1. |
Граненко Н. Точність і валідність змісту оцінних шкал / Н. Граненко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 1. - С. 36-39. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Висвітлено один з компонентів інструментарію оцінки - шкалу оцінювання знань учнів. Зазначено, що проблемі критеріїв якості педагогічних вимірів таких як об'єктивність, надійність, валідність, точність оцінювання знань присвятили значну кількість публікацій відомі педагоги. Проаналізовано критерії оцінювання знань учнів за 5-бальною шкалою, встановленою у 1837 р., її основні положення і вади, а також за 12-бальною шкалою, яка, незважаючи на переваги у точності, зазнала найбільшої кількості критичних зауважень. Залишається безліч проблем щодо удосконалення багатобальних шкал оцінювання знань учнів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ
|