формування культу Марії Деві Христос. ВББ визначено як своєрідний релігійно-соціальний феномен, сучасна форма практичної реалізації гностико-окультних ідей. Встановлено визначальний вплив на формування цього синкретичного загалом віровчення положень теософії та обгрунтовано належність Братства до релігійного руху "Новий вік". Впровадження культу "живого бога" стало наслідком впливу монізму східних релігій, індуїстської концепції аватаризму в теософській інтерпретації. Діяльність об'єднання, враховуючи й елементи деструктивізму, розглядається як послідовна поетапна реалізація провідних ідей релігії в контексті її еволюції. З огляду на незавершеність процесів розвитку ВББ, дослідження обмежено певними хронологічними рамками - від початку формування засад руху (1988 р.) до часу звільнення з ув'язнення лідерів юсмаліан М.Цвігун і В.Ковальчука (серпень 1997 р.). Відтак опрацьовано низку нових, принципових положень, що можуть сприяти пошуку оптимальних шляхів стабілізації взаємовідносин суспільства і НРР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э391.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301300 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гринько В. 
Основні критерії передового педагогічного досвіду / В. Гринько // Рідна шк.. - 2007. - № 3. - С. 13-15. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання класифікації передового педагогічного досвіду та критеріїв його виявлення. Проаналізовано сутність та структуру поняття "педагогічний досвід". Викладено критерії оцінки педагогічного досвіду як передового. Обгрунтовано, що глибоке розуміння поняття передового педагогічного досвіду є змістовою основою методики виявлення цього досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гринько В. О. 
Психологічні засади розвитку професійної мобільності викладача вищої школи : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. О. Гринько; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Описано психологічні засади розвитку професійної мобільності викладача вищої школи. Виявлено та проаналізовано критерії та показники діагностики професійної мобільності викладача вищої школи, насамперед - загальні та предметні компетенції, предметна та педагогічна компетентність, мотиваційно-ціннісний показник, рефлексивний показник, операціональний показник, професійно важливі якості викладача вищої школи. Доведено, що за позитивних змін самоактуалізації, професійної мотивації, сформованих навичок саморегуляції власного емоційного стану, довіри до себе у викладача вищої школи підвищується рівень професійної мобільності. Удосконалено зміст поняття "професійна мобільність викладача вищої школи", який розглядається як інтегративно-психологічний конструкт, що поєднує в собі успішність адаптації у професійному середовищі, сформовану внутрішню потребу особистості у змінах, готовність до самовдосконалення, саморозвитку та самореалізації (у професійному та повсякденному житті), здатність проектувати та реалізовувати власне професійне зростання з урахуванням специфіки педагогічної професії, освітянських інновацій, тенденцій розвитку ринку праці та міжнародних і національних освітніх систем, досвіду педагогічної діяльності, педагогічну рефлексію. Набув подальшого розвитку аналіз рівнів професійної мобільності викладача вищої школи, що співвідноситься з професійно важливими якостями викладача вищої школи: активністю, гнучкістю, рухливістю, спрямованістю, мотивацією, толерантністю, довірою до людей і до себе, комунікативністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9 + Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390706 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гринько В. 
Аналіз теоретичних підходів до вивчення феномену "Професійна мобільність" / В. Гринько // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 127-131. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття професійної мобільності та її складових. За результатами теоретичного дослідження з'ясовано, що професійна мобільність за своєю природою соціальна, оскільки вона існує лише в соціальних системах, а її успіх залежить від того соціального й освітнього середовища, в якому відбувається становлення особистості спеціаліста-професіонала.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. п(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гринько В. М. 
Ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя та їх самооцінка рівня фізичної підготовленості / В. М. Гринько // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2015. - № 1. - С. 55-59. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - з'ясувати ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя, їх власну оцінку рівня фізичної підготовленості та пріоритетність фізичних якостей. Проведено анкетування студентів Харківського національного економічного університету та Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. Петра Василенка. У дослідженні приймали участь 166 студентів першого курсу (77 юнаків та 89 дівчат). Встановлено, що позитивно ставляться до здорового способу життя і дотримуються його - 69,35 % респондентів; до фізичного виховання і усвідомлюють корисність занять - 84,8 %; задоволені власним рівнем фізичної підготовленості - 40,65 %. Висновки: результати дослідження не підтверджують дані про те, що на даний час спостерігається суттєвий спад інтересу і рівня мотивації студентів до здорового способу життя та фізичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гринько В. О. 
Розвиток ІК-компетентності майбутніх учителів початкових класів у контексті формування вмінь здійснювати профілактику комп’ютерної залежності в учнів [Електронний ресурс] / В. О. Гринько // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2014. - № 5. - С. 84-93. - Бібліогр.: 13 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1112/835

Встановлено, що професійно-педагогічна готовність майбутнього вчителя до профілактики залежності учнів є складовою готовності до виконання конкретних видів робіт учителя-вихователя, розглянуто основні аспекти проблеми комп’ютерної залежності, етапи її виникнення та шляхи профілактичної роботи. Розкрито зміст, форми і методи формування рефлексивно-педагогічної складової ІК-компетентності майбутніх учителів початкових класів щодо профілактики комп’ютерної залежності у дітей, а саме: метод проектів, веб-квест, ділова гра. З’ясовано, що формування готовності майбутніх учителів початкових класів до профілактики комп’ютерної залежності в учнів буде ефективним за умови забезпечення науково-дослідницького підходу.

Установлено, что профессионально-педагогическая готовность будущего учителя к профилактике зависимости учащихся является составной готовности к выполнению конкретных видов работ учителя-воспитателя, рассмотрены основные аспекты проблемы компьютерной зависимости, этапы ее возникновения и пути профилактической работы. Раскрыты содержание, формы и методы формирования рефлексивно-педагогической составляющей ИК-компетентности будущих учителей начальных классов по профилактике компьютерной зависимости у детей, а именно: метод проектов, веб-квест, деловая игра. Выяснено, что формирование готовности будущих учителей начальных классов к профилактике компьютерной зависимости у учащихся будет эффективным при условии обеспечения научно-исследовательского подхода.

It is established that professional and pedagogical readiness of future teachers to prevention of students` dependence is a component of readiness to perform specific types of teacher’s work; the basic aspects of computer addiction, stages of its origin and ways of prevention are considered in the article. It is highlighted the content, forms and methods of forming of reflexive and pedagogical component of IC-competence of future primary school teachers on the prevention of children`s computer dependence, namely: project method, a web quest, a business game. It was found out that the formation of readiness of future primary school teachers to prevention the students` computer addiction would be effective provided with scientific-research approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гайдай С. В. 
Активність нанесених на вуглецеве волокно Fe - Co-каталізаторів у реакції метанування COVB2D / С. В. Гайдай, В. С. Гринько, М. Г. Жлуденко, А. Г. Дяченко, В. М. Ткач, О. В. Іщенко // Сверхтвердые материалы. - 2017. - № 2. - С. 62-70. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г544.323

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14159 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Гринько В. 
Вплив занять аеробного характеру на спеціальну витривалість студентів у групах зі спортивною спрямованістю (секційні заняття) настільний теніс / В. Гринько, В. Куделко // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2017. - № 5. - С. 48-52. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Мета роботи - експериментально виявити вплив на спеціальну витривалість занять аеробного характеру (кросова підготовка та базова аеробіка), які включені до програми вищих навчальних закладів груп зі спортивною спрямованістю (секційні заняття) настільний теніс, і дослідити необхідність включення цих занять у навчальну програму з фізичного виховання. Проведено аналіз та узагальнення літературних джерел, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, моделювання. У експерименті приймали участь 106 студентів перших курсів: (53 - контрольна група та 53 - експериментальна). Аппробовано методику виявлення впливу занять аеробного характеру на спеціальну витривалість студентів груп зі спортивною спрямованістю, розроблено та доведено ефективність експериментальної методики занять для підвищення спеціальної витривалості. На даному етапі експерименту обгрунтовано та доведено ефективність програми із включенням занять аеробного характеру (кросова підготовка та елементи базової аеробіки) в навчальні групи зі спортивною спрямованістю (секційні заняття) настільний теніс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч516.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лещенко М. 
Використання цифрових технологій у ході реалізації теорії множинного інтелекту в зарубіжних освітніх практиках / М. Лещенко, В. Гринько // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 4. - С. 79-85. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Інтеграція цифрових технологій з навчальним процесом призвела до змін у підходах до підготовки майбутніх учителів. Вивчення досвіду світових практик впровадження теорії множинних інтелектів Г. Гарднера сприяє успішності цього процесу в процесі реформування української системи освіти. На основі застосування методу нетнографії, аналізу блогів, сайтів, твітів фахівців в галузі використання цифрових технологій в освіті встановлено, що кількість учителів, які зацікавлені проблемою інтеграції множинного інтелекту з цифровими технологіями невпинно зростає. Схарактеризовано зарубіжний досвід використання цифрових технологій для підвищення ефективності реалізації теорії множинного інтелекту в освітній діяльності. За Г. Гарднером, кожна особистість має власний інтелектуальний профіль, що характеризує індивідуальні способи обробки й інтерпретації інформаційних повідомлень і відображає унікальність пізнавальних процесів. Охарактеризовано цифрові технології, використання яких стимулює розвиток множинних інтелектів. Узагальнено рекомендації для педагогів щодо використання цифрових технологій у навчанні на основі реалізації теорії множинного інтелекту. З'ясовано, що зарубіжні освітяни використовують теорію множинного інтелекту для визначення доцільності застосування цифрової технології у навчальному процесі. На переконання зарубіжних учених, теорія множинних інтелектів може бути інтегруючим фактором між цифровими технологіями та навчальними практиками, виступає педагогічною концепцією, що допомагає гармонізувати використання сучасних технологій для активізації освітніх практик шляхом реалізації індивідуального підходу до навчання. Висновки: продумане і цілеспрямоване використання цифрових технологій на основі теорії множинних інтелектів має позитивний вплив на навчальні досягнення учнів. Навчальний процес, що поєднує теорію Г. Гарднера з використанням цифрових технологій, розвиває сильні сторони учнів і збагачує їх освітні можливості. Такий підхід забезпечує розвиток в учнів умінь XXI ст. Подальші дослідження пов'язані з обгрунтуванням концепції інтеграції цифрових освітніх технологій у навчання майбутніх учителів, інтелектуально-множинного підходу до застосування цифрових технологій в освітніх практиках.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гринько В. О. 
Теоретичні і методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.10 / В. О. Гринько; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Старобільськ, 2021. - 44 c. - укp.

Науково обґрунтовано теоретичні та методичні засади проєктування цифрових освітніх технологій, розроблено й експериментально перевірено ефективність методичної системи проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано зарубіжний досвід запровадження теорії множинних інтелектів у сучасній педагогічній практиці. Окреслено освітні можливості для проєктування цифрових освітніх технологій. Розглянуто розвиток ключових умінь XXI століття майбутніх учителів початкової школи засобами цифрових технологій. Сформульовано визначення когнітивних, креативних, комунікативних і колаборативних умінь майбутніх учителів початкової школи. Розкрито сутність цифрової компетентності здобувачів щодо проєктування цифрових освітніх технологій для розвитку ключових умінь XXI століття. Теоретично обґрунтовано та розроблено модель проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи, схарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості умінь проєктування. Розроблено рекомендації щодо впровадження основних результатів дослідження, визначено шляхи проєктування цифрових освітніх технологій у контексті теорії множинних інтелектів. Представлено методичне забезпечення проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА452246 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського